Te miehet, jotka ette petä!

Vierailija

Niin miksi ette?

Voiko kukaan mies oikeasti olla yhdelle naiselle uskollinen? Varsinkaan nykyään, kun tilaisuuksia on baarien ja tinderin jne. takia loputtomiin?

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ette?

Voiko kukaan mies oikeasti olla yhdelle naiselle uskollinen? Varsinkaan nykyään, kun tilaisuuksia on baarien ja tinderin jne. takia loputtomiin?

Koska arvostan totuutta, rehellisyyttä, ja lupauksilla on minulle oikeasti väliä. Tästä saa yleensä kärsiä kaikilla elämänalueilla,  ja sinkkuna ollessani osakkeeni naisten silmissä olisivat nousseet rajusti jos arvostaisin totuutta vähemmän ja valheita enemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ette?

Enemmänkin miksi pettäisin? Seksi vaimon kanssa on erilaista kuin randomin kanssa, eli parempaa. Miksi haluaisin huonompaa seksiä vaikka olisikin mahdollisuuksia?

Vierailija

Nuorempana olin mies joka ei petä, nykyään olen ajatellut että koska minua aina oletusarvoisesti epäillään pettäjäksi jos vaikka jään kaverin luo yöksi tai jos tulee jotain yllättävää menoa niin sama kai se sitten on pitää vähän hauskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin mies joka ei petä, nykyään olen ajatellut että koska minua aina oletusarvoisesti epäillään pettäjäksi jos vaikka jään kaverin luo yöksi tai jos tulee jotain yllättävää menoa niin sama kai se sitten on pitää vähän hauskaa.

Pettäisit edes omasta tahdosta etkä muitten vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pettäisit edes omasta tahdosta etkä muitten vuoksi.

Ihan omasta tahdosta minä nussin joo.

Vierailija

Omalta kohdaltani voin sanoa etten pettäisi. Kuulostaa ehkä hauskalta kun en ole koskaan seurustellutkaan. En pystyisi elämään sen syyllisyyden kanssa jos pettäisin kumppaniani, toisekseen tuskin tilaisuuksia tulisi edes vastaan harrastaa seksiä muiden kuin sen kumppanin kanssa, ja kolmanneksi syyksi laitan sen, että en usko se seksin olevan lopulta sen kummempaa muiden naisten kanssa, jos se on huonoa sen kumppanin kanssa niin ainahan voi harjoitella.

Unelmanihan olisi olla elämäni loppuun asti yhden naisen kanssa, mutta nykyään se taitaa olla ihan mahdoton ajatuskin, varsinkin minun kohdallani jolla on tarpeeksi hankalaa edes löytää riittävän läheltä nainen jolle kelpaisin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ette?

Koska arvostan totuutta, rehellisyyttä, ja lupauksilla on minulle oikeasti väliä. Tästä saa yleensä kärsiä kaikilla elämänalueilla,  ja sinkkuna ollessani osakkeeni naisten silmissä olisivat nousseet rajusti jos arvostaisin totuutta vähemmän ja valheita enemmän.

Missä mielessä osakkeesi olisivat nousseet rajusti? Onko menneisyydessösi jotaibn vaikeasti sulatettavaa? En oikein muuten ymmärrä tuota, kun itse naisena arvostan rehellisyyttä ja luotettavuutta yli kaiken. Enkä omalla kohdallani kyllä sen menneisyydenkään suhteen.

Vierailija

Ihanaa miesvihaa parhaimmillaan. Lopeta jo se koko mieskunnan mustamaalaaminen, vaikka puolet tai sen ylikin olis paskakasoja ei se tarkota että kaikki on! Ihan yhtälailla mä voisin yleistää kaikki naiset vaikka miksi mutta en sitä tee koska en ole niin naisvihainen ja tiedän ettei se oo koko totuus. Pitäiskö sun vähän välillä nousta täältä nettipalsta todellisuudestas ihan oikeaankin elämään välillä että huomaisit asian todellisen laidan. Eli jotkut pettää kerran vahingossa, toisilla se on tapa, toisilla ei ole tarvettakaan ja toiset ei vaan saa tilaisuutta, ja nöin se on naisillakin nykyään. Kaikkia löytyy. Toisaalta jos sä olet noin miesvihainen eikä sulta edes saa niin ei ole ihmekään että petetään sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miesvihaa parhaimmillaan. Lopeta jo se koko mieskunnan mustamaalaaminen, vaikka puolet tai sen ylikin olis paskakasoja ei se tarkota että kaikki on! Ihan yhtälailla mä voisin yleistää kaikki naiset vaikka miksi mutta en sitä tee koska en ole niin naisvihainen ja tiedän ettei se oo koko totuus. Pitäiskö sun vähän välillä nousta täältä nettipalsta todellisuudestas ihan oikeaankin elämään välillä että huomaisit asian todellisen laidan. Eli jotkut pettää kerran vahingossa, toisilla se on tapa, toisilla ei ole tarvettakaan ja toiset ei vaan saa tilaisuutta, ja nöin se on naisillakin nykyään. Kaikkia löytyy. Toisaalta jos sä olet noin miesvihainen eikä sulta edes saa niin ei ole ihmekään että petetään sitten.

Eiköhän suurinosa ymmärrä että ei voi yleistää, eikä yksi tälläinen avaus miehen itsetuntoa muserra.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat