On niin tyhjä ja masentunut olo, että en pääse sohvalta ylös.

Vierailija

Ihan hirveä väsymys :( Asiat eivät ole hyvin :(

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Jeah. Ei ole hyvä perjantai tämä täälläkään. Flunssaa pukkaa ja hävisin just melkeen 200 000 euron kaupat. Tekis mieli mennä komeroon imemään pullo viskiä :p

Vierailija

Itse olen menossa kotiin kohta töistä eikä se oikein innosta.. miehen kanssa vähän nihkeää ollut pari päivää. Ei edes mistään asiasta, vissiin molempia vaan vähän väsyttää. Ja itse haluaisin että kaikki olisi kuten siinä ihanassa alkuhuumassa kun mies jaksoi vielä huomioida muakin. Masentavaa, ettei se varmaan ikinä tule enää takaisin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen menossa kotiin kohta töistä eikä se oikein innosta.. miehen kanssa vähän nihkeää ollut pari päivää. Ei edes mistään asiasta, vissiin molempia vaan vähän väsyttää. Ja itse haluaisin että kaikki olisi kuten siinä ihanassa alkuhuumassa kun mies jaksoi vielä huomioida muakin. Masentavaa, ettei se varmaan ikinä tule enää takaisin...

Komppaan täysillä. Just noissa fiiliksissä viikonloppu alkaa täälläkin. Yritän vaan keksiä itelleni jonkun aktiviteetin alkuiltaan, sit sauna ja aikaisin sänkyyn ettei pääse ainakaan riitaa syntymään. Jei, mikä ihana olotila näin joulun alla. Blaah...

Vierailija

Ap kerro ihmeessä miksi noin synkkä olo? En minä väitä, että se varsinaisesti auttaa mutta voi taittaa sen pahimman synkkyyden terän jos kertoisit täällä miksi masentaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Komppaan täysillä. Just noissa fiiliksissä viikonloppu alkaa täälläkin. Yritän vaan keksiä itelleni jonkun aktiviteetin alkuiltaan, sit sauna ja aikaisin sänkyyn ettei pääse ainakaan riitaa syntymään. Jei, mikä ihana olotila näin joulun alla. Blaah...

Meillä ei ole edes riitaa mistään, vain semmoista turhauttavaa hiljaisuutta. Kaipaisin mieheltä läheisyyttä, jutustelua ja lämpöä nyt enemmän kuin aikoihin, mutta en itsekään oikein osaa mennä edes halaamaan. Tuntuu että ollaan ihan hirmusen kaukana toisistamme pienessä asunnossamme. Mitä helvettiä tämäkin nyt on? Taidan itsekin keskittyä tänä iltana ihan vain omiin touhuihin niin ei ala masentaa tuo meidän välinen hiljaisuus. Toivottavasti tämä on ohimenevää.. Tsemppiä kohtalotoverille :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap kerro enemmän, mikä ei ole tällä hetkellä elämässäsi hyvin? :(

Tai vielä mieluummin: kerro, mikä kaikki elämässäsi tälläkin hetkellä on hyvin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totta, ihana positiivinen siellä! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totta, ihana positiivinen siellä! :)

Ajattele, jos tuo onkin hän, jota juuri haukuit ilkeäksi ja lihavaksi..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole edes riitaa mistään, vain semmoista turhauttavaa hiljaisuutta. Kaipaisin mieheltä läheisyyttä, jutustelua ja lämpöä nyt enemmän kuin aikoihin, mutta en itsekään oikein osaa mennä edes halaamaan. Tuntuu että ollaan ihan hirmusen kaukana toisistamme pienessä asunnossamme. Mitä helvettiä tämäkin nyt on? Taidan itsekin keskittyä tänä iltana ihan vain omiin touhuihin niin ei ala masentaa tuo meidän välinen hiljaisuus. Toivottavasti tämä on ohimenevää.. Tsemppiä kohtalotoverille :)

Olen juurikin tuo kohtalotoveri. Joo, meilläkään ei varsinaisesti riitaa ole, mutta jos otan asian hiljaisuudesta/kylmyydestä puheeksi, niin ehkä sitä riitaa tulee. Niinpä meinasin etten ota puheeksi, niinkuin mitään. Ilmoitelkoon mies milloin on valmis käyttämään aikaansa minuun. Tai juttelemaan, niinkuin mistään. Helpoin kai itselle on olla aktiivinen jotenkin ja nukkua ajoissa, niin ei tarvitse miettiä ja pähkäillä tän tilanteen ahdistavuutta. Meillä kun on noita lapsiakin. Tsempit myös sinne 😀

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap kerro ihmeessä miksi noin synkkä olo? En minä väitä, että se varsinaisesti auttaa mutta voi taittaa sen pahimman synkkyyden terän jos kertoisit täällä miksi masentaa.

Niinkin tylsä syy kuin parisuhde ja sen mahdottomuus. Ei siis sen kummempaa.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat