Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten täytyy aina kaveerata/ystävystyä muiden naisten kanssa?

Vierailija

Mikä siinä on että usein etenkin samaa ikäluokkaa olevat ja samalla tavalla pukeutuvat tuntevat heti ikään kuin velvollisuudekseen alkaa kaveerata keskenään?
Miehillä tällaista tarvetta ei ole.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Naisilla on varmaan luonnostaan suurempi tarve yhteistyöhön, esim. lastenhoito on ollut (imetyksen, raskauden ym. vuoksi) kautta aikojen enemmän naisten vastuu. Ennen lapsia on tehty isompi liuta, jolloin yhteistyö, kommunikointi ja ihan aito ystävyys muiden ihmisten kanssa on voinut olla elintärkeä asia. Toisaalta samalla tavalla miehillekin on tärkeää ollut yhteistyö, ja on kyllä mielestäni edelleenkin, mutta naiset ovat kenties joutuneet olemaan paljon sosiaalisempia ja joustavampia suhteissaan. 

Tämä ei mielestäni ole hyvä eikä paha asia, eikä mikään kiveen kirjoitettu asia. On niitä naisia jotka viihtyvät enemmän ilman kavereita, ja on niitä miehiä jotka ystävystyvät helposti. Miksi ei voi vaan antaa toisten olla sellaisia kuin ovat.

Vierailija

Ihmislajille luonnollista sosiaalista käytöstä. Siitä on saanut hyötyä eloonjäämistaistelussa kautta aikojen. Miesten kannattaisi harrastaa samaa keskenään, vähentää esim. syrjäytymisriskiä ja saa pärjäämään paremmin erilaisten elämänkriisien keskellä, esim. ero.

Vierailija

Velvollisuudekseen? 

En minä mitään velvollisuutta koe. Mukava vain on samanhenkinen seura. Niitä riittää jo lapsuudenajoilta. Ja uudet tuttavuudet aina tervetulleita. 

Mikä ongelma? Miksi teit aloituksen tästä?

Vierailija

Millä tavalla kaveerata? Ovathan miehetkin usein kaikkien kavereita vähintään työpaikalla, opinnoissa yms. Vapaa-ajalla voi olla vain osan kanssa enemmän tekemisissä. Naurettavaa sellainen klikkiytyminen.

Vierailija

Tuota..
Miehet tulevat automaattisesti lähes kaikkien kanssa toimeen.
Tässä asiassa naisilla on vielä paljon opiskeltavaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kaveerata? Ovathan miehetkin usein kaikkien kavereita vähintään työpaikalla, opinnoissa yms. Vapaa-ajalla voi olla vain osan kanssa enemmän tekemisissä. Naurettavaa sellainen klikkiytyminen.

Minä en jaksa naisten seuraa pakollista määrää enempää. Kaikki kieroilu ja juonitteleminen sekä piilokettuilu väsyttävät minua. Vapaa-aika olkoon vapaa-aikaa.

Vierailija

Ei täydy eikä läheskään kaikki edes tee niin. Hyvästä ystäväverkostosta voi kuitenkin olla paljon apua esimerkiksi erotilanteissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa naisten seuraa pakollista määrää enempää. Kaikki kieroilu ja juonitteleminen sekä piilokettuilu väsyttävät minua. Vapaa-aika olkoon vapaa-aikaa.

Ihan sama juttu mulla!
En jaksa sitä kieroilun määrää.
Jatkuvasti saa kyniä asioita rivien välistä, tosi uuvuttavaa.
Viihdyn yksikseni paljon paremmin, kuin jatkuvan juonittelun keskellä.
En kaipaa naisten seuraa.

N31

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuota..
Miehet tulevat automaattisesti lähes kaikkien kanssa toimeen.
Tässä asiassa naisilla on vielä paljon opiskeltavaa..

Naisvihaa taas.

Vierailija

Naiset ovat kateellisia ja kieroja. Kun nainen kohtaa vastustajansa, hänen täytyy yrittää peitellä muilta sitä, että hän olisi kateellinen ja tuntisi itsensä uhatuksi. Siksi hän tutustuu vastustajaansa jotta muut huomaisivat että "he pitävät toisistaan". Totuus on kuitenkin se että he saattavat jopa inhota toisiaan tai ainakin ovat kateellisia, kun toinen saa enemmän huomiota tai toisella menee muuten vaan paremmin. Erään naispuolisen henkilön suusta kuultua: "Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Erään naispuolisen henkilön suusta kuultua: "Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä".

No nyt kyllä pitää lainata teinien käyttämää lyhennettä LOL! Ettei vaan ollut mistään elokuvasta, sarjasta, sketsistä, lehdestä, netistä, meemistä,...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat