Sinun tapasi elää ei ole ainoa ja oikea.

Vierailija

Kun on onnellinen, ei ole mitään tarvetta pilkata sellaisia, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin itse.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan ole ainoa tapa elää, mutta kyllä tämä oikea tapa on. Vai kuvittelitko että elän väärin?

Lisään: Sinun tapasi elää ei ole ainoa OIKEA tapa elää.
Ja tämä EI tarkoita sitä, että kaikki olisi oikein ja hyväksyttyä.
Tuohon oikean tavan "haarukkaankin" kun mahtuu paljon "makuvivahteita".

Mustavalkoista ei ole mikään!

Vierailija

Minun tapani elää on ainut oikea minulle. Muiden tavalla elää ei ole mulle väliä, kunhan eivät sillä tavallaan loukkaa ja satuta ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun tapani elää on ainut oikea minulle. Muiden tavalla elää ei ole mulle väliä, kunhan eivät sillä tavallaan loukkaa ja satuta ketään.

Eli rajaat toisten oikeuksia elää omalla hyväksi katsomallaan tavalla? Great!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan ole ainoa tapa elää, mutta kyllä tämä oikea tapa on. Vai kuvittelitko että elän väärin?

Lisään: Sinun tapasi elää ei ole ainoa OIKEA tapa elää.

Olisit heti sanonut. Nyt kulutin turhaan pikseleitä vastaukseen. On aika tärkeää mihin ja-sanan laittaa.

Vierailija

Kun on onnellinen ja elää oikein, kykenee tuntemaan ja osoittamaan empatiaa sellaisia kohtaan, joilla on asiat huonommin (vaikka he olisivat itse tehneet virheitä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun on onnellinen ja elää oikein, kykenee tuntemaan ja osoittamaan empatiaa sellaisia kohtaan, joilla on asiat huonommin (vaikka he olisivat itse tehneet virheitä).

Riippuu virheistä.
Laiska tai väkivaltainen roskaväki ei ansaitse kuin halveksuntani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin, myöskään minulla ei ole oikeutta satuttaa muita. Vai jos joku on sitä mieltä, että hänen oikea elämäntapansa on pedofialia, muilla ei ole oikeutta arvostella ja tuomita häntä?

Tai jos kansanmurha on jonkun ryhmän tavoite, sen pitää olla oikein meille.

Munkin elämäntapaa voi syyllistää, esim liiallisesta luonnonvarojen kuluttamisesta. Pyrin kuitenkin itse elämään esim kierrättämään. Silti tavaran ja vaatteiden määrä on jotain aivan muuta kuin lapsuudessani 70-luvulla ja silläkin tuli toimeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Riippuu virheistä.
Laiska tai väkivaltainen roskaväki ei ansaitse kuin halveksuntani.

Se, että määrittelet toisia ihmisiä laiskaksi roskaväeksi, joka ansaitsee halveksuntaa, kertoo siitä, että sinulla on paljon työtä itsesi kanssa tekemättä. Tasapainoinen ihminen pitää kaikkia samanarvoisina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin, myöskään minulla ei ole oikeutta satuttaa muita. Vai jos joku on sitä mieltä, että hänen oikea elämäntapansa on pedofialia, muilla ei ole oikeutta arvostella ja tuomita häntä?

Munkin elämäntapaa voi syyllistää, esim liiallisesta luonnonvarojen kuluttamisesta. Pyrin kuitenkin itse elämään esim kierrättämään. Silti tavaran ja vaatteiden määrä on jotain aivan muuta kuin lapsuudessani 70-luvulla ja silläkin tuli toimeen.

Määrittele oikea elämäntapa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Määrittele oikea elämäntapa.

Miksi mun pitäisi? Mun tapani on oikea mulle, mutta muita oikeita tapoja on miljoonia.

Vierailija

Kyllä minun tapani elää on se ainoa ja oikea tapa elää ja voisin tämän aukottomasti perustella, mutta minullahan ei ole mitään velvollisuutta alkaa selittelemään elämääni teille debiileille debytanteille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat