Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** HAAHUT VKO 7***

12.02.2006 |

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen syntymän jälkeen menkat oli ihan kohtuulliset, jopa ehkä helpommat kuin ennen lapsia. Nyt nää menkat keskenmenojen jälkeen...grrrrrrh. Eilen ei tullu vielä paljo mitään vuotoo. Vähän vaan veristä (kai se silti oli kp1?). Yöllä supisteli aamuyöstä toooosi mojovasti. Mut mitään en huomannu " tapahtuvaksi" . Olin hereillä. sitte oon aamulla torkahtanu vajaaks tunniks..ja olipa kiva herätys. Nukuin mahallani, verilammikossa. Housut, lakana, petari...kiiivassa kunnossa. OIkeen ihanaa. Pitäis viel huomenna lähtee vähän reissuun...

Varasin itelleni lekuriajan tk:een ens viikolle. Meen vähän kyseleen mielipidettä ja haluisin pari verikoetta vielä otettavaksi noiden gynen laittamien lisäksi.

-Porkkana, väsyneenä-

Vierailija
42/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan päivistä sekaisin, aamulla herätessäni kuvittelin ihan että olis jo perjantai, vaikka onkin torstai. =)

Olen ehkä tehnyt liikaa töitä niin päivätkin menee ihan sekaisin.

Titi: Voi rähmä että se täti löysi tiensä teille! =( Minä kun yritin sitä täältä käsin koittaa harhauttaa teidän osoitteesta pois.

Kiitos peukutuksista.

Maria: Kiitos myös sinulle peukutuksista. Nyt kyllä niitä tarvitaan. =)

Masunasu: Ihania ultrakuulumisia sinulta sai lukea!! =) Nyt vain nauti täysin rinnoin raskaudestasi! bd bd

Oma napa: kp 29/28-31.. Tänä aamuna oli lämmöt edelleen 36,9. Samat oireet on edelleenkin, rinnoissa vihloo kovasti ja niin kuin masussakin. Pikkusen jännittää.

Arvaatkas mitä...? Minä kun olen tunnetusti hätähousu tuon testaamisen suhteen ja vielä kun sanoin teillekin, että testailen vasta loppuviikosta. Niin eikös mun tarvinnut eilen jo testailla... Testi oli Advancen 10mlU/mL ja tein testin puolen päivän aikoihin. (piti tulla jo eilen kirjoittamaan tuosta, mutta serkkulikka tuli kylään)

Ja, kontrolliviivan lisäksi ilmaantui testiviiva, joka oli haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta sen erotti ihan selvästi. Ja, se oli ihan sellainen punertavaviiva(olen lukenut, että joillakin se on näyttänyt harmaata viivaa). Mieskin erotti sen viivan vielä illalla... =)

Olen minä hätähousu! Nyt en sitten tiedä oikein mitä oikein tulkita tuosta testistä...

Että tämmöistä minulle nyt kuuluu. Aikasemmissakin raskauksissa testit on näyttänyt haaleaa plussaa, mutta ne ovat tulleet vasta joskus kp30-35 tienoilla. Nyt se näytti kp28/28 haaleaa plussaa.

Nyt taidan alkaa makseleen laskuja ison nipun, eilen tuli tili ja se menee aikas nopeasti myös nyt kun maksaa noi laskut. =) Eilen jouduttiin myös tilaan öljyä lämmitystä varten ja siitäkin tulee 2000¿:n lasku. Huh.

Toivotan teille kaikille oikein ihanaa torstain jatkoa!!! =)

Kaksonen76

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut lienee paikallaan =)

Sari ja masu 12+0

Vierailija
44/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut täältäkin! Toivottavasti se plussa vielä vahvistuu. Peukutuksia siihen!

Vierailija
45/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. =)

Silti pelottaa.. Ei sitä uskalla vielä iloita, mutta kuitenkin iloitsen sisimmissäni todella paljon.

Kaksonen76

Vierailija
46/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös sinullekin.

Olen niin hämilläni että eihän tuosta laskujen maksamisesta tule mitään. =) Huomaan surffailevani vain vauvasivuilla.. =)

Niin kuin tuossa jo Sartsulle kirjoitin ni kyllä tässä pelottaa silti. Nyt mennään vain päivä kerrallaan ja tuossa viikonloppuna testailen uudestaan.

Kaksonen76

Vierailija
47/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: varovaiset onnittelut!!! Kylläpä kuulostaa lupaavalta. Oikein paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan. Toivottavasti saat vielä vahvan plussan ja pääset mukaan tuonne exiin. *iso hali* Jänskättää sun puolesta. bd bd bd bd bd bd bd bd bd

masunasu rv10+6

Vierailija
48/69 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: Onnittelut! Pidetään peukut pystyssä, että viiva vahvistuu! :)

Jonzu: Onnittelut myös sinulle synttäreiden johdosta!

Flofer: Tsemppiä ultraan!

Titi75: Voi itku... Tuo tunne, kun menkat alkaa on varmasti niin tuttu meille kaikille. Ei oo kivaa... Peukut pystyssä kuitenkin uuteen kiertoon.

Sani-74: No äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Eihän sitä koskaan tiedä. Itselläni on melko samat fiilikset. Tikuttamalla en saanut bongattua ovista, mutta uskon (siis toivon tosi paljon) että ovis kuitenkin oli tuossa maanantaina. Piinaillaanhan yhdessä, jookos?

Maria80: Hienosti oot saanut painoa tiputettua! Toivottavasti se täti sieltä nyt sit tulis ryminällä, jos kerta on tullakseen.

ON: Nyt on sitten kp19/28-32 (-36). Hmm.. hankalaa, kun en oikein tiedä kuinka paljon tuon kierron pituus oikein pitäisi olla. Jos oletetaan, että ovis oli tosiaan maanantaina, niin siitä 14 vrk eteenpäin tarkoittaisi sitä, että tämä kierto olisi 30 päivää. Saas nähdä miten käy... Hauskaa viikonloppua teille kaikille! Minulla se meneekin työn merkeissä.. :(

Pirpula

Vierailija
49/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen; Tosi upeeta, varovainen onnittelu täältäkin !!

Maria 80; onnittelut kilojen tiputtamisesta ! Ja se että joku huomaa sen ja mainitsee asiasta, niin antaa aina lisä voimia eteenpäin. Ja on se niin ihanaa kun kilot tippuu ja kevät lähenee. ( olen joskus itsekin muutaman kilon jaksanut tiputtaa, juuri kevään kynnyksellä, ja oli ihanaa odottaa kesää kun mahtui muihinkin kuin mama vaatteisiin.!) tzemppiä jatkoon !

Flofer; onnea ultraan !

Sani 75 ; voimia piinan odotukseen, kyllä se siittä, ja joskos nyt tulisikin plussaa !

Onnittelut Jonzulle synttäreiden johdosta ! Ja hauskaa lauantai iltaa !

Titi- 75; Aarrghh, että se täti löysi teille, olisi voinut mennä muualle, missä sitä toivotaan. Tzemppiä uuteen kiertoon !!

Porkkana; kiva että menkat tulivat. Voimia teille !

ON; meillä lapset potee vatsatautia ja oma mahakin nippailee. Ajattelinkin ensin että joko voisi tulla eka täti kaavinnan jälkeen, mutta taitaapi se olla vatsataudin oireilua.

Muuten mennään päivä kerrallaan kohti kevään aurinkoa.

Nyt lähden lapsosten viereen ämpärit kainalossa.

Vierailija
50/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tämä sit olla tässä..sen muutaman pvää sitten olleen vuodon jälkeen ei ole ollut kuin pientä vuotoa..sellasta mitä yleensä on menkkojen lopulla..onkohan tää normaalia?Lapuissa mitä polilta sain oli et lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto kestää 2-4vkoa..ja tyhjennyksestä (jota ei tosin tapahtunut) on vasta viikko..pelottaa et kun lähden sinne ostoksillekkin niin jos sit yhtäkkiä alkaakin valskaamaan..

Niin ja varovaiset onnittelut täälätkin kaksoselle!!!Plussasäteitä ja tarrasukkia!!!!(menihän nimi oikein?)

Nyt mentävä kun kahvihammasta rupes kolottamaan!!!

Jonzu joka palaa myöhemmin

Vierailija
51/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä jo jonkun aikaa taas vain taustaillu kun en oo jaksanut kirjoittaa. Lukemassa oon kyllä käynyt melkein joka päivä kaikkien kuulumiset.. Ovis alkaa olla käsillä, laskurin mukaan maanantaina ja aktiiviset " puuhailut" on jo aloitettu:)

Kaksonen76: ONNEAONNEAONNEA!!!!!!

katri72 kyseli tuossa joskus onko täällä Torinon seuraajia. Muahan ei urheilu kiinnosta ollenkaan, mutta yks päivä katottiin jonkun aikaa CURLINGIA... Mies pelaa sitä sellaisessa puulaakisarjassa niin sitten jumituttiin " mestareita" katsomaan. On kyl tosi älytön laji, kun äijät heiluu hulluna harjojen kanssa...

Voi Porkkana05-raukka, tiedän itsekin kokemuksesta kuinka kamalaa on lainehtia menkkojen aikaan veressä niin et tuntuu kuin sitä tulis ihan solkenaan. Ja sitten on ihan heikko olo..Mut ajattele positiivisesti, et hyvä kun kuitenkin nyt alkoivat ajallaan...

Tsemppiä Flofer ultraan, tulehan kertomaan kuulumiset heti!

Liliane kp 12/28

Vierailija
52/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomasin juuri että kirjoitin vähän ajattelemattomasti, tuosta laihdutus & vaate asiasta. Kun uskoisin että kaikki me varmaan mielellään pukeuduttais mama vaatteisiin, jos olis oikeaa aihetta siihen, eli ihaninta vatsantäytettä nimeltään vauva.

Mutta minä olen käyttänyt niitä sen vuoksi etten muihin vanhoihin vaateisiin mahdu, ja laihtumisen toivossa en ole halunnut lähteä ostelemaan isompaa vaatekokoa.

Ulkona on mitä ihanin ilma !!! Mieltä piristää tuollainen auringon paiste, tuntuu että kevät tulee kohisten !!! = ) kunhan vaan lapset paranis että pääsis ulos.

No toivottelen kaikille haahuille mitä ihaninta päivänpaistetta !!!

Vierailija
53/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ilma ulkona! Aurinko paistaa ja on pikku pakkasta. =) Kyllä tulee heti itsekkin iloisemmalle tuulelle, kun katsoo ikkunasta ulos ihanaa ilmaa.

Kiitos kaikille onnittelijoille! =) Tässä mennään päivä kerrallaan ja toivotaan että kaikki menis hyvin.

Liliane: Puhuit tuosta Curlingista kuinka miehet heiluttaa harjaa siellä.. Onkohan ne yhtä hyviä heiluttaan siivousharjaa kotonaan? =) Luulis heidän olevan hyviä siivoamaan. ;-)

Katri: Joko olette päättänyt että mihin menette lomaileen?

Oma napa: kp30/28-31.. Lämmöt olivat 36,85. Samat oireet vain jatkuvat, hyvä niin.

Aamulla oli hieman etova olo, mutta se meni aikas nopeasti ohitte.

Koko ajan kuitenkin on " pissahätä" , sitä käy vessassa tarkistamassa että mitään vuotoa ei vain ole alkanut. Kunpa pystyis olemaan ihan rauhallisesti ja mennä tosiaankin päivä kerrallaan.

Taidan mennä aloittelemaan sitä siivousta mitä olen tässä jo suunnitellut pitkään eli pitäis vähän katsoa tuonne vaatekaappiin, että mitä vaatteita sitä vois heittää pois. Turhaa tilaa vievät.

Oikein ihanaa perjantain jatkoa kaikille!!! =)

Kaksonen76 (4+1 tai jotain)

Vierailija
54/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ovat?

Töissä varmaankin. Itse olen päivällä kotona ja sitten menen illaksi töihin, jolloin taas kaikki muut on kotona. Minä taidan näin päivisin terrorisoida tätä haahupinoa. =)

Ieppa: Toivottavasti lapsesi paranevat pian.

Osaako kukaan sanoa, että mikä hcg-pitoisuus tuossa Pregent-testissä on?

Kaksonen76

Vierailija
55/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kerennyt pitkään aikaan mitään kirjoitteleen, tuo koulu vie nyt kaiken mahdollisen energian tällä hetkellä!=(

Tervetuloa kaikki uudet haahuilijat ja toivottavasti pian se plussa pamahtaa ruutuun taas uudelleen!=)

Kaikille plussaneille ,oliko niitä nyt ainakin nipsunen ja kaksonen jotka olivat saaneet plussan testiin,ONNEA oikein roppakaupalla ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!!=)

Flowerille tsemppiä tulevaan ultraan ja eikös se nyt ole ainakin hyvä merkki kun hcg nousee tasaisella tahdilla!=)

Kaikille muillekin tasapuolisesti haleja ja jaksamisia ja oikein paljon plussasäteitä++++

Omaa napaa sen verran että kierron loppupuolella mennään ja menkkojen toivotaan pysyvän poissa seuraavat 9 kuukautta....tässä pitäis nyt parin päivän sisällä alkaa jos ovat alkaakseen, mitään menkkaoireita ei ainakaan vielä ole ilmaantunu...=)Koitan pitää ainakin toistaiseksi näppini erossa noista kaapissa olevista testeistä, hiljaa hyvä tulee....=)

Jaksuhaleja kaikille toivottaa Pipsa(jännittävien hetkien keskellä)

Vierailija
56/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tentti takana ja viikonloppu edessä! Vois kaupan kautta mennä kotio ja ostella jotain KEVYITÄ (?!) herkkuja. Illalla sit kunnon lenkki!

Mulla kans laihis menossa, hitaasti tippuu, vajaa kilo tippunu viikossa... Mut hitaasti ja varmasti (?). Menkkoja odotellaan mut eipä kuulu ei näy. Maha on kyllä ollu kipee parin päivän ajan. Sitä en kyllä osaa sanoa että onko kipeenä ne viimein löytyneet " syvät" vatsalihakset vai onko ne menkkakipuja. Eikös tää eka km. jälkeinen kierto voi venyä aika pitkäksi? Tää on nyt kovasti omaa napaa mut mukava kirjottaa kerranki jotain positiivista! Lähden tästä siis viikonlopun viettoon, kaikille haahuille kevään parasta viikonloppua!!!

Yltiöpositiivinen Menier

Vierailija
57/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: Kyllä me sinne Cruziin yritetään päästä tai ainakin toivotaan pääsevämme. ;) Pitäis vain saada vielä ne rahat kootuksi. Tänään taas olen katsellut kuvia sieltä päin. Etsin myös tietoa noista valaiden ja delfiinien bongausristeilyistä ja jotain löysinkin. Vois olla aika mielenkiintoinen reissu mennä veneellä merelle katsomaan noita valaita.

ON: Se olis perjantai taas. Ja miehellä vika työpäivä ennen talvilomaa. =) Eipä tässä mitään uutta eilisen jälkeen olekaan. Aika kylmä vain tuolla ulkona, on jotain -9 pakkasta. Aurinko paistaa, mutta tuulee ja se tekee ilman vielä kylmemmäksi.

Päivänjatkoja kaikille!

Vierailija
58/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen76: voi kumpa olisikin niin, et sama into olis siivoomisessa.. Mut ei niin ei.:( No en kyl mikään sinimopinheiluttelija mäkään oo, et ei parane napista.

Olin äsken kasvohoidossa elämäni ekaa kertaa ja nyt näyttää pärstäkerroin niin hurjalta ettei mihinkään ihmisten ilmoille voi mennä. Huomenna lähdetään kaveripariskunnan kanssa kylpylään ja syömään Turkuun, jee!

Vierailija
59/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olen sitten hätäinen edelleen tuon testauksen suhteen. =) Menin ja tulin ja ostin ja tein uuden r-testin.

Kyselin tuossa päivällä tuosta Pregent-testistä sen takia, että ostin sellaisen tänään Citymarketista ja tein sen heti päivällä.

Siihen tuli sen kontrolliviivan lisäksi melko saman paksuinen testiviiva ihan testiajan puitteissa. =) Ja, se on ihan saman värinenkin vielä kun kontrolliviiva.

Olen hieman hämilläni.

Kuitenkin pelottaa...

Kaksonen76 (jonka vielä täytyy mennä illaksi töihin)

Vierailija
60/69 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt olis kassit pakattu häihin lähtöä varten! Kävin hakemassa tänään kukat sinne ja todella kauniita ovat!

nonna-80; Mulla on myös vaikeuksia nukkua, kun oma kulta ei ole kainalossa. Mulla on kyllä lähtenyt kilot ihmeen helposti. Olen kerran viikossa käynyt spinningissä, mikä on todella tehokas rasvanpolttaja. Ja herkkuja olen syönyt vain viikonloppuisin (pe-su) ja niin paljon kuin sielu sietää. Nyt ei enää edes jaksa niin paljon syödä viikonlopun aikana kuin aluksi. Kahvipullaa syön kyllä silloin tällöin myös viikolla, mutta en joka päivä. Pienen lenkin olen yrittänyt tehdä lähes joka päivä. Lisäksi koitan myös tässä päivittäin kotosalla puuhailla kaikenlaista, siivoilla tms., jolloin siitäkin saa liikuntaa sekä ei tule mieleen mennä jääkaapille hakemaan närkittävää. Ruoka-annoksia olen myös hieman pienentänyt ja lisännyt kasviksia lautaselle... Lisäksi miehestäni on tullut näköjään personal trainerini; yks ilta hän käski minut lattialle makaamaan selälleen, otti nilkoista kiinni ja sanoi, että nyt kädet niskan taakse ja istumaan ;)...

-Jonzu-; myöhästyneet synttärionnittelut!!!

katri72; on miehelläni jo muutaman vuoden ajan ollut myös toukokuu lomakuukautena, nyt sitten tuli myös syyskuu, en muista oliko se jo viime vuonna vai vasta tänä vuonna ensimmäistä kertaa... Ei se mua sinänsä haittaa, kun ei meillä ole varaa kuitenkaan minnekään pidemmälle lähteä, tässä vain näitä etelä-suomen huvipuistoja kierretään...

Kaksonen76; Vau, tuohan kuullostaa todella lupaavalta. Eikös se plussa silloin ole kun on vähänkin väriä! Varovaiset onnittelut! Toivottavasti tämä olisi nyt se kestävä plussa! bdbdbdbdbdbbdbdbd P.S Oisko pregent:in herkyys 25 (mitä yksiköitä ne nyt olikaan), jos en ihan väärin muista...

pipsa79; Tsemppiä piinailuun! Ja tietenkin plussaonnea! bdbdbdbd

Liliane; rentouttavaa kylpyläreissua!

ON; No, alkoihan ne menkat sitten vihdoin ja viimein eilen kp:nä 31/28-31 ja nyt siis menossa kp2. Eli sitten huomenna häissä vuotaa kunnolla, mulla kun yleensä kaksi/kolme päivää vuotaa enemmän ja tänään alkoi vuotamaan kunnolla :(. Jos tästä nyt sitten kuitenkin jotain hyvää tahtoo irti repiä, niin onneksi en ole itse morsian ja mekkoni on punainen ;). Ja näiden menkkojen jälkeen olisi enää kahdet menkat ennenkuin pääsee yrittämään sitä vauvaa (toivottavasti)...