Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako olutta voi juoda, kun huomenna aamuvuoro?

Vierailija

Siis, että on kuitenkin ihan työkunnossa aamulla? Onko 6 liikaa? Olis pikkujoulut tänään.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ihan sun toleranssista riippuen. Ei mulle olisi liikaa kuusi keskaria vaikka tuoppeja olisivat. Vähän väsyneempi olo kuitenkin voisi olla aamulla kuin normipäivänä. 

Paljon riippuu työstäsi. Jos esim. kirurgi olisin, niin en ottaisi yhtään. Jossain DNA-yhtymän puhelinmyyjänä jatkaisin töissäkin naukkailua. 

Vierailija

Riippuu aika monesta asiasta. Itse meen töihin kymmeneen ja ajattelin ottaa 2 puolen litran siideriä tänään, juon ne ehkä välillä 20 - 22. Enempää en viitsi ottaa kun pitää aamulla ajaa töihin eli siis startata kotoa noin 9:40. Muuten voisin ottaa vaikka yhden lisää kun työ itsessään ei vaadi niin tarkkaavaisuutta.

Vierailija

Riippuu siitäkin kuinka myöhään aiot juoda. Muutama alkuillasta ei välttämättä ole paha mutta pari aamuyöstä jättää sut työmatkalla puhallutukseen jos et jo ennen sitä vedä johonkin valotolppaan.

Vierailija

Varmuuden vuoksi, jos et tiedä alkoholin palamisnopeuttasi, laske että 1 annos alkoholia kestää 2 tuntia palaa. Siis jos juot 6, niin kestää 12 tuntia että promillet on nollassa. 12 tuntia siis juomisen aloittamisesta. 

Meille pro suurkuluttajille asia on vähän eri. Olen alkometrillä mittaillut ja mulla ei mene tuntiakaan että yhden annoksen promillet on nollissa. Yleensä ihan kunnon juopottelun jälkeenkin aamulla klo 5 aikoihin on nollilla - herään usein siihen paskaan fiilikseen mikä tulee kun promillet on juuri laskeneet nollaan ja silloin usein olen mitannut - ja ottanut darrakaljan jos seuraava päivä on vapaa. 

Vierailija

Jos pitää kysyä niin ei yhtään. Korkeintaan 1-2 joka tapauksessa.

Varmimpia merkkejä alkoholiongelmasta on tuo että pitää laskeskella montako voi juoda kun aamulla pitäisi olla ajamassa. Ne joilla ei ole ongelmaa voi hyvin olla vaikka kokonaan ilman.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat