Tuore parisuhe ja vasta nyt mies paljasti suunnitelmansa, mitä tekisit?

Vierailija

Eli muutaman kuukauden tuttavuus ja vasta nyt mies paljasti, että vasta helmikuussa saa tietää jääkö Suomeen vai lähteekö ulkomaille töihin.
Kuvittele itsesi tällaiseen tilanteeseen. Pystyisitkö jatkamaan suhdetta siinä uskossa, että uusi kumppani jää ja et ajattelisi sitä sen enempää vai alkaisiko asia hiertämään ja mitä sitten tekisit? Itse en nyt oikein osaa ajatella, että miltä itsestä tuntuu ja miten käyttäytyisin. Ottaa varmaan aikansa.

Kommentit (10)

Vierailija

Meen niin paljon tunteiden vietävissä, että kyllä mä jäisin ulkomaille lähtemisenkin uhalla. Tosin kiukuttelisin varmasti aikani, todella tökeröä mieheltä sanoa noin iso asia vasta nyt.

Vierailija

Minusta parin kuukauden tuttavuus on lyhyt aika ryhtyä kertomaan tulevaisuudensuunnitelmiaan. Enkä pidä tuttavuutta suhteena. Pystyisin jatkamaan sillä ajatuksella, että toivottavasti toinen saa sen työpaikan, jos sitä kovasti haluaa.

Vierailija

Sen verran olen huomannut (mies myös) omassa käytöksessä, että olen kylmempi ja etäisempi, enkä enää niin paljoa yhteydessä. Vähän ajatusten kanssa jumissa, koska toisaalta haluaisin olla ja jatkaa ihan normaalisti, mutta toisaalta taas joku pistää vastaan. Kenties itsesuojelun tarve. Ärsyttää. Ap

Vierailija

Siis katoaako se mies mustaan aukkoon, jos se lähtee ulkomaille? Vai onko se paluumuuttajamamu, joka palaa jonnekin sotatoimialueelle sissiksi?

Vierailija

En voi itse lähteä mukaan, koska minulla on 6-vuotias tytär edellisestä liitosta. Asuu vuoroviikoin vanhemmilla. Mies lähtisi niin kauas, että olisi mahdollista nähdä kaksi kertaa vuodessa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi itse lähteä mukaan, koska minulla on 6-vuotias tytär edellisestä liitosta. Asuu vuoroviikoin vanhemmilla. Mies lähtisi niin kauas, että olisi mahdollista nähdä kaksi kertaa vuodessa. Ap

Mikäli mies tajuaa tuon, hän ei ole tosissaan kanssasi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta parin kuukauden tuttavuus on lyhyt aika ryhtyä kertomaan tulevaisuudensuunnitelmiaan. Enkä pidä tuttavuutta suhteena. Pystyisin jatkamaan sillä ajatuksella, että toivottavasti toinen saa sen työpaikan, jos sitä kovasti haluaa.

Mitä ihmettä...?

Tuohan on täysin relevantti asia ja minusta tuollaisesta kertomatta jättäminen on pimittämistä jos kyseessä on jo tuore parisuhde.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä...?

Tuohan on täysin relevantti asia ja minusta tuollaisesta kertomatta jättäminen on pimittämistä jos kyseessä on jo tuore parisuhde.

Kyllä itsekin kertoisin jo ensitapaamisella jos jotain tällaista on tiedossa. 

Itse ilmoitan jopa melko aikaisessa vaiheessa, että jos toinen etsii äitiä tuleville lapsilleen niin silloin se en ole minä. 

Vierailija

Epäreilua mieheltä alkaa edes viritellä suhdetta kun tietää että on pian mahdollisesti lähtemässä pois. Jättäisin. Ei tule luultavasti jatkossakaan ottamaan muita huomioon valinnoissaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat