Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajanut säärikarvat viimeksi elokuun lopulla.

Vierailija
12.12.2015 |

Ja en ajatellut ajaa vieläkään. Muutama hassu ohut karva vain näyttää olevan ja ne eivät haittaa ollenkaan. Kainalot olen muutaman kerran siistinyt. Mites muilla? Kuinka usein huolehditte näin talviaikaan säärikarvoista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Sheivaisin kyllä mutta ihoa alkaa kutittamaan niin perkeleesti sheivaamisen jälkeen. On kainalokarvaa, pimppakarvaa ja säärikarvaa. Vielä ei ole mies potkinut pihalle koska paljastin olevani vain normaali nisäkäs. :x

Vierailija
22/24 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot sheivaan about kerran viikossa, ellen useamminkin. Sääriin on ehtinyt kasvaa talviturkki sillä niitä en jaksa sheivailla kuin silloin, kun sääret ovat oikeasti näkyvissä. Miestä ei kiinnosta onko karvoja vaiko ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan talvella säärikarvat 2–4 viikon välein. Muun ajan ajattelen, että pitäisi taas jaksaa ajaa säärikarvat. Mulla ne on tosi paksuja ja tummia, ja niiden takaisinkasvu aiheuttaa aivan infernaalista kutinaa.

Vierailija
24/24 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, en kyllä muista koska olen viimeksi ajellut säärikarvat. Vissiin joskus alkukesästä. Kyllä noissa säärissä aika tummaa karvaa näyttää olevan.

Pimppikarvoja en ole ajellut moneen vuoteen eli luonnontilassa rehottaa nekin karvat.

Kainalokarvat ajelin viimeksi kolme viikkoa sitten kun oli pakko laittaa päälle hihaton mekko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme