Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjaksi yöasu

Vierailija

Hei kaikki ihanat av-mammat, kertokaas millaisen yöasun haluaisitte joululahjaksi. Vaimolle haussa joku satiini-/silkkiyöasu. Sen tulisi olla chic, kuten vaimokin. Äsken kävin Stockalla pyörimässä, mutta ahdistuin alle vartissa ja hankinta jäi tekemättä. Mieluiten linkin kanssa ehdotuksia, kiitos!

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En halua yöasua vaan jotain harrastusjuttuja tms. mikä minua kiinnostaa.

En ole hankkimassa lahjaa sinulle vaan vaimolleni.

Vierailija

Mä en kaipaa satiinia. Lämmin, pitkähihainen ja mukava malli kelpaisi mulle. Olen aina jäässä ja nukun villasukat jalassa. Satiini ja silkki on kylmää ja epämukavaa. En kuitenkaan ole vaimosi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kysy sitten vaimoltasi äläkä täältä.

"Hei kaikki ihanat av-mammat, kertokaas millaisen yöasun haluaisitte joululahjaksi."

Vierailija

Haluan sellaisen tosi sexyn ja päällä mahdollisimman epämukavan, olenhan vain objekti sinulle. Katso että siinä on mahdollisimman paljon raapivaa pitsiä, joka rispaantuu ja alkaa repsottaa parin pesun jälkeen.

t. vaimosi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Hei kaikki ihanat av-mammat, kertokaas millaisen yöasun haluaisitte joululahjaksi."

Hän tarkoitti varmaan että KERTOKAA MILLAISEN YÖASUN HALUAISITTE jos sellaisen haluaisi lahjaksi.. Jos sinä haluat harrastusjuttuja tms ei sinun tarvitse vastata mitään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa satiinia. Lämmin, pitkähihainen ja mukava malli kelpaisi mulle. Olen aina jäässä ja nukun villasukat jalassa. Satiini ja silkki on kylmää ja epämukavaa. En kuitenkaan ole vaimosi...

Et taida tietää millainen materiaali silkki on. Silkki on lämmin kun on kylmä ja viileä kuumalla.

Ap, oletko vilkaissut alusvaateliikkeitä? Ja joo, suosi sitä silkkiä. Hengittää ja on parempi iholle ja kauniimpi + nuo lämpöominaisuudet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hän tarkoitti varmaan että KERTOKAA MILLAISEN YÖASUN HALUAISITTE jos sellaisen haluaisi lahjaksi.. Jos sinä haluat harrastusjuttuja tms ei sinun tarvitse vastata mitään...

Ehkä aapeelle tekee hyvää kuulla, että vaimolle voi antaa muutakin kuin yöasuja tai alusvaatteita, mikäli ap ei ole sitä vielä itse tullut ajatelleeksi. Harva mieskään haluaa oikeasti lahjaksi iänikuisia boksereita. Selvästi ap ei tunne vaimoaan kovin hyvin, koska ei edes tiedä millaisista vaatteista vaimo pitää. Ehkä olisi aika aloittaa tutustuminen vaimon persoonallisuuteen ja kiinnostuksenkohteisiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silloin pilaisin yllätyksen. Hän tietää toisesta lahjasta, toivomastaan lahjasta, mutta tästä ei. Onko muka noin vaikeata kertoa millaisen yöasun haluaisi? Eikö voi sitten olla hiljaa, jos kysymys on liian vaikea?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä aapeelle tekee hyvää kuulla, että vaimolle voi antaa muutakin kuin yöasuja tai alusvaatteita, mikäli ap ei ole sitä vielä itse tullut ajatelleeksi. Harva mieskään haluaa oikeasti lahjaksi iänikuisia boksereita. Selvästi ap ei tunne vaimoaan kovin hyvin, koska ei edes tiedä millaisista vaatteista vaimo pitää. Ehkä olisi aika aloittaa tutustuminen vaimon persoonallisuuteen ja kiinnostuksenkohteisiin. 

En ole vielä ikinä antanut vaimolle lahjaksi vaatteita. Sekin on osa yllätystä ja syy miksi olen niin pihalla :)

Vierailija

No, löysitkö vaimollesi yöasun lahjaksi ja jos löysit oliko tyytyväinen?

Mä ostin vaimolleni sellaisen satiinisetin vaihteluksi niille iänikuisille flanellihirvityksille. Ihan tuntui olevan aidosti tyytyväinen.    ...minä myös;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat