Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** HAAHUT VKO 7***

12.02.2006 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 22/26-28 ja olo on todella malttamaton. Nyt on eka kierto kun en ole menny etukäteen ostamaan mitään raskaustestejä vaan ajattelin pitää pääni ja odotella loppuun asti. Tiukkaa varmasti tekee kun oireitakin on....Mut pää kylmänä eteenpäin vain!! Jospa tämä vielä joskus onneksi muuttuis meillä kaikilla! Tuli vain tuossa mieleen. Mullahan oli sinne tutkimuksiin meno toukokuun lopulla et onko väliä mikä kierron päivä pitää olla?? Itsellä ei hajua eikä paperissakaan mitään lue?? Onko kellään tietoa?? Kiitos etukäteen....

tervetuloa myös kaikille uusille haahuilijoille! Toivottavasti pääsette pian tonne toiselle puolen.

Hyvää viikonlopun alkua kaikille!!

Vierailija
62/69 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin äskettäin parin päivän reissusta ja piti heti tulla kurkkaamaan kaksosen (ja tietenkin muidenkin) kuulumisia ja hienojahan ne olivat! Suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa roppakaupalla pikkuiselle masuasukille matkaan!

Masunasu: onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :)

Nyt kattomaan lätkämatsi loppuun ja sitten koisimaan.. Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

T. väsynyt Sani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta. =) Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa mukana. bdbdbd

Mä olen ollut näitten omien tiputusvuotojeni kanssa niin mieli maassa, ettei ole tosikaan. Luulin, että se täti tulee sitten sillon jo (tiistaiko se nyt oli, vai ke), mutta ei muuta kun pientä tiputusta sitten kuitenkin vaan ollut. Eli kun oviksen on bongannut, niin eikös se ollut se 12-16 pv ja yleensä se 14pv, menkkojen pitäis alkaa kun on alkaakseen. Mulla meni sitten tietysti se 16pv. Eli aamulla aukes hanat oikein kunnolla ja koko viime viikon siis vaan tiputteli sitä tuhrua. OTTAA NIIN PÄÄHÄN! Mä ihan oikeesti ajattelin nyt pitää palstataukoa, kun tuntuu ottavan tää vauvateko nyt tosi koville ja jos pyörin täällä palstalla, niin en meinaa taas housuissani pysyä. Sitä innostuu varmaan kuvittelemaan omia oireita kun lukee muiden juttuja. Tavallaan siis hyvä, mutta taas toisaalta, sitten se pettymys on niin kova. Kyllä näittenkin menkkojen tulo on ottanut TODELLA koville fyysisesti ja henkisesti. Mä olen fyysisesti ollut todella kipeä. Lonkkia särki aivan sairaasti ja samoin selkää ja sitten vielä nousi tuo lämpökin taas normaalia korkeammaksi. Ajattelin jopa, että mulla olis ollut sielä kuitenkin jotain, et menee kesken, mutta en noihin Aconeihin mitään hailuakaan viivaa saanut, joten ei voinut siitäkään johtua. Nyt tänään tuntuu jo paremmalta kun se vuoto lähti kunnolla tulemaan. Meinas mennä hermo.

Ajattelin, että tulen vielä lukemaan teidän kuulumiset ja sen jälkeen menen katsomaan netistä etelänmatkoja. =) Mä luulen, et tähän väliin se vois tehdä ihan hyvää. Meillä on miehen kanssa loma tossa pääsiäisen kynnyksellä ja samoihin aikoihin on pari kertaa aiemminkin etelässä oltu. Kanarialla varmaan on lämpimintä, eikä viikossa oikein pidemmällekkään ehdi lähteä, mutta mulle on toisaaalta aivan sama mihin kun vaan ON lämmintä ja hetkeksi pääsis irrottautumaan tästä koko touhusta.

Joten mua ei varmaan täällä nyt hetkeen näy....(heh..tai helpommin sanottu kun tehty...) mutta mä yritän nyt rajoittaa vähän tätä palstailua ihan omaksi parhaakseni. =)

Enköhän mä sit taas jossain vaiheessa ruutuun palaa. Voikaahan hyvin ja ei muuta kun " ensi kertaan" . =)

titi kp1 siis vasta tänään viikon odottelun jälkeen...

Vierailija
64/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ihmeessä kaikki ovat????

nipsu-79; Tsemppiä myös sulle piinailuun!!! Plussaonnea!!!

titi75; *hali* Toivottavasti sulla mieli paranee. Kyllähän nuo menkat varmaan ottavat kovasti voimille, kun niin toivoo, ettei niitä tulisikaan. Ehkä todellakin pieni palstatauko voisi tehdä terää, tämä palsta kun saa kaikki ajatukset pyörimään vain yhden asian ympärillä. Täällä olet kumminkin kaikkien ajatuksissa, vaikka et ihan koko ajan olisikaan kirjoittamassa. Palaat sitten takaisin kun siltä tuntuu, oli se sitten huomenna, viikon tai kuukauden päästä! Tsemppiä sulle!

Meillä (tarkemmin sanottuna, siskollani) oli siis eilen ne häät ja olen vieläkin ihan puhki vaikka ei mennytkään ihan kamalan myöhään, johonkin puoli yhteen. Monet kehuivat juhlia onnistuneiksi ja ohjelmaa hyväksi. Teimme bestmanin (veljemme) kanssa ohjelman yhdessä. Nyt sitten voisi ruveta vaikka pikkuhiljaa miettimään niitä omia häitä, jotka pitäisi pitää kolmen vuoden päästä ;). Me olemme mieheni kanssa sopineet, että pidämme häät vasta sitten kun olemme olleet kymmenen vuotta naimisissa, kun emme naimisiin menon yhteydessä pitäneet muuta kuin kahvitukset kotona...

Vierailija
65/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi: pahoittelut tädin vierailusta! :( Ymmärrän kyllä hyvin, että haluat pitää vähän palstataukoa. Tämä palsta ei kyllä ainakaan pienennä vauvakuumetta.. Te olette jo kauan toivonut pienokaista. Oliko teillä niissä hyytymistekijöissä mitään häikkää (sori en yhtään muista)? Toivon tosissani, että tekin oman pienokaisenne lähiaikoina saisitta!! Tsemppiä ja parempaa mieltä sinulle!

Maria: hieno juttu, että häät olivat onnistuneet! Sulla on kaasona ollut kova urakka (tiedän kun olen itsekin siinä osassa ollut ja taas ens kesänä saan olla). Nyt saat sitten vähän huilahtaa. Enää pari kuukautta, niin tekin saatte aloittaa oman " vauvaprojektinne" ! :)

Pirpula: kiva, että on kaveri piinailuihin! Toivotaan, että me molemmat saisimme piinailla kunnolla ja se palkittaisiin plussalla! :)

Pipsa: sinullakin on piinaavat hetket! Peukut on pystyssä! bd bd bd bd bd Kerrothan kaikki mahdolliset oireet, että saa verrata oisko itsellä mitään vastaavaa..? ;)

Katri: mukavaa lomaviikkoa yhdessä oman kullan kanssa! :)

Liliane: toivottavasti on mukava kylpyläpäivä! :)

Oma napa: kp 21/24-29 ei oireita suuntaan eikä toiseen, korkeintaan valkovuotoa vois pitää ehkä jonkinlaisena oireena..?? Eipä vielä mitään oireita pitäs ollakaan kumpaankaan suuntaan, koska kierto on tällä kertaa luultavasti 28-29 ovisoireiden perusteella.

Sunnuntaipäivän jatkoja! -sani

Vierailija
66/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olihan pipsallakin piinaavat ajat käsillä, joten se viesti oli tarkoitettu sekä pipsalle että nipsulle! :D

Vierailija
67/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa äkkiä tervehtimään ennen kuin Unelmakämppä alkaa. Oon ihan koukussa siihen jo, se harrikkapariskunta on aivan ihana! " Homot hiljaa!" jne..

Tosi kiva reissu oli eilen, varsinkin se ulkoallas oli ihana, jossa oli tosi lämmin vesi!! Käytiin sitten vielä buffet-illallinen syömässä ennen kuin ajeltiin takaisin kotiin. Tää päivä on mennyt ihan laiskotellessa ja yheksäks tarttis lähtee yövuoroon. Eipäs sen kummempaa tänne!

Mukavaa hiihtolomaa niille, joilla sellainen kenties on !! :)

T: Liliane kp 14/28, ovista pukkaa, ovista pukkaa (I hope so)

Vierailija
68/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani: Kiitokset. Kyllä tässä miehen kanssa vietetään ihan mukava viikko vaikkei mitään kummempia suunnitelmiakaan ole. Ainakin on se hyvä puoli, ettei ensi viikolla tarvi nousta klo 5. =)

Liliane: Kiva että oli onnistunut reissu. Oliko paljon porukkaa?

ON: Omassa navassa ei mitään ihmeellistä. Tänään on kp 27/29-30, joten kohta puoliin ne menkatkin alkaa.

Mukavaa illan jatkoa ja alkavaa ensi viikkoa kaikille! Kiva kun on luvassa lämpimämpää ilmaakin. =)

Vierailija
69/69 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen; kiva että viiva on vahvistunut.

Voipi toivotella jo rohkeammin ONNEA !!!

Pipsa 79; oletko jo tehnyt testiä... ??? ( minäkö malttamaton )

Nipsunen; mikä sinulla on tilanne ? Odotan täällä jännittyneenä sinun ja Pipsan puolesta. toivotan molemmille hirrrrveästi plussaONNEA !!!!

Sani; eipä mene sinullakaan kauaa kun saat todella tarkkailla niitä oireita. Piina onnea !

Katri; Hyvää talvilomaa ! onneksi on luvattu mukavia loma säitä !

Liliane; Ihanalta kuulosti tuo teidän kylpyläpäivä, oli varmasti rentouttavaa. Tuollaisia luksus päiviä olisikin hyvä aina välillä järjestää, niin arkikin maistuu paremmalta.

Maria 80; kiva että häät olivat onnistuneet ! Kaasolla on aina oma stressinsä häiden onnistumisesta. Morsian varmastikin piti puvustaan. ( vai muistanko oikein että sinä teit sen hääpuvun ?)

Titi-75; Lähettelettelen sinulle voima ja jaksamis haleja !

ON; ei kuulu mitään ihmeellistä, niinpä toivotankin kaikille mukavaa viikon alkua !!!