Te miehet, jotka ette petä!
Niin miksi ette?
Voiko kukaan mies oikeasti olla yhdelle naiselle uskollinen? Varsinkaan nykyään, kun tilaisuuksia on baarien ja tinderin jne. takia loputtomiin?
Kommentit (51)
Ei mun mies käy koskaan baareissa, eikä se tiedä mikä on tinderi, hyvä jos ite tiedän. Miestä ei kiinnosta vieraat naiset, eikä ihmiset yleensäkään, hän näkee työssään lähinnä elämän nurjaa puolta, ja välttää kaikkia paikkoja joissa pitää olla ihmisten keskellä. Minä olen tässä suhteessa ollut aina se puutteessa oleva osapuoli. Mies on täysin rutiiniensa ja tapojensa orja muutenkin kaikessa. Perhe on tärkein, se menee aina edelle, ennenkuin oli lapsia ja vaimoa, oli oma äiti ensin, ja sitten työ, naiset tuli jossain kaukana takana.
Aika ihmeellinen kuvitelma että kaikki miehet olis niin hirveästi yleensäkään seksin tarpeessa, ja varsinkaan vieraan naisen kanssa, ei kaikkien miesten mielestä vieraan kanssa oleminen ole yhtään kiihottavaa, vaan lähinnä vaivaannuttavaa kun ei tiedä mistä toinen tykkää, eikä se toinen tiedä mistä itse tykkäät, ja kaipa sitä miehilläkin tunteet on, samoin kuin naisilla. En muutenkaan usko että ne vieraiden kanssa hässimiset olis niin mahtavia kuin elokuvissa, luulen että ne on lähinnä noloja, ja vielä jos on kännissä, luulee silloin että ai että nyt on kiihkeetä, mutta jälkikäteen jos siitä jotain muistaa niin hävettää mitä säheltämistä se oli, ei tietoakaan hyvästä seksistä.
Ei meidän ensimmäiset seksikerrat olleet kovin häävejä miehen kanssa, jo siitä voi päätellä että ei mun mies kovin hyvin jonkun vieraan kanssa suoriutuisi, minuun oli silloin alkuaikoina ihan hulluna, sen enenpää tuo mies ei voi kestään hullaantua. Meillä on molemmilla sellainen pohjalainen rehellinen luonne, että ei pettämisestä saisi yhtään mitään muutenkaan, ei siihen vaan pysty, ei se kaikkien luonteelle sovi.
Koko naisen itsenäisyys on kyseenalainen projekti silloin kun se merkitsee naisen uskottomuutta ja liikaa itsekästä oman itsen ajattelemista, esimerkiksi nainen ei anna kuin silloin kun sattuu huvittamaan, kiristää alhaisesti ja kunniattomasti, tai nainen vihaa läheisyyttä.
Rajaamalla naista voitamme sen, että hän toimii enemmän miehen ja perheen hyväksi, joka on monelle miehelle yhä tärkeää. Toki miehen on myös oltava hyvä ja turva naiselle ja kuunneltava tätä. En ole uskossa, mutta Paavalin ohjeet miehelle ja naiselle ovat harvoja hänen näkemyksiään, jotka allekirjoitan.
Olen luonteeltani kiltti, tunnollinen ja rehellinen. Se olisi luonteeni vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin aikamoinen valkoritari ja romantikko, joka uskoi rakkauteen ja uskollisuuteen, mutta naiset eivät todellisuudessa vastanneet ruusuisia kuvitelmiani ja tuottivat pettymyksen kerran toisensa jälkeen pettämällä kaikenmaailman kitaristien ja mopopoikien kanssa, joten nykyään toimin itse samalla tavalla. Ihmiset on seksuaalisia olentoja ja yksiavioisuus on luonnoton jäänne jostain keskiajalta. Tulee paljon vähemmän sydänsuruja kun ymmärtää tämän.
Jos haluaa ns avoimen suhteen, niin kyllähän sellaisen voi jonkun kanssa sopia. Mutta nyt olet kyllä aikamoinen sika jos ilman lupaa käyt paneskelemassa pitkin kyliä, kyllä uskollinen ihminen ansaitsisi kumppanikseen toisen uskollisen.
Tässähän syvällistä filosofiaa, sika sialle, typerys typerykselle jne. Koitapa esittää itsellesi Nobelin palkintoa, johan tuo kirjallisen osaaminen on kohdallaan.
Kaikki yhtään komeat, huumorintajuiset, urheilulliset, ammatillisesti ansioituneet, varakkaat pettää aina. Ja mitä kauniimpi ja koulutetumpi vaimo niin ne miehet myös pettävät, itsetunto kympissä, se vetää toisia naisia puoleensa. Ja jos lapsia löytyy niin se lisää itsetuntoa myös, siitosori nääs. Ai niin, nuo kympin miehet ei ole täällä av:lla puolustamassa itseään vaan urheilemassa tai pettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdaltani voin sanoa etten pettäisi. Kuulostaa ehkä hauskalta kun en ole koskaan seurustellutkaan. En pystyisi elämään sen syyllisyyden kanssa jos pettäisin kumppaniani, toisekseen tuskin tilaisuuksia tulisi edes vastaan harrastaa seksiä muiden kuin sen kumppanin kanssa, ja kolmanneksi syyksi laitan sen, että en usko se seksin olevan lopulta sen kummempaa muiden naisten kanssa, jos se on huonoa sen kumppanin kanssa niin ainahan voi harjoitella.
Unelmanihan olisi olla elämäni loppuun asti yhden naisen kanssa, mutta nykyään se taitaa olla ihan mahdoton ajatuskin, varsinkin minun kohdallani jolla on tarpeeksi hankalaa edes löytää riittävän läheltä nainen jolle kelpaisin.
Terveisin Naispelko22
Voi että, kirjotat kyllä niin kivasti😊 Toivottavasti se vapaa ja tarpeeksi lähellä oleva neito sulle vielä eteen pöllähtää. Tollasen söpöliinin ottaisi vaikka kuinka moni nainen avosylin vastaan. Ainakin sellaset "jalat maassa" tyyliset naiset.
Oon muuten samaa mieltä tuosta, että seksi ei koskaan ole niin hyvää satunnaisen ihisen kanssa kuin mitä se on tutun ja turvallisen ihmisen kanssa. Olettaen tietysti, että parilla on muuten kemiat kohdallaan. Vankkaa kokemustakin tästä asiasta löytyy.
N32v
Tyhjät lupaukset kun eivät mitään merkkaa. Anna sille pillua.
Mies
Voisin antaakin, jos miehelleni sopisi. Mutta ei tuo halua mitään "vain pillua". Toivoo löytävänsä naisen, johon voi rakastua😊
N32v
Ai miksi en petä? Koska tyttöystävä on helkkarin hyvännäköinen enkä koe muihin naisiin seksuaalista vetoa.
Mielestäni pettäminen on oksettavaa. Pettävät miehet pohjasakkaa. En ole koskaan pettänyt. En edes, kun lapseni äiti lapsen saatuaan lopetti seksielämämme kertaheitolla neljäksi vuodeksi. Olisin saanut häneltä seksiä neljän vuoden selibaatin jälkeen, kun hän alkoi haluta uutta lasta. En kokenut suhdetta enää parisuhteeksi. Olin vain siittäjä ja lastenhoitaja. Puolisoon ei saanut koskea edes selkää silittäen. Häntä se kuulemma ällötti. Näin parhaaksi erota avopuolisostani. Nykyään olen naimisissa ja suhteemme on todella hyvä. Rakastan vaimoani, enkä halua muita naisia. Pettäminen kuvottaa minua niin, että mahaa vääntää. Olen yksiavioinen ja uskollinen. Minua ohjaa sydän, ei kullini.
Eihän suurin osa miehistä edes saa seksiä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maahanmuuttajia ei saa haukkua eikä yleistää ryhmänä yksilöiden toimien vuoksi.
MUTTA
Miehiä kyllä saa tällä femakkopalstalla.
Kyllä täällä naisiakin saa haukkua, vai etkö näe näitä jokapäiväisiä ''wahh wahh naiset on perseestä!1!'' -ketjuja?
Niin on, mutta silti minä rakastan naisten perseitä. Wahwah!
Kokisin vääräksi, jos kumppanini pettäisi minua. Kultainen sääntö kertoo sinulle loput.