Käyn kuumana vanhempaan mieheen

Vierailija

En ole varma, onko sinkku. Siinä miehessä on vain jotain, mikä vetää minua puoleensa. Se katse ja kiltteys, jota on osoittanut minua kohtaan. Ilmeisesti on kaikille mukava ja lempeä.

Kyseessä on siis esimieheni, jota näen vain harvoin. Vaihdan piakkoin työpaikkaa.

Miten voisi kokeilla tikulla jäätä, siis selvittää, onko toisella kiinnostusta tai onko mies varattu. Työpaikalla ei kukaan taida tuntea miestä niin hyvin, että tietäisi edes miehen siviilisäätyä.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Usko jo et ketään nuorta misua ei vanhat ukot kiinnosta :D

Minulle kerran baarissa kaunis blondi kertoi seurustelleensa minua 4 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tarkoitti vissiin, että pesää tulee, jos haluan. En jaksanut vongata. Mies

Nainen oli 25 vuotias.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla poikkeustapaus. :D Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta olen epävarma siitä, että voisiko mies olla huomattavasti nuoremmasta kiinnostunut... Ja juuri minusta. Varsinkin kun en halua loppupeleissä mitään "säätöä" vaan aikuisten tasavertaisen suhteen. Täällä työpaikalla on nuoria naisia pilvin pimein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taidan olla poikkeustapaus. :D Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta olen epävarma siitä, että voisiko mies olla huomattavasti nuoremmasta kiinnostunut... Ja juuri minusta. Varsinkin kun en halua loppupeleissä mitään "säätöä" vaan aikuisten tasavertaisen suhteen. Täällä työpaikalla on nuoria naisia pilvin pimein.

Mies on kiinnostunut. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, uskotko jo itsekin höpöjuttuihisi!

Vierailija

No kerron sitten oman tarinani. Minusta oli muutama parikymppinen nainen kiinnostunut töissä. Esimiesasema ja itse olin silloin 35. Juuri tuon esimiesaseman takia jätin väliin. Parhaat ilmaantuivat jopa lähibaariini ilmeisesti ajatellen alentuneen tilan takia, että niitä panen. No enpä pannut, enkä ottanut niitäkään jotka yrittivät humalassa, mutta toisessa tilanteessa, eli siis ettei asema olisi vahingoittanut tilannetta, niin tietenkin olisivat kelvanneet.

Mies

Vierailija

No tuo esimies asema saattaa olla ongelma. Mutta ei sitten kun vaihdat työpaikkaa. Mitäs sinä menetät, jos ystävällisesti lähestyt häntä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuo esimies asema saattaa olla ongelma. Mutta ei sitten kun vaihdat työpaikkaa. Mitäs sinä menetät, jos ystävällisesti lähestyt häntä?

No niitä kiinostuneita oli yli 4. Asiasta en sen enempää tässä viitsi keskustella. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on vaikka 25 ja mies 40 niin mikä siinä niin kamalaa on?

:D ei se vaan usko!!!

Mikä tää kommentti nyt oli,kuka ei usko ja mitä?
Läpi ihmiskunnan historian naisia on aina kiinnostanut vanhempi mies.
Sama eläinmaailmassa,vanhat urokset hoitaa hommat ja nuoret putsaa kulkusiaan.
Esim vanhoilla pässeillä on niin vahva
kallo että nuoret jää auttamatta kisassa toiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No niitä kiinostuneita oli yli 4. Asiasta en sen enempää tässä viitsi keskustella. Mies

Laitapa kuva. Kiitos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Laitapa kuva. Kiitos.

Mites nää kuvat asiaan liittyy?

Kuva ei kerro kenenkään viehättävyydestä yhtään mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat