Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet, jotka ette petä!

Vierailija
13.12.2015 |

Niin miksi ette?

Voiko kukaan mies oikeasti olla yhdelle naiselle uskollinen? Varsinkaan nykyään, kun tilaisuuksia on baarien ja tinderin jne. takia loputtomiin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein ruma ja köyhä, kyllä voi.

Vierailija
2/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keski yhtäkään syytä miksi pettäisin.

Tilaisuuksia löytyy sekä pettämiseen että niistä kieltäytymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehen on helppo olla pettämättä, kun ei ylipäätään omaa seksihaluja.

Vierailija
4/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ette?

Voiko kukaan mies oikeasti olla yhdelle naiselle uskollinen? Varsinkaan nykyään, kun tilaisuuksia on baarien ja tinderin jne. takia loputtomiin?

Koska arvostan totuutta, rehellisyyttä, ja lupauksilla on minulle oikeasti väliä. Tästä saa yleensä kärsiä kaikilla elämänalueilla,  ja sinkkuna ollessani osakkeeni naisten silmissä olisivat nousseet rajusti jos arvostaisin totuutta vähemmän ja valheita enemmän.

Vierailija
5/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäisin, mutta ei ole ketään ketä pettäis ;(. Yhyhyhy!

Vierailija
6/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ette?

Enemmänkin miksi pettäisin? Seksi vaimon kanssa on erilaista kuin randomin kanssa, eli parempaa. Miksi haluaisin huonompaa seksiä vaikka olisikin mahdollisuuksia?

Vierailija
7/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin mies joka ei petä, nykyään olen ajatellut että koska minua aina oletusarvoisesti epäillään pettäjäksi jos vaikka jään kaverin luo yöksi tai jos tulee jotain yllättävää menoa niin sama kai se sitten on pitää vähän hauskaa.

Vierailija
8/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin mies joka ei petä, nykyään olen ajatellut että koska minua aina oletusarvoisesti epäillään pettäjäksi jos vaikka jään kaverin luo yöksi tai jos tulee jotain yllättävää menoa niin sama kai se sitten on pitää vähän hauskaa.

Pettäisit edes omasta tahdosta etkä muitten vuoksi.

Vierailija
9/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäisit edes omasta tahdosta etkä muitten vuoksi.

Ihan omasta tahdosta minä nussin joo.

Vierailija
10/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa etten pettäisi. Kuulostaa ehkä hauskalta kun en ole koskaan seurustellutkaan. En pystyisi elämään sen syyllisyyden kanssa jos pettäisin kumppaniani, toisekseen tuskin tilaisuuksia tulisi edes vastaan harrastaa seksiä muiden kuin sen kumppanin kanssa, ja kolmanneksi syyksi laitan sen, että en usko se seksin olevan lopulta sen kummempaa muiden naisten kanssa, jos se on huonoa sen kumppanin kanssa niin ainahan voi harjoitella.

Unelmanihan olisi olla elämäni loppuun asti yhden naisen kanssa, mutta nykyään se taitaa olla ihan mahdoton ajatuskin, varsinkin minun kohdallani jolla on tarpeeksi hankalaa edes löytää riittävän läheltä nainen jolle kelpaisin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
11/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ette?

Koska arvostan totuutta, rehellisyyttä, ja lupauksilla on minulle oikeasti väliä. Tästä saa yleensä kärsiä kaikilla elämänalueilla,  ja sinkkuna ollessani osakkeeni naisten silmissä olisivat nousseet rajusti jos arvostaisin totuutta vähemmän ja valheita enemmän.

Missä mielessä osakkeesi olisivat nousseet rajusti? Onko menneisyydessösi jotaibn vaikeasti sulatettavaa? En oikein muuten ymmärrä tuota, kun itse naisena arvostan rehellisyyttä ja luotettavuutta yli kaiken. Enkä omalla kohdallani kyllä sen menneisyydenkään suhteen.

Vierailija
12/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miesvihaa parhaimmillaan. Lopeta jo se koko mieskunnan mustamaalaaminen, vaikka puolet tai sen ylikin olis paskakasoja ei se tarkota että kaikki on! Ihan yhtälailla mä voisin yleistää kaikki naiset vaikka miksi mutta en sitä tee koska en ole niin naisvihainen ja tiedän ettei se oo koko totuus. Pitäiskö sun vähän välillä nousta täältä nettipalsta todellisuudestas ihan oikeaankin elämään välillä että huomaisit asian todellisen laidan. Eli jotkut pettää kerran vahingossa, toisilla se on tapa, toisilla ei ole tarvettakaan ja toiset ei vaan saa tilaisuutta, ja nöin se on naisillakin nykyään. Kaikkia löytyy. Toisaalta jos sä olet noin miesvihainen eikä sulta edes saa niin ei ole ihmekään että petetään sitten.

Vierailija
13/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan miehet ja naiset pettää yhtä paljon.

Vierailija
14/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa miesvihaa parhaimmillaan. Lopeta jo se koko mieskunnan mustamaalaaminen, vaikka puolet tai sen ylikin olis paskakasoja ei se tarkota että kaikki on! Ihan yhtälailla mä voisin yleistää kaikki naiset vaikka miksi mutta en sitä tee koska en ole niin naisvihainen ja tiedän ettei se oo koko totuus. Pitäiskö sun vähän välillä nousta täältä nettipalsta todellisuudestas ihan oikeaankin elämään välillä että huomaisit asian todellisen laidan. Eli jotkut pettää kerran vahingossa, toisilla se on tapa, toisilla ei ole tarvettakaan ja toiset ei vaan saa tilaisuutta, ja nöin se on naisillakin nykyään. Kaikkia löytyy. Toisaalta jos sä olet noin miesvihainen eikä sulta edes saa niin ei ole ihmekään että petetään sitten.

Eiköhän suurinosa ymmärrä että ei voi yleistää, eikä yksi tälläinen avaus miehen itsetuntoa muserra.

Vierailija
15/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ne jotka ei petä ovat löytäneet arteen parisuhteestaan, uskoakseni se on ihan yhtä hyvin mahdollista myös miehille.

"Aarteita joita toisesta ihmisestä ja parisuhteesta voi löytää, ei voi löytää kuin sitoutumalla pitkään parisuhteeseen." http://seinajoenkaupunginteatteri.fi/parista-suhteesta-ja-parisuhteesta/

Vierailija
16/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naisen näkökulmasta:

Uskollisuus oli minulle kunnia-asia. Sen jälkeen kun huomasin, että miehelleni ei ja hänelle itselleen "säännöt" olivat täysin muokattavissa, ei minullekaan enää. En tule koskaan kertomaan hänelle kaikista seikkailuistani. Terveisiä vain miehelleni! Niin makaa kuin petaa.

Ja kyllä. Harkitsen eroa. :)

Harmi ettei hän nähnyt mitä hänellä on.

Vierailija
17/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tää on mun eka pitempi suhde enkä ennenkää oo pettänyt mut joskus käyny ehkä mielessä edellisissä lyhimmissä suhteissa, nykyään ei käy kun meillä on hyvä seksielämä ja halut kohtaa eikä kumpikaan elä puutteessa ja seksi on tosiaan hyvää, miks lähtisin näin hyvää tilannetta pilaan sillä että tekis mieli vähän kokeilla muutakin kun ei ees tee, itelle ainaki riittää se yks kumppani jonka kans synkaa hyvin ja on näin hyvä seksielämä ollu jo 5 vuotta ja pidetään kumpaineki toisen haluja pystyssä oon ite 28 vuotias mies ja nainen 25 kyllä nornaalia on aatella sängyssä välillä muita mutta ei se tarkota että on valmis pettään en o viä näin hyvin molemminpuolin toimivaa seksiä tosiaan saanu kun tässä suhteessa ja muutenki näin toimivaa suhdetta kokonaisvaltasesti

Vierailija
18/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi ette?

En petä. Lupaan panna hyvännäköisiä naisia, jos tilanne aukenee ja olen kiinnostunut naisesta. Petä siis en.

Mies

Vierailija
19/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä, koska se on mielestäni yksinkertaisesti väärin, ja todella loukkaavaa kumppania kohtaan. Kyllä ihminen voi vain päättää, ettei petä - samalla tavalla kuin voi päättää, ettei varasta tai rääkkää eläimiä. Jos parisuhteessa on ongelma, työskentelen sen korjaamiseksi tai lopetan suhteen ennen uuden etsimistä.

M35

Vierailija
20/51 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko, 21 ja muutama muukin inhimillinen ja luotettava mies, kiitos! :)

En koskaan voisi pettää miestä, koska rakastan ja arvostan häntä. Pettäminen on mielestäni toisen halveksimista ja häpäisemistä - ei rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän