Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
46-vuotias tuttuni aikoo pyrkiä lääkikseen, onko järkeä
12.12.2015 |
Hänellä ei ole mitään kokemusta hoitoalasta. Nyt yhtäkkiä päättänyt yrittää lääkikseen (en kyllä usko että välttämättä mahkuja), olen ihan äimänkäkenä. Lääkäriksi lukeminen kun kestääkin vielä vuosikausia.... Onko tuossa mielestänne järkeä..?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä olet kateellinen. Jos et olisi niin et kirjoittelisi tänne asiasta.
Toivon myös että kaverisi pääsee opiskelemaan lääkäriksi ja lisäksi saa selville millainen "ystävä' hänellä on.