Isorintaisuutta ihannoivat (miehet)
Te miehet, jotka haluaisitte isorintaisen naisen, otatteko mieluummin silikonirintaisen kuin luomun pienirintaisen?
Itseäni vaivaa pienet rintani, haluaisin olla seksikäs ja kiihoittava miesten silmissä... Tuntuu että vain isorintaiset kelpaa.. Olen jo harkinnut silikoneja.. :/
Kommentit (32)
Noistahan näkee heti että ovat aidot. Eivät kimmota epäaidosti
Olen pian kolmenkymmenen, ja omani ovat suuret greipit ja nänni töpöttää eteenpäin. Toki pikkutissit on ihanat, söpöt ja kiihottavat (myös?). Itse kuitenkin pian alan imettämään, enkä itke pätkääkään rintojani, vaan aion imettää ainakin vuoden. Toki pienet olisi urheillessakin kevyemmät, mutta aina ei voi valita. Olen myös lopen kyllästynyt silikonikommentteihin - ne alkoivat, kun olin teini, neitsyt, enkä ollut paljaita tiseejä edes koskaan kenellekään esitellyt!!
Annetaan kaikkien tissien kukkia, ja nautitaan niiden harkkyydestä ja joka tissin naisellisuudesta. Pitäydytään luomuina, ja jätetään isot pyöreät tissit omaan arvoonsa, eli ei hehkuteta niitä, kuten ei haukuta iäkkäämpiä tissejä rumiksi. Olkoon onnllinen se, jolla on kivat pikku nöpötissit koko elämänsä. Onpa vähemmän selkäsärkjä, ja varmasti yhtä paljon ihailijoita kuin isoillakin! Toivottavasti kuitenkaan kenenkään itsetunto ei rakennun omien - tai kumppaninsa - tissien koon tai muodon mukaan!
nro 37 vai oliko se 27 aidot ja isot ei ollu aidot, katso nännin alareunassa olevaa vaaleaa arpea. mulle ihan sama onko ne aidot, mutta noin näkyvää arpea ei voi olla näkemättä..
Mielummin sitten isommat, joissa on vähän täytettäkin. Pienet tissitkin voivat roikkua!!!!!!
Juhana Vilen sanonut: " Ei sillä oo väliä onko ne isot tai pienet. Kunhan vaan ovat samankokoset"
Eikä tuolla samankokosuudellakaan niin väliä mulle, pääasia että niitä on kaksi. Se nyt vaan on niin että kokonaisuus ratkaisee sen seksikkyyden/haluttavuuden. Isot rinnat ovat kivoja kattella mutta pieniä mukava pidellä =)
Naisen seksikkyys riippuu asenteesta. Tiedän tapauksia joissa pelkästään naisen laiskanvetelä yleisolemus vetää seksikkyyden pakkaselle.
M 30w
Mikä epäesteettisempää, kuin aikuisella naisella teepussit rintojen kohdalla, joiden päässä roikkuu punertavat " nappulat" YÖK.
koska ne c:t lörähtää ajan kanssa. Älä kuitenkaan keksi päästäsi tuollaisia 90 prosenttia juttuja. Ihan oikean tutkimuksen mukaan tasan puolet miehistä piti pienistä ja tasan puolet isoista rinnoista. Itse en tiedä mitää yököttävämpää kuin suuret rinnat. Rakastan vaimoni rintoja. Ei paljoa rintaa ja suuri törröttävä nänni. Ne on ihanat! Ja kun se makaa selällään niin rinta häviää kokonaan ja nänni näyttää vieläkin ihanammalta! Nami...
Taitaa olla niin, että oikein pienistä munista pitää vain harva nainen. Taitaa myös olla niin, että oikein pienistä rinnoista (olemattomat) tai viivapimpistä pitää vain harva mies.
Kuule noi sun aidot ja isot ei välttämättä edes ole aidot. Ei näytä kovin luonnollisilta, yleensä noin isot luomut roikkuu eikä törrötä pystyssä.. Mutta ettepä te miesressukat voi enää nykypäivänä tietää mikä on aitoa ja mikä ei!