Ikkunasta nähtyä (Kontulassa): Elämän kovan koulun käynyt jätkä hankkinut munanjatkeekseen sekä alistettavakseen pitbullin tms. pennun...

Vierailija

Tämä elämänkoululainen on ilmeisesti hyvin kiireinen liikemies, sillä hän ei aina ehdi itse viemään koiraansa ulos revittäväksi. Onneksi hänellä on paljon ystäviä, jotka hoitavat repimisen hänen puolestaan silloin kun hän ei bisneksiltään itse ehdi. Nämä ystävät osaavat repiä koiraa lähes yhtä hienosti.
Terveisiä rastapäälle. Omistajan ulkonäössä ei selviä tuntomerkkejä. Pidän teitä silmällä.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä elämänkoululainen on ilmeisesti hyvin kiireinen liikemies, sillä hän ei aina ehdi itse viemään koiraansa ulos revittäväksi. Onneksi hänellä on paljon ystäviä, jotka hoitavat repimisen hänen puolestaan silloin kun hän ei bisneksiltään itse ehdi. Nämä ystävät osaavat repiä koiraa lähes yhtä hienosti.
Terveisiä rastapäälle. Omistajan ulkonäössä ei selviä tuntomerkkejä. Pidän teitä silmällä.

Repiä?

Vierailija

Voi ei. :(

Vanhassa naapurustossani olen vastaavan tapauksen nähnyt, kaljupäinen nahkatakkimies hankki pitbullin ja ylpeili siitä kaikille. Oli sitä mieltä että koiralta pitää ottaa luulot pois ja koulutti sitä mm. hihnalla hakkaamalla ja paiskomalla koiraa maahan. Sanomattakin selvää että kun koira kasvoi isoksi niin siitä tuli aivan sekopäinen, räyhäsi itsensä melkein tajuttomaksi nähdessään toisen koiran ja panta meinasi lipsua korvan yli.

Itselläni oli melkein saman ikäinen uros ja piti aina etsiä pakoreitti valmiiksi jos se koira pääsisi irti. Monet naapuruston ihmiset tätä touhua kauhistelivat mutta mitään ei oikein voinut tehdä paitsi kiertää kaukaa.

Minulla ei ole mitään pitbulleja vastaan mutta jokin kontrolli pitäisi olla millaiset ihmiset niitä saavat pitää ja kiusata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Repiä?

Niin jos koira nuuskii esim.kasveja maassa niin taluttaja repii sen pois ja huutaa koko ajan EI ihan kuin koira ei saisi nauttia luonnosta. Oksettavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nätä samankaltaisia tyyppejä on paljon itäisessä Helsingissä  :(

En ole vielä yhtäkään nähnyt ja aikas kauan täällä asunut. Ei taida nyt olla kyseessä mikään Itä-Helsinki -ilmiö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Repiä?

Niin jos koira nuuskii esim.kasveja maassa niin taluttaja repii sen pois ja huutaa koko ajan EI ihan kuin koira ei saisi nauttia luonnosta. Oksettavaa.

Jos olet oikeasti huolestunut koiran kaltoinkohtelusta, eläinsuojeluilmoitus on paikallaan. Toki vaatii enemmän vaivaa, kuin palstalle kirjoittaminen. Kun kerran noin usein näet, että väärin kohdellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätä samankaltaisia tyyppejä on paljon itäisessä Helsingissä  :(

En ole vielä yhtäkään nähnyt ja aikas kauan täällä asunut. Ei taida nyt olla kyseessä mikään Itä-Helsinki -ilmiö.

Menpä hetkeksi esim. Itiksen metroaseman ulkopuolle, sinne missä bussit lähtevät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat