Mitä mieltä käyttötavaroiden antamisesta joululahjaksi lapselle? Esim. puhelin 10-vuotiaalle (ei älypuhelin)?

Vierailija

Mitä käyttötavaroita et pidä joululahjoina vaan ostat ne muuten? Antaisitko puhelimen joululahjaksi? Entä vaatteita?

Kommentit (13)

Vierailija

Kun serkkuni sai pikkupoikana joululahjaksi alusvaatteita, tokaisi hän vanhemmilleen, että te olette velvollinen hankkimaan minulle alusvaatteet, mutta ei niitä tartte joulupaperiin kääriä.

Onko 10-vuotias toivonut juurikin tavallista peruskännykkää, vai haaveileeko älyluurista? Jos haaveilee, niin kolaus on melkoinen, kun paketista paljastuukin mummoluuri. Nyyh!

Vierailija

Ei kymmenvuotias halua mitään mummopuhelinta, kyllä sen on oltava jo älypuhelin. Käyttötavaroista sopisin suoraan vanhempien kanssa, kyllä joku takki tai kengät ovat usein mieluisia jos ovat hienoja.

Vierailija

Mä ostin 8-vuotiaalleni Samsung tabletin ja mietin jo siitäkin onko liian käyttötavaraa. Olisin ostanut sen muutenkin mutta nyt käärin sen joulupaperiin.

Vierailija

Meillä tyttö sai 11 v joululahjaksi ekan älypuhelimensa ja oheishärpäkkeitä. Ei ollut kallein malli mutta tyttö on ollut tyytyväinen.

Älyttömän luurin saaminen olisi ollut antilahja.

Vierailija

Mitä annetaan lahjaksi lapselle, joka ei saa käyttötavaroita? Kun ei ole enää leluiässä, mitä jää jäljelle?

Meillä on aina annettu lahjaksi käyttötavaraa, vaatteitakin. Myös harrastusvälineitä, astioita ja ihan omia lakanoita pyyhkeitä, jotka ovat sitten aivan omia eikä yleiskäytössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hammasharjasta ilahtuu jokainen.

Varsinkin köyhät, lisäksi voi antaa villasukkia ja vaikka pitkätkalsarit kasvuvaralla.

Vierailija

Lelut on lapsen käyttöesineitä.
Aikuiset saa puhelimia, kameroita, laadukkaita paistinpannuja...siis käyttöesineitä.
Urheiluvälineet, vaatteet...you name it.

Koriste-esineet yms sisustuskrääsää en lapsille antaisi.

Vierailija

Mun lapset on kai outoja, kun ilahtuvat jopa alusvaatteista ja sukista... 9v. jopa toivoi niitä. Tietysti heillä on vaatetta muutenkin, mutta lahjaksi kuitenkin valitaan vähän hienompaa. Uutta puhelintakin toivoo (ja saa), tietysti on älypuhelin. Vanhatkin olleet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat