Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kuorintavoide kasvoille?

Vierailija
13.12.2015 |

Käytin ennen Yves Rocherin Sebo Specific -naamiota sekaiholle, siinä oli ennen kuorivaa ainetta mukana ihan kunnolla vaan ei enää. En ole löytänyt mitään yhtä hyvää kuorinta-ainetta enää, kaikissa on joku kuoriva hippunen siellä täällä tai sitten voide on muuten sellaista pehmeää eikä kuorivaa juuri ollenkaan. Tuo mainitsemani oli sellainen, että aine oli siinä melko pienirakeista mutta silti oikein kunnolla karheaa, ja sellaisen voiteen siis haluaisin taas löytää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin ehdottamaan suolakivisaippuaa. Itse pesen kasvot sillä iltaisin , 5 euroa maksaa se kimpale esim, Prismasta ja kestää kuukausia.  En muuta enää käytä ja olen kokeillut kaikennäköisiä ja hintasia tököttejä tähän naamaani.

Vierailija
22/25 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain apteekkituotteita ihonhoidossa ja kuorintavoiteeksi nyt viimeksi kokeilin Eucerinin versiota. Aijai kun kihelmöikin kasvoilla kun annoin vaikuttaa saunassa istuessa. Mut nyt on nassu kuin vauvan peppu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Acure Organics, Brightening Facial Scrub, 4 fl oz (118 ml)Acure Organics, Brightening Facial Scrub, 4 fl oz (118 ml)

Aivan ihana

Tätä tilasin ja hyvää on. Kiitos!

ap

Vierailija
24/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokasooda on mulle ainakin kaikista parhain. Sitä vähän kun kostuttaa ja sitten hieroo hetken naamaan ja pesee pois niin tulee kirkas ja pehmeä iho. Se emäksöi myös liian happaman ihon ja näpyt pysyy poissa. On myös aika halpaa.

Emäksinen iho on mitä parhain kasvualusta kaikenlaisille bakteereille, eli teet juuri kuten ei pitäisi. Vähän hapan iho on paras.

Itse käytän AHA- ja BHA-kuorintoja, ei ole enää paluuta rakeisiin kuorintamömmöihin. Edulliset ja toimivat saa tilattua vaikka Cosrx-merkiltä.

Vierailija
25/25 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freemanin aprikoosikuorinta. Myydään Prismoissa ja melkein missä vaan, iso tuubi alle 6 euroa. Rakeita on niin tuhdisti, että käytän kevyesti kasvoihin, kropan kuorin samalla aineella ronskimmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi