Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko "leffarakkautta" olemassa?

Vierailija

Katsoin eilen Neljät häät ja yhdet hautajaiset, ja jäin miettimään, onko tuollaista "leffarakkautta" oikeasti olemassa. Olen jo yli 30v, ollut useissa pitkissä suhteissa, enkä ole koskaan ollut hullaantunut ja "leffarakastunut" elämäni aikana. Kaikki suhteenikin ovat olleet jotenkin arkisia, eikä niissä ole ollut sellaista intohimoa , hekumaa ja seinään heittelyä hyvässä mielessä, mitä leffarakkauksissa aina on. Onko minussa ja suhteissani jokin vika? Vai eikö tuollaista rakkautta ole olemassakaan?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

On. Mun elämässä on samanlainen mies kun sinkkuelämää-sarjan Mr. Big. Ainakin televisiosarjarakkautta on :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Mun elämässä on samanlainen mies kun sinkkuelämää-sarjan Mr. Big. Ainakin televisiosarjarakkautta on :D

Otan osaa, Mr Big on karsea. Tunnevammainen, kylmä ja typerä. 

Vierailija

On ja ei aina hyvällä tavalla. Olisin ihan tyytyväinen tommoseen "arkiseen rakkauteen." T. 3 kertaa mielenterveytensä melkein menettänyt, rakkauden hullaannuttama

Vierailija

Narsistisen jännämiesten kanssa voi kokea leffarakkautta, eli sellaista ihanaa tunteiden vuoristorataa jossa saa koko ajan jännittää että mitä tapahtuu seuraavaksi, mikä juonenkäänne odottaa seuraavan nurkan takana, pettääkö, jättääkö, lyökö vai mitä tapahtuu. Jännää! Voi kunpa löytäisin tuollaisen rakkauden! T: Tyttö romanttinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Narsistisen jännämiesten kanssa voi kokea leffarakkautta, eli sellaista ihanaa tunteiden vuoristorataa jossa saa koko ajan jännittää että mitä tapahtuu seuraavaksi, mikä juonenkäänne odottaa seuraavan nurkan takana, pettääkö, jättääkö, lyökö vai mitä tapahtuu. Jännää! Voi kunpa löytäisin tuollaisen rakkauden! T: Tyttö romanttinen

Tuskinpa tässä tarkoitettiin tuollaista. 

Vierailija

En aikaisemmin uskonut "leffarakkauteen". Kaksi ensimmäistä suhdettani oli basic parisuhteita. Ensimmäinen n. Vuoden, toinen n. 3 vuotta. Olin rakastunut, rakastin ja välitin. Mutta jokin niistä suhteista kai puuttui, kun olin hyvin levoton ja sitoutuminen tuntui mahdottomalta taakalta. Kunnes tuli nykyinen mieheni. Meillä klikkasi heti. Kun tutustuimme, minä seurustelin entiseni kanssa, hänelläkin oli muita naisia. Olimme pitkään "ystäviä", vaikka kumpikin huomasi välillämme sen kipinän. Kaksi vuotta olimme kavereita. Nyt suhteessa kaksi vuotta. Rakkaus on hyvin erilaista, kuin aikaisemmissa suhteissa. Suurta.

Eihän elokuvissakaan tiedetä mitä elokuvan jälkeen pareille tapahtuu. Pysyvätkö yhdessä vai eroavatko. Se ei mielestäni kerro rakkauden määrästä, joka suhteessa on koettu. Joskus jopa "suuren rakkauden" kanssa voi olla vaikeaa. Kun hyvät tunteet tuntuvat isosti, niin tuntuvat huonotkin. Meilläkin on riidellessä astia jos toinen hajonnut ja tavaroita pakkailtu. Mutta erillään emme haluaisi olla. Vaikku suhde välillä hullulta tuntuukin.

Tulipa avautuminen.

Vierailija

Mä olen ollut nyt suhteessa 16 v. Eka vuosi oli ihan järjetön, melkein koski fyysisesti olla erossa. Nyt on kyllä jo siitä laantunut, hullaantuneisuus vaihtunut tasaisemmaksi rakkaudeksi :)

Vierailija

Minulla on leffarakkaussuhde. Tosin kukaan ei heittele mitään seiniin vaan olemme vain toisillemme luodut.

Mies rakastui minuun ensisilmäyksellä kun olin 11 ja hän 12v ja hän on koko elämänsä ajan ajatellut minua ja otti yhteyttä lopuksi yli 30 vuoden jälkeen. Ajoitus oli mainio koska olin eronnut muutama vuosi sitten ja hän kuusi vuotta sitä ennen.

Vierailija

Kyllä meillä suhde alkoi aivan huikealla hullaantumisella ja niitä tunteita tulee vielä edelleenkin, vaikka jo toistakymmentä vuotta ollaan oltu yhdessä. Aika paljon tietysti on ihan sitä perusarkea ja välillä kriisejäkin.

Ehkä se on vähän ihmisen luonteestakin riippuvaista, millä tavalla rakkaus alkaa ja etenee.

Vierailija

Olen nähnyt sivusta. Edellyttää sen perusteella että on ulkonäköä ja tietynlaista "yksinkertaista" luonnetta, kykyä hullaantua (mikä ei ole vain hyvä asia kuten yllä mainittiin). "Yksinkertaisella" en tarkoita tyhmää vaan sellaista vähän lapsenomaisen itsekeskeistä joka uskoo hyvien asioiden tapahtuvan hänelle.

Uskoakseni useimmat aikuiset eivät kykene tosi paikan tullen tällaiseen suhteeseen. Pystyisitkö sinä esimerkiksi rakastamaan entistä lujemmin, jos saisit lepyttelylahjoja miehen jäätyä kiinni taas kerran rakastajattaren pidosta? Useimmat tuntemani naiset loukkaantuisivat verisesti tuollaisesta eleestä, joka paljastaisi miehen pitävän heitä sangen yksinkertaisina ja ahneina. Mutta hullaantuja toitottaa koko maailmalle kuinka "nyt rakastaa miestään entistä lujemmin" tai "olemme sitoutuneet uudelleen toisiimme".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on leffarakkaussuhde. Tosin kukaan ei heittele mitään seiniin vaan olemme vain toisillemme luodut.

Mies rakastui minuun ensisilmäyksellä kun olin 11 ja hän 12v ja hän on koko elämänsä ajan ajatellut minua ja otti yhteyttä lopuksi yli 30 vuoden jälkeen. Ajoitus oli mainio koska olin eronnut muutama vuosi sitten ja hän kuusi vuotta sitä ennen.

Hyi mikä takertuja lassukka.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat