Mieheni ulkonäkö senkun vain paranee ikääntymisen myötä

Vierailija

Jännä juttu, kun jotkut ihmiset ovat sellaisia että vuodet vain komistavat heitä, tiedän nimittäin muitakin tällaisia, mm. eräs entinen pomoni.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Höh, sehän on selvä, että moni komistuu vanhetessaan. Jopa monet naiset kaunistuvat! Minunkin mieheni on edukseen tuommoisena nelikymppisenä.

Vierailija

Kyllähän tällaisia ihmisiä on, naisissakin. Esimerkiksi Gillian Anderson ja Kate Winslet ovat mielestäni tällaisia henkilöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
juupa juu :D Kaikkeahan sitä voi itselleen uskotella ;)

Sori, mutta ei ole meidän hyväkuntoisten miesten vika, että sinun äijäsi on paskamahainen puolikaljuinen vätys jo iän alkaessa kolmosella. T: 36-vuotias elämänsä kunnossa oleva sporttinen mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei ole meidän hyväkuntoisten miesten vika, että sinun äijäsi on paskamahainen puolikaljuinen vätys jo iän alkaessa kolmosella. T: 36-vuotias elämänsä kunnossa oleva sporttinen mies

Ulkonäkö ei tässä tapauksessa kyllä paljon pelasta. Uskomatonta tekstiä. Käytöstavat? Sitten joku on vielä yläpeukuttamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kuinka? Niin minkähän takia minulla olisi tarvetta uskotella itselleni tai  anonyyminä tänne mitään, kirjoittaa jotain mikä ei ole totta. Olet outo ja selvästikin sisäisesti ruma. Jos et ole huomannut, niin osa jopa tästäkin kansasta on kieltämättä aika hyvännäköistä iässä missä hyvänsä, vaikkei se toki olekaan elämässä mikään kaikkein oleellisin asia, ei ainakaan minun mielestäni. Kaikki kuitenkaan eivät ole näitä elintasolihavia tai muuten yleiskulahtaneita, vaikka melko moni onkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaalla kaikki ovat ainakin omien sanojensa mukaan kauniita ja täydellisiä.

En ole missään väittänyt ketään täydelliseksi, osaatko lukea, mutta toisin kuin ilmeisesti sinä niin minä teen mielelläni positiivisia huomioita elämäni tärkeistä ihmisistä, koska minä arvostan ja ihan kyllä ihailenkin heitä, näen heidät positiivisessa valossa monin tavoin. ap

Vierailija

Kyllä joillekin käy noin. Esim. oma isäni oli nuorena aika perus pallinaama, ei mitenkään komea. Nelikymppisenä alkoi tulla piirteisiin terävyyttä ja ulkonäköön sellaista vähän karskimpaa särmää, joka teki hänestä komeamman. Parhaimmillaan minusta oli jossain 50-60-vuotiaana, kun oli jo charmanttia harmaata hiuksissa. 60 vuoden jälkeen sitten toki alkanut "rupsahtaa" hänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen voi oikein sielunsa silmin nähdä millaisen yksinkertaisen puutarhatontun näppäimiltä tällainen kommentti lähtee. Voi voi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat