Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavastani on tullut lihava

Vierailija

Ja mitä lihavampi hänestä on tullut, sitä ilkeämmäksi hän on muuttunut, vaikka ilkeä hän on aina kyllä ollutkin. Puistattava tyyppi kaikin tavoin.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä voimme tehdä asialle? 

Ilkeämielinen tuttavasi on siis lihonut. Vaikea laihduttaa häntä näin etänä varsinkaan, kun ei tiedä yhtään kenestä on kyse. 

Vierailija

Emme mitään, kunhan totesin. Joskus ihminen alkaa muistuttaa hyvin selkeästi ulkoisestikin sitä ilkeää ja rumaa sisintään. Enkä nyt tarkoita mollata ylipainoisia yleisesti, ei mulla ole mitään ylipainoisia vastaan jos vain ovat ihmisinä mukavia ja reiluja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mitä lihavampi hänestä on tullut, sitä ilkeämmäksi hän on muuttunut, vaikka ilkeä hän on aina kyllä ollutkin. Puistattava tyyppi kaikin tavoin.

Hänhän on vain tuttavasi, joten ei vaikuta sinun elämään millään lailla. Unohda.

Vierailija

Jos et siedä häntä, pistä välit poikki. Heti! Tilanne selvä. Helppo keissi, turhista jutuista ei kannata ottaa itselleen ongelmaa.

Vierailija

Jospa sillä on kaikkinensa paha olla. On masentunut, ahdistunut, onneton, uneton, yksinäinen, kipeä, sairas, pettynyt, katkeroitunut. Siitä sitten on seurauksena liikasyömistä ja uupumusta hoitaa itseään sekä kireyttä ja vihamielisyyttä.

Vierailija

No. Mitäs mä oon viimepäivinä, viikkoina tai kuukausina sulle ilkeillyt?
Ja mulle olet kyllä lihaviakin haukkunut, tekopyhä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat