Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumankeuta että miehet paranee vanhetessaan

Vierailija

Katselin juuri uuden netissä tapaamani miehen vanhempia kuvia ja vertasin nykyiseen... Huhhuh mikä muutos. Toki oli nätti poika jo nuorena (komeat miehet ovat usein nättejä lapsina ja teini-ikäisinä), mutta nyt kun lähenee kolmeakymppiä niin on kyllä todella hyvännäköinen. Niin miehistynyt. Toki joskus se alamäki alkaa miehilläkin, mutta kolmekymppisenä alkaa ne parhaat vuodet.
Jessus miten seksikäs hän on...
N28

Kommentit (9)

Vierailija

Itse olen 26 enkä ole samaa mieltä.. ehkä jotkut paranee mutta ei todellakaan useimmat... kolmekymppinen nyt vielä nuori, mutta kyllä esim yleensä 25v on paremman näkönen ku 35v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hugh Laurie!!Aivan maaginen varsinkin nyt vanhempana!

Hän on kieltämättä helvetin seksikäs vanhus!Peittoaa nuoret pojat kuusnolla.Sitä en tiedä mikä on ollut nuorena tuskin tuo kaikki karisma on iän tuomaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt jostain parikymppisestä lapsukaisesta. Voi teitä höpönassuja :)

Parikymppinen?? Sanoinhan, että mies on lähenee kolmeakymppeä. Hän on siis 29 ja kasvot ovat todella paljon miehistyneet siitä kun hän oli 22. Ap

Vierailija

Mun nykyinen miesystävä on 27-vuotias ja vaikka hän on mielestäni komea, niin välillä vielä vähän poikamainen. Odotan innolla, että hän hieman vanhenee ja miehistyy. :) Nyt puhtaan siis puhtaasti ulkonäöstä, hän on muuten kyllä ihan kypsä aikuinen (aikuisempi kuin moni tuntemani 4-kymppinen mies).

N35

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat