Sinä, joka olet lihonut alipainosta ylipainoon!

Vierailija

Miten suhtaudut vartaloosi?

Kommentit (14)

Vierailija

Jokainen teistä ylipainoisista naisista kelpaisi minulle, jos olisitte muuten kivoja, huumorintajuisia ja itsestänne huolehtivia. Uskokaa tai älkää, luonne todellakin on ulkonäköä tärkeämpi. Älkää ylidramitisoiko liikakilojen merkitystä.

Vierailija

Olin koko elämäni siellä BMI 14-17 tienoilla, sit 25-vuotiaana lihoin johonkin BMI 25:en ja säikähdin tosissani kun vaaka alkoi tosiaan näyttää jo ylipainoa mulle joka olin ollut ruikku koko ikäni, mutta se mikä sai minut laihduttamaan takasin tänne about BMI 18 tienoille, oli se, ettei mun kuppikoko kasvanut AA:sta juuri yhtään, ei edes A:han, joten ajattelin että paskaako tässä yrittää olla terve, kun ei edes tissejä saanut "palkinnoksi" normaaliksi lihomisesta :D

Vierailija

Paremmin tykkään vartalostani nytkuin silloin alipainoisena. Muutenkin olen terveempi nyt.

Ja seiskalle tiedoksi, että tiedän kelpaavani varsin monille sekä nyt kuten alipainoisenakin, mutta sillä ei ole väliä, kun mulla on jo yksi mies, enkä tarvitse enempää.

Vierailija

Itseinhoa lähinnä tunnen.. Viisi vuotta sitten lihoin alipainoisesta sairaalloisen lihavaksi ja sitten laihdutin itseni normaali painoiseksi ja nyt kaksi vuotta jojoillut ja aina kun vaaka näyttää plussaa ja kun olen ylipainoinen niin se inhottaa enkä koe itseäni silloin yhtä hyväksi ja kauniiksi kun normaalipainoisena.

Vierailija

Rakastan sitä. Kun aikuistun ja opin rakastamaan kehoani nii siitä saakka olen rakastanut itseäni. Olin sitten minkä kokoinen tahansa. Keho toimii, ei ole kipuja ei vaivoja, seksi sujuu ja jaksan juostakin. Mikäs tässä.

No alasti olisin paremman näköinen kevyempänä, mutta eiköhän se onnistu ens kesään mennessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat