Tehdäänkö tukirinki laihdutukseen? ☆♡

Vierailija

Hei,

olisiko kellään kiinnostusta laihduttaa kanssani? Kaipaisin tsempparia, mutta lähipiiristä ei löydy ketään, joka minuun uskoon. Itseäni siitä saan syyttää - olen ikuinen laihduttaja ja parantumaton suklaarohmu. Olen aloittanut dieetin ehkä tuhat kertaa ja sortunut aina korkeintaan viikossa, joskus tunneissa. Ja kun sortuminen tapahtuu, mättäminen menee aivan överiksi. Aivan älyttömästi kiloja ei ole pudotettavana, noin kymmenen. En kuitenkaan pysty siihen yksin ja kaipaisin vertaistukea ja tsemppausta. Puolisosta, perheestä ja ystävistä ei tähän ole, vaan saan kuulla vain röhönaurua jos edes mainitsen asiasta. Olen niin ujo, etten uskalla liittyä esim. Facebookissa mihinkään vastaaviin tukiryhmiin mikäli sellaisia edes on. Ajattelinkin jos perustettaisiin anonyyminä vaikka sähköpostirinki jolla tsempata toisiamme. Toki myös tässä voisi keskustella, mutta täällä meno usein menee asiattomaksi tai keskustelu saattaa kadota. Olisiko kukaan kiinnostunut?

Mikäli kiinnostuneita löytyy, voisin huomenna esim. ilmoittaa täällä sähköpostiosoitteen joihin halukkaat voisivat laittaa viestiä sähköpostilistan luomista varten.

Ap

Kommentit (5)

Vierailija

Oho, loppuun oli tarkoitus keksiä nimimerkki eikä laittaa "ap". Olkoot se nyt sitten tässä ketjussa, keksin nimimerkin sähköposteja varten myöhemmin. Ap

Vierailija

Ruokavaliolla, tuskin tulen lisäämään liikuntaa tavallisten pyörä- ja kävelylenkkien lisäksi. Netissä on Jutan Kiloklubille laatima ilmainen malliviikko ruokailuihin, ja ajattelin noudattaa sitä mahdollisuuksien mukaan, ehkä vähän mukaillen. AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat