Huoh, mahdottomat tori.fi tinkaajat

Vierailija

Myyn vanhaa kännykkääni Torissa 200 eurolla (iPhone 5s). Mielestäni hinta on edullinen suhteessa kännykän hyvään kuntoon sekä isoon muistiin.
No, kävin äsken tarkistamassa sähköpostini. En olisi uskonut, että jotkut ihmiset kehtaavat tingata noin paljon. Olen nimittäin saanut muutaman viestin hyvin töykeään sävyyn, tyyliin "Tuun hakemaan sulta ton kännykän pois hintaan 50e. Missä nähään? Kerro vaikka osoite niin tulen hakemaan." Siis anteeksi, mutta jos olen asettanut myyntihinnaksi 200 euroa, niin miksi ihmeessä myisin sen viidelläkympillä? Mielestäni on ihan ok tingata HIEMAN, kunhan kunnioittaa myyjää ja osaa kysyä kohteliaasti, eikä vain töksäytä tuollaista.
Millaisia kokemuksia teillä on?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ihan perusmeininkiä. Aina jos myy jotain suht haluttua elektroniikkaa, tulee noita yrittäjiä, vaikka kuinka olisi lähtöhinta, "en halua vaihtaa mihinkään" jne.

Vierailija

Itse olen juuri tuollainen ihminen, ihan siitä syystä että aina välillä myyjinä toimii esim. narkkareita tai muuten rahan tarpeessa olevia jotka vaan haluavat tavarasta äkkiä eroon ja riihikuivaa tilalle.
Paras ostokseni tällä tavalla taitaa olla vuoden vanha 55"tv hintaan 160e. Ho oli kyseisessä laitoksessa 400e

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri tuollainen ihminen, ihan siitä syystä että aina välillä myyjinä toimii esim. narkkareita tai muuten rahan tarpeessa olevia jotka vaan haluavat tavarasta äkkiä eroon ja riihikuivaa tilalle.
Paras ostokseni tällä tavalla taitaa olla vuoden vanha 55"tv hintaan 160e. Ho oli kyseisessä laitoksessa 400e

Tajuat kai, että narkkarilta ostettu tavara on yleensä varastettua?

Vierailija

Kyllä. Myimme pojan mopoa viime kesänä 1500€ ja naurettavin tarjous taisi olla 300€. Itse en tosin ollut vastailemassa yhteydenottoihin, vaan mieheni. Saimme kuitenkin pyydetyn summan toiselta ostajalta.

Vierailija

Ärsyttää ihan sairaasti nämä, jotka laittaa tekstarin 150€ tuotteesta:"Maksan 50 euroo tuun hakee tänään". Eikä alkuun mitään edes "Hei" tai loppuun "T. Pekka".
Noille en jaksa edes vastaa mitään.
Parin tunnin päästä tulee perään tekstari"No onks se myynnissä vai ei??".

Vierailija

Ihan samanlaisia kokemuksia, useamman kännykän olen myynyt. Onneksi aina löytyy asiallinen ostaja.

Kaveri oli joskus sopinut tapaamisen tuollaisen tinkaajatollon kanssa, mutta ei itse ollut mennyt paikalle.

Vierailija

Olen myynyt pienellä hinnalla lastentarvikkeita ja aika usein ostajalta muka puuttuu pari euroa, vaikka hinta on ollut tiedossa. Vielä en ole perunut kauppoja, mutta mitta alkaa olla täynnä, kun ei voi edes rehellisesti tinkiä etukäteen.

Katuostaja

Itse olen säästänyt pitkän pennin tinkaamalla sekä tekemällä anonyymeja kauppoja ennalta sovitussa paikassa. Varsinkin arvoelektroniikkaa saa näin TODELLA edullisesti. Esim. 4k-videotykki irtosi 600 €:lla. :D

Vierailija

Joo mulla on ihan sama kokemus tästä puhelimen myynnistä! Kaiken maailman Ahmed Hassanit alkaa pommittaa paskoja tarjouksiaan saman tien. Näitten kanssa en kyl kauppoja ikinä tee. Ja sit toinen ryhmä on roikkujat. Jos sanon etten myy alle tietyn hinnan niin täytyy jäädä jankkaamaan ja korottaa ehkä sen 5e, jospa kuitenkin myisin??? Aargh

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat