Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 3-vuotiaan lapsen ottaa mukaan hammaslääkäriin, en saa hoitajaa

Vierailija
25.04.2024 |

Voiko lapsi tulla sinne hoitohuoneeseen mukaan? On rauhallinen lapsi ja voisi vaikka värittää värityskirjaa ym. Onko täällä asiasta tietäviä paikalla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ottaa mukaan.

siellä ei ole lastenhoitoa järjestetty ja jos menee availemaan laatikoita niin voi olla teräviä likaisia neuvola ja verta ja muuta siellä

Vierailija
2/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksivuotias hammaslääkärissä mukana. Ja nelivuotias tietokonetomografiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias vaatii aikuisen valvontaa ja sinä et voi tuolissa maatessa katsoa perään etkä näe lasta niin että voit taata turvallisuuden

Vierailija
4/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v saattaa juosta pitkin poikin ja romplata hammaslääkärin välineitä? Ellei ole hiljainen leikkivä.

Vierailija
5/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nimenomaan on rauhallinen ja tottelee jos sanon, että pitää istua hiljaa ja tehdä vaikka niitä väritys/tehtäväkirjoja.

T. Ap

Vierailija
6/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ottaa mukaan.

siellä ei ole lastenhoitoa järjestetty ja jos menee availemaan laatikoita niin voi olla teräviä likaisia neuvola ja verta ja muuta siellä

Missä ghetto-hammaslääkärissä sinä käyt jos laatikoissa säilytetään likaisia neuloja? 

Lapsia ei tuoda hammaslääkärille mukaan elleivät ole siellä potilaina.

Vierailija
7/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2v rattaissa parikertaa ja kiinnostuneena katseli mitä tapahtuu. Eipä sitä aina voinu valita onko ipana mukana vaiko ei. 3v ei enää kärryyn suostunut enkä ois voinu ottaa mukaan. 

Vierailija
8/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi nimenomaan on rauhallinen ja tottelee jos sanon, että pitää istua hiljaa ja tehdä vaikka niitä väritys/tehtäväkirjoja.

T. Ap

Noin pieni vaatii aikuisen valvontaa etkä makuulla aurinkolasit päässä näe 

Vierailija
9/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ottaa mukaan.

Missä ghetto-hammaslääkärissä sinä käyt jos laatikoissa säilytetään likaisia neuloja? 

Lapsia ei tuoda hammaslääkärille mukaan elleivät ole siellä potilaina.

Eiköhän ihan huippuhienoillakin vastaanotoilla laiteta puudutteita neuloilla ja ne neulat laitetaan kaapissa olevaan neula-astiaan

Vierailija
10/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa. Itse tunnet lapsesi parhaiten ja tiedät jos hänet voi ottaa mukaan.

Vierailija
11/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ottaa mukaan.

Tiedätkö vai oletatko? Itse olen joutunut ottamaan.

Vierailija
12/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut 2-vuotiaan mukaan. Katsoi videota hammastarkastuksen ajan. Pakkohan vanhempienkin on joskus hammaslääkärissä käydä. 

Vierailija
13/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuusriski. Siinä kun hammaslääkärin käsi lipsahtaa niin huh. 

Vierailija
14/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Niinhän sinä kuvittelet. Kunnes se saa päähänsä mennä tutkimaan hampilääkärin välineistöä, kun pitkästyy ja huomaa, ettei äiti pysty komentamaan, kun sillä on suu täynnä kojeita. 

Vierailija
15/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa mukaan, mutta hoito keskeytetään jos lapsi häiritsee. Tästä veloitetaan luonnollisesti täysi hinta siitä huolimatta.

Vierailija
16/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ottaa. Itse tunnet lapsesi parhaiten ja tiedät jos hänet voi ottaa mukaan.

Ei voi. Ihan turvallisuuskysymys. Lasten paikka ei ole kaikkialla, vaikka mamma miten tuntisi penikkansa. Ap peruu hammaslääkärin jos ei saa hoitajaa. Hammaslääkärille työrauha. 

Vierailija
17/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käymään muutama vuosi sitten usein hammaslääkärissä oikomishoidon takia, ja kyllä minulla aina oli lapsi mukana. Hammaslääkäriltä kysyin onko ok, ja hän sanoi että totta kai lapsen saa ottaa mukaan. 

Vierailija
18/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin käymään muutama vuosi sitten usein hammaslääkärissä oikomishoidon takia, ja kyllä minulla aina oli lapsi mukana. Hammaslääkäriltä kysyin onko ok, ja hän sanoi että totta kai lapsen saa ottaa mukaan. 

Oikomiskäynnit on nopeita ja helppoja käyntejä ja se että yhdelle sopii ei tarkoita että muille sopii

Vierailija
19/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehen ottaa mukaan hammaslääkäriin vai availeeko laatikoita, leikkii niillä välineillä? Entä koira tai kissa? Hevonen?

Vierailija
20/28 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen voi. Tuon ikäiselle voi jo syöttää vaikka rauhoittavaa ennen aikaa niin pysyy pahimmat levottomuudet aisoissa.

Omille olen diatsepaamia antanut välipalan yhteydessä ja on sujunut hyvin.