Onko miehille turn off, jos nainen ehdottaa seksiä tapailuvaiheessa?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mieheni oli jo seurustelun alkuvaiheessa hullaantunut, kun ehdotin seksiä. Eikö yleisesti ottaen ole hieno ajatus, että tyttöystävä haluaa rakastella juuri tietyn ihmisen kanssa?

Vierailija

Hankala juttu, koska pelästyisin jos nainen kävisi liian himokkaaksi, mutta toisaalta taas tuskin itse uskaltaisin tehdä aloitetta lähettää feeniks matkalleen salaisuuksien kammioon. Tarvitsisin sen aloitteen naiselta, mutta sen pitäisi tulla juuri oikeaan aikaan ja sopivalla tavalla. Ehkä kiihkeän pusuttelun aikana voisi joku pieni vinkki olla ihan paikallaan.

Jos se nainen heittäisi jotain tyyliin "Noniin vitun hiiri, nyt sitä munaa tänne!" niin hyvin luultavasti paskoisin alleni ja lukkiutuisin vessaan kiimaisen naisen yrittäessä tulla ovesta lävitse muurinmurtajaa apunaan käyttäen. Samaan aikaan minä valmistautuisin taisteluun ja noukkisin vessan kuivaustelineestä stringejä, mummöpöksyjä, rintsikoita ja sukkahousuja mikäli joutuisin suojautumaan ja turvautumaan ankaraan tulitaisteluun, lähitaisteluun varustautuisin wc-harjalla ja suihkepullolla jossa on pesuainetta, myös lattialastakin olisi hyvä apu. Kumihanskat ja kondomit toimisivat myös hyvin tulitaistelun alkaessa, kuivaustelineestä ja pyyhkeistä tekisin itselleni suojan josta alkaisin paukuttaa raivokkaalla stringitulituksella sitä kiimasta sekaisin olevaa otusta, joka raivolla puskisi tietään läpi vessan oven ja kurkkaisi oveen tulleesta reiästä mielipuolinen ilme kasvoillaan. Perspaperia levittelisin pitkin veskiä naamioinnin vuoksi, itseenikin tietysti kiinnittäisin muutaman arkin, meikkikaapista löytyisi varmasti naamiointiin soveltuvia tuotteita. Lattialle tietysti levittäisin saippuaa ja liukuvoidetta niihin kohtiin joista nainen mitä luultavammin kimppuuni yrittäisi.

Uskon, että selviäisin tilanteesta poikuus tallella, mutta jos päätyisin johonkin pieneen yksiöön jossa on olematon vessa niin tilanne olisi melko toivoton, tuosta syystä ensimmäinen kysymykseni mahdollisilla treffeillä olisikin "Millainen vessa sinulla on? Onko kuivaustelinettä?"

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Nykyinen antoi ensimmäisellä tapaamisella. Ei ollut minusta niin paha kun tavattiin netissä ja juteltiin ennen tapaamista sitä kautta melkein puoli vuotta M27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hankala juttu, koska pelästyisin jos nainen kävisi liian himokkaaksi, mutta toisaalta taas tuskin itse uskaltaisin tehdä aloitetta lähettää feeniks matkalleen salaisuuksien kammioon. Tarvitsisin sen aloitteen naiselta, mutta sen pitäisi tulla juuri oikeaan aikaan ja sopivalla tavalla. Ehkä kiihkeän pusuttelun aikana voisi joku pieni vinkki olla ihan paikallaan.

Jos se nainen heittäisi jotain tyyliin "Noniin vitun hiiri, nyt sitä munaa tänne!" niin hyvin luultavasti paskoisin alleni ja lukkiutuisin vessaan kiimaisen naisen yrittäessä tulla ovesta lävitse muurinmurtajaa apunaan käyttäen. Samaan aikaan minä valmistautuisin taisteluun ja noukkisin vessan kuivaustelineestä stringejä, mummöpöksyjä, rintsikoita ja sukkahousuja mikäli joutuisin suojautumaan ja turvautumaan ankaraan tulitaisteluun, lähitaisteluun varustautuisin wc-harjalla ja suihkepullolla jossa on pesuainetta, myös lattialastakin olisi hyvä apu. Kumihanskat ja kondomit toimisivat myös hyvin tulitaistelun alkaessa, kuivaustelineestä ja pyyhkeistä tekisin itselleni suojan josta alkaisin paukuttaa raivokkaalla stringitulituksella sitä kiimasta sekaisin olevaa otusta, joka raivolla puskisi tietään läpi vessan oven ja kurkkaisi oveen tulleesta reiästä mielipuolinen ilme kasvoillaan. Perspaperia levittelisin pitkin veskiä naamioinnin vuoksi, itseenikin tietysti kiinnittäisin muutaman arkin, meikkikaapista löytyisi varmasti naamiointiin soveltuvia tuotteita. Lattialle tietysti levittäisin saippuaa ja liukuvoidetta niihin kohtiin joista nainen mitä luultavammin kimppuuni yrittäisi.

Uskon, että selviäisin tilanteesta poikuus tallella, mutta jos päätyisin johonkin pieneen yksiöön jossa on olematon vessa niin tilanne olisi melko toivoton, tuosta syystä ensimmäinen kysymykseni mahdollisilla treffeillä olisikin "Millainen vessa sinulla on? Onko kuivaustelinettä?"

Terveisin Naispelko22

Homoseksuaalisuus on ihan luonnolista ja täysin hyväksyttävää.  Mitä nopeammin pääset sinuiksi seksuaalisuutesi kanssa ja ulos kaapista sen parempi sinulle itsellesi. Ps. Moni transvestiitti mies on seksikäs näky!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Homoseksuaalisuus on ihan luonnolista ja täysin hyväksyttävää.  Mitä nopeammin pääset sinuiksi seksuaalisuutesi kanssa ja ulos kaapista sen parempi sinulle itsellesi. Ps. Moni transvestiitti mies on seksikäs näky!

Homoseksuaalisuushan on nyt suosittua. Jos olisin homo niin ministerit ja muut heiluttelisivat minulle lippuja hymyt huulillaan, olisihan se hienoa. Valitettavasti minun on todettava, että en ole homoseksuaali, en vaikka kuinka kovasti sitä haluaisin tai vaikka toivoisin Joulupukilta.

Luuletko ihan tosissaan ettei joskus ole käynyt mielessäni, että en ehkä olekaan kiinnostunut naisista? Voin myöntää, että olen joskus pohtinut sitäkin, että onko mahdollista, että olisin homo kun en osaa/uskalla toimia naisten kanssa samoin kuin normaalit heteromiehet. Tulin pohdintojen jälkeen siihen tulokseen, että olen hetero. Mistä näin päättelin? Siitä, että naiset pyörivät mielessäni jatkuvasti ja kiihotun heistä melkoisen vahvasti, miehet eivät ole mielessäni samoissa merkeissä kuin naiset enkä myöskään kiihotu heistä millään tavoin. Aika hankalaa olla homo jos ei koe luonnollista himoa miehiä kohtaan. Ja jos olisin homo niin minullahan olisi hyvin suurella todennäköisyydellä iso lauma naispuolisia ystäviä, tai ainakin olen elänyt siinä uskossa, että homot ja naiset tulevat hyvin juttuun keskenään. Minä taas en tule juttuun naisten kanssa, minulla ei ole mitään yhteistä naisten kanssa. Transvestiitti en myöskään ole, ikävä kyllä kun ilmeisesti olisit toivonut sitä.

Tutkimuksen tulos on siis se, että en ole homo vaan ihan helvetin nössö "mies"

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ei naiset nyt ihan noin paljon seksiä halua.

Vierailija

Etkö voisi Naispelko kasvattaa sen verran luonnetta, että kykenisit sanomaan naiselle, millainen mies olet? Jos nainen sille nauraa, niin sellainen nainen on ihan oikeasti ei-sinut itsensä kanssa, ja niin säälittävä, ettei sellaista naista kannata yksinkertaisesti käyttää mittarina yhtikäs millekään.
Minä olisin ainakin nuorena tykännyt, jos miestä ois ennemmin pelottanut seksin harrastaminen, kuin että suhtautuu naiseen niin että saa tehdä tälle mitä vaan.

Vierailija

noh ei ole naisia jonoksi asti kotiovelle siunaantunut,joten jos se olisi naisen mielestä sopivaa,niin en olisi ainakaan heti kieltätymässä.

Vierailija

Ei todellakaan ole turn off, tai sitten on jotain ongelmia seksuaalisuuden kanssa. Tässä ei varmaan kuitenkaan tarkoteta ekojen treffien puolta väliä, joka saattaisi olla turn off... Itse miehenä olisin todellakin mielissäni, jos nainen tekee sen seksin suhteen aloitteen. 

Vierailija

On se turn off. Miehen pitää hoitaa viettely, naisen pitää antaa ymmärtää, mutta ei saa suoraan ehdottaa ettei anna halvan lutkan vaikutelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi Naispelko kasvattaa sen verran luonnetta, että kykenisit sanomaan naiselle, millainen mies olet? Jos nainen sille nauraa, niin sellainen nainen on ihan oikeasti ei-sinut itsensä kanssa, ja niin säälittävä, ettei sellaista naista kannata yksinkertaisesti käyttää mittarina yhtikäs millekään.
Minä olisin ainakin nuorena tykännyt, jos miestä ois ennemmin pelottanut seksin harrastaminen, kuin että suhtautuu naiseen niin että saa tehdä tälle mitä vaan.

Kyllä minä voin kertoa naiselle aikalailla kaiken itsestäni. Ongelma vaan on se, että ei täältä löydy naista jota kiinnostaisi tutustua minuun ja minä taas en tykkää tyrkyttää itseäni. Ja toisekseen en edes tapaa naisia juuri missään, tai jos tapaan niin ei siitä tutustumisesta mitään tule juurikin tuon tyrkytyksen vuoksi. Silloin ei toki mitään ongelmaa ole jos tiedän, että siihen toiseen voi tutustua jotenkin, mutta kun yleensä naisilla on minun läheisyydessäni nyrpeä oksennusilme tai sitten he nauravat minulle niin ei ihan kauheasti huvita tutustua. Minun kanssani kaikki lähtee liikkeelle siitä, että tunnen ja tiedän olevani jollain tasolla hyväksytty sen naisen toimesta. Ja kuten aiemmin olen monesti todennut niin jos nainen haluaa hyvän elämän niin kannattaa pysyä minusta erossa.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat