Olen itse todella loppu, mies vain pelaa

Vierailija

No joo, käy se töissä. Nyt töitäkin on vain joillekin päiville viikosta. Kotona ollessa on koko ajan nenä kiinni älypuhelimessa, pelaa samaa peliä ihan koko ajan. Välillä saattaa laittaa tiskit mutta sitten taas siirtyy sohvalle pelaamaan/lukemaan. Vaikka lapset itkisi minun jaloissa, ruoka pitäisi tehdä ja pyykit laittaa.

Saattaa myös viedä lapset leikkihuoneeseen ja alkaa siellä pelata, kohta lapset on taas minussa kiinni ja mies valittelee kun ei ne pysy täällä. Jos vaikka vähän legoilla rakentelisi niin kyllä pysyisi.

Voisin valittaa vaikka kuinka paljon, tämä alkaa olla jo todellinen ongelma meillä. Antakaa jotain vinkkejä. Erota en halua.

Olen kysellyt onko miehellä masennusta/työuupumusta tai muuta. Mutta ei kuulema ole. Minusta tuo on riippuvuutta ja sellaista hällä on nuorempana ollutkin, tosin eri asiaan. Hän esittää aina kylässä ja muualla vuoden isää ja aviomiestä, oikeasti ajattelee vain itseään. Esimerkkinä aamulla tärkein on että hän saa syödä, lapset vaatii minulta ruokaa, puhdasta vaippaa ym. Sisään tullessa mies riisuu ensin rauhassa itsensä ja saattaa lähteä vaikka vessaan. Lapset istuu eteisen lattialla toppavaatteissa jos minä en heitä riisu.

Olen itse ihan todella väsynyt henkisesti+imetän vauvaa öisin. Olen saanut keskusteluapua. Pärjään kyllä arjessa, teen ruuat aina itse, meillä on suht siistiä, pyykit ja tiskit ei yleensä keräänny jne. Olen vain niin väsynyt kantamaan ja tekemään tämän kaiken yksin. Mies auttaa kun huvittaa. Hän nukkuu aina n.6-8h putkeen. Minulla on nukkuma aikaa n.10h vähintään viidellä herätyksellä, on vaikeaa päästä syvään uneen, lisäksi jään miettimään asioita/itkemään tätä tilannetta.

En tiedä mitä tehdä. Tämäkin teksti on varmaan ihan sekavaa, jos jollakin on antaa toimivia vinkkejä niin ottaisin mielelläni vastaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Elä mahdollista tuota- vastauksista ei ole mitään hyötyä sitten. Lapset jäävät yksinkertaisesti hoitamatta ja ruoka laittamatta jos minä menen siihen sohvalle. En voi tehdä sitä lapsille, minusta heille kuuluu olla läsnä ja tarpeisiin vastata.
Ap

Vierailija

Voin luvata että kolmen vuoden päästä on helpompaa. Näin se vaan menee. Päivä kerrallaan. Älä tee enää yhtään lasta tuohon tilanteeseen. Sairaasti voimia ja tsemppiä, heti kun saat paremmat unet eli lapset kasvaa niin vyyhti alkaa purkaantua.  Pidä huolta itsestäsi, jos et muuta jaksa niin osta vaikka monivitamiinipurkki ja opettele yksi hyvä hengitystaktiikka kun alkaa kiukuttamaan. Sä selviät kyllä. Älä kulta katkeroidu, näin se vaan menee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat