Montako olutta voi juoda, kun huomenna aamuvuoro?
Siis, että on kuitenkin ihan työkunnossa aamulla? Onko 6 liikaa? Olis pikkujoulut tänään.
Kommentit (24)
Kysy pomoltasi, kai se on siellä pikkujouluissa myös.
Ihan sun toleranssista riippuen. Ei mulle olisi liikaa kuusi keskaria vaikka tuoppeja olisivat. Vähän väsyneempi olo kuitenkin voisi olla aamulla kuin normipäivänä.
Paljon riippuu työstäsi. Jos esim. kirurgi olisin, niin en ottaisi yhtään. Jossain DNA-yhtymän puhelinmyyjänä jatkaisin töissäkin naukkailua.
Miksi kukaan haluaisi juoda niin paljon, ettei olisi aamulla työkunnossa? Yököttävä ajatus.
Itse kai oman sietokykysi parhaiten tiedät.
Mäyräkoiran, helposti. Huominen pitää huolta itsestään, nyt juhlitaan! :)
Jos nyt heti aloitti niin 12-15 tölkkiä jos muista myös syödä ennen nukkumaan menoa 😉
Riippuu aika monesta asiasta. Itse meen töihin kymmeneen ja ajattelin ottaa 2 puolen litran siideriä tänään, juon ne ehkä välillä 20 - 22. Enempää en viitsi ottaa kun pitää aamulla ajaa töihin eli siis startata kotoa noin 9:40. Muuten voisin ottaa vaikka yhden lisää kun työ itsessään ei vaadi niin tarkkaavaisuutta.
Riippuu siitäkin kuinka myöhään aiot juoda. Muutama alkuillasta ei välttämättä ole paha mutta pari aamuyöstä jättää sut työmatkalla puhallutukseen jos et jo ennen sitä vedä johonkin valotolppaan.
Riippuu oletko neurokirurgi vai siwan kassa.
Varmuuden vuoksi, jos et tiedä alkoholin palamisnopeuttasi, laske että 1 annos alkoholia kestää 2 tuntia palaa. Siis jos juot 6, niin kestää 12 tuntia että promillet on nollassa. 12 tuntia siis juomisen aloittamisesta.
Meille pro suurkuluttajille asia on vähän eri. Olen alkometrillä mittaillut ja mulla ei mene tuntiakaan että yhden annoksen promillet on nollissa. Yleensä ihan kunnon juopottelun jälkeenkin aamulla klo 5 aikoihin on nollilla - herään usein siihen paskaan fiilikseen mikä tulee kun promillet on juuri laskeneet nollaan ja silloin usein olen mitannut - ja ottanut darrakaljan jos seuraava päivä on vapaa.
Jos pitää kysyä niin ei yhtään. Korkeintaan 1-2 joka tapauksessa.
Varmimpia merkkejä alkoholiongelmasta on tuo että pitää laskeskella montako voi juoda kun aamulla pitäisi olla ajamassa. Ne joilla ei ole ongelmaa voi hyvin olla vaikka kokonaan ilman.
Niin monta kuin haluat. Töihin voi jättää menemättä, jos et aamulla kykene.
Joo veikkaanpa, että parempikin ottaa ainakin muutama. Muutenhan elimistö saa slaagin, kun yhtäkkiä on ilman. Jos puoleen yöhön tissuttelis, niin varmaan selviän aamusta töihin. Kiitos teille.
100kg miehellä menisi mäyräkoira, kun taas 50kg naiselle 6-pack voi olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää kysyä niin ei yhtään. Korkeintaan 1-2 joka tapauksessa.
Varmimpia merkkejä alkoholiongelmasta on tuo että pitää laskeskella montako voi juoda kun aamulla pitäisi olla ajamassa. Ne joilla ei ole ongelmaa voi hyvin olla vaikka kokonaan ilman.
Jaa. Eikö alkoholiongelmainen saa käydä töissä?
Kaksin käsin koko ilta, aamulla saikutat, sitten jatkat juomista.
Jos oot epävarma niin 0. Muuten niin monta kuin menee. :)