Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea pitää "käytettyä" naista muuna kuin seurustelukumppanina tai panokaverina.

Vierailija
13.12.2015 |

Alttarille en vie naista, joka on menettänyt arvokkuutensa ja viattomuudensa jollekkin toiselle miehelle. Kyse on ylpeydestä ja kunniasta.

Naisen merkittävin ja "ikimuistoisin" kerta on se ensimmäinen, kun neitsyys lähtee. Kokemus ei välttämättä kaikilla naisilla ole hyvä (kun bileissä annettii kännissä), mutta se ei unohdu koskaan ja se oli se EKA kerta. Se kerta kun arvokkuus ja viattomuus menetettiin.

Arvokkuus ei katoa, jos se neitsyys menetetään miehelle, joka avioituu kanssasi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaa, kun moni nainen jää vaille aloittajan kaltaista luomakunnan uroota.

Kaikkea sinäkin jaksat harmitella. Taidat olla samanlainen kaheli kuin ap:kin, joka on Suomi24:n uskonto-palstoille ruikkinut noita avauksiaan vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
22/24 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en huolisi miestä, joka on hautonut spemeä palleissaan sen seitsemän vuotta. Mitä klimppistä raejuustoa...

Sinulla on varsin outo käsitys miehen fysiologian toiminnasta. Olet kuin ne miehet, jotka kuvittelevat että naisen alapäässä on vain kaksi reikää. Yhtä tietämätön vastakkaisesta sukupuolesta, jos kuvittelet että spermapa se vain varastoituu vuosikausien ajan palleihin. Ainakin aseksuaalimiehet olisi helppo tunnistaa norsunpalleistaan ja kävelykyvyttömyydestään, jos sinun hupsu luulotietosi pitäisi paikkaansa   :-)

Luulen, että tuo, jolle vastaat, kommentoi aloittajalle tämän oletetun äly- ja tietotason perusteella. Etkö huomannut mukana pientä sivuivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan muista ekaa kertaani eli ei ollu iso juttu....

Vierailija
24/24 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ap ihan sinun oma asiasi ja ongelmasi päättää suhtautua noin. Enpä usko, että kukaan sinuun oikeasti kykenee ikinä rakastumaankaan, joten asenteesi ei ole ongelma kellekään naiselle.

Ja jos rakastuisikin ja sinä et häntä huolisi, niin eiköhän viimeistään SYY, jonka kerrot aiheuta kyseisen naisen nopean toipumisen sinusta.

Sen sijaan itse saat odottaa, että joku muu sinuun sitten kykenee tuntemaan mitään tunteita, kun olet noin rajoittunut.

Ai niin, olitko sä se, jonka mielestä ei voi rakastua ellei tunneta todella hyvin? Itsellesi ei kehity tunteita ennen kuin syväluodattua toisenne skannerilla? Varmaan nämä mielipiteesi sitten kerrot toiselle siinä tutustuessanne ja ehh... kohta onkin suhde poikki "yllättäen". Nimittäin neitsyenäkin pysytellyttä naista skenaariosi ei mitenkään hivele, koska se ei arvosta toista ihmistä ihmisenä, vaan sinun jonkun itsekkyytesi kohteena.