Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisiköhän lopettaa palstailu täysin :(

Vierailija

Olen ollut ajoittain pari-kolme kuukautta pois, mutta sitten ajattelen että kyllä mä täällä taas kestän olla. Enpä näytä kestävän sittenkään.

Täällä muistuu entistä paremmin mieleen miten ruma ja huono on naisena. Itkettää lukea kommentteja ja tulee kauhean negatiivinen olo kun ollut täällä pidempään.

Kommentit (8)

Vierailija

Noh, yritän olla taas pois pari kk.

Eipä tarvitse lukea teidän muiden onnistuneiden naisten kommentteja ainakaan vapaa-ajalla.

Vierailija

Olin palstalta pois vuoden ja nyt tunnin viettäneenä huomaan selkeästi ajatusmaailmani muuttuvan negatiivisemmaksi. Mulla sattuu olemaan tylsä hetki ja huono itsekuri joten roikun täällä hetken ja lähden taas.

Ap, kannattaa lopettaa, täältä et saa mitään hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on muuttanut aika paljon (negatiiviseen suuntaan) käsitystäni miehistä. :/

Ei täällä meitä miehiä varmaan ylettömästi ole. Enemmän löytyy MuroBBS:stä. Hassua kyllä, tämä palsta on heikentänyt käsitystäni naisten älykkyydestä. Monet tuntuvat olevan niin kumman helposti vietävissä. Arvioni ei varmaankaan ole reilu, tyhmiä löytyy miehistäkin, mutta meillä se kai ilmenee vähän eri tavalla.

Vierailija

Mullakin tulee täällä negatiiviset fiilikset. Suurin osa aloituksista on provoja. Sitten kun yrittää jutella ihan normaalisti, niin joku tulee haukkumaan. Ja sitten tää jatkuva miehet vs. naiset juttu... tosielämä kun ei ole sellaista vastakkainasettelua.

Vierailija

Ei tämä palsta ole muuttanut käsitystäni miehistä. Pikemminkin tuntuu tutulta ja turvalliselta, koska täällä saa juurikin samoja kommentteja itsestä mitä IRL miehiltä.

Tuskinpa täällä olisin enää käynytkään jos minulla olisi jotain sosiaalista elämää tai merkitystä elämällä, mutta viimeiset vuodet on elämä ollut vain nettiä kun muutakaan ei ole. Ja tuskin tuleekaan.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat