Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä? Työkaverille tulee opiskelija perehdytykseen ja pyysi itselleen sijaisen siksi aikaa?

Vierailija

Kaikkein paras juttu tässä on se, että sijaisen hän saa! Siis mitä hittoa, ei meidän työ mitään ruudinkeksimistä ole mihin opiskelijalle vaaditaan monen päivän perehdytys ja 100 % huomio työntekijältä. Itse tulin aikoinaan samaan tehtävään TÖIHIN ilman minkäänlaista perehdytystä. Toisaalta hyvähän se on, että neuvotaan, mutta että ei pysty omia töitään tekemään 4 päivään ollenkaan... Voi jessus.

Kommentit (4)

Vierailija

Ihan hyvä ehdotus työkaveriltasi, mikä ihme sua tässä asiassa risoo? Ei tarvitse miettiä miksi sua ei pyydetty perehdyttäjäksi. Huoh näitä naisvaltaisia työpaikkoja.

Vierailija

Meillä oppilaitos edellyttää, että jos työnantajalle maksetaan perehdytyksestä niin silloin siihen panostetaan. Sijainen on edellytyksenä sille, että opiskelija tulee yritykseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä ehdotus työkaveriltasi, mikä ihme sua tässä asiassa risoo? Ei tarvitse miettiä miksi sua ei pyydetty perehdyttäjäksi. Huoh näitä naisvaltaisia työpaikkoja.
Olen perehdyttänyt itsekin ja tuottanut taloon hyviä työntekijöitä. Ei mua muu riso muuta kuin se että aina meitä julkisella haukutaan kuinka saavutetuista eduista ei luovuta jne nytkin nämä hallituksen suunnitelmat, ja tällaista se oikeasti meillä on...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat