Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammografiassa tänään.

Vierailija

Mulla on suht pienet tissit. Silti kun kainaloista saakka raavittiin nahkaa kasaan niin ne näytti kamalalta siinä levyjen välissä! Niin kuin pannupizza :D kaikki oli ok, mutta tuli vaan mieleen, että syytä hankkia täytettä näihin lärpäkkeisiin.

Kommentit (8)

Vierailija

Niin ja se tuska kun litistetään ja venytetään, muutenkin se asento on jotenkin kumma minun anatomialle ,jalat noin, ja keskivartalo tuonne, ja pää ei saa nojata laitteeseen.Ole siinä rentona. Onneksi se kestää vain hetken ja suht harvoin.

Vierailija

Lohduttaako yhtään, että omat F-kupin rintanikin näyttävät mammografiassa pannupizzalta? Katso mieluummin normaalitilannetta, liivit ja paita päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nimenomaan ongelmia pään kanssa. Se oli aina tiellä tai litistymässä johonkin väliin. :D

Irtopää aittaisi tähänkin ongelmaan :D Ja kampauksia olisi helpompi tehdä, kun olisi varapää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nimenomaan ongelmia pään kanssa. Se oli aina tiellä tai litistymässä johonkin väliin. :D

Irtopää aittaisi tähänkin ongelmaan :D Ja kampauksia olisi helpompi tehdä, kun olisi varapää.

Aivan. Pää sille samalle penkille odottaan, mihin vaatteet riisutaan.
Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat