Miksi palstalla tuntuu olevan niin tyhmää porukkaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jotta sinä erottuisit joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mistä se johtuu että olet täällä Ap?
Täällä on elämää. Tyhmää mutta kuitenkin. Muut palstat ovat ihan kuolleita.
Samaa mietin joskus! Ei kaikki suinkaan ole tyhmiä mutta iso osa. Luulen et tänne on eniten aikaa kirjoitella esim työttömillä jotka saattavat olla vähemmin koulutettuja. Itse tosin pyörin täällä jonkin verran ajankuluksi kun työ on sellaista et on välillä jopa hieman tylsää mutta paikan päällä pitää olla kuitenkin valvomassa jos firman järjestelmät kaatuu tms.
Ja aiku teidän henkselit paukkuu ja itsetunto nousee kohisten. Rahvaan parissa on niin virkistävää vierailla.
Ilo olla avuksi, olkaa hyvä.
Äh, ei pauku henkselit, ehkä ilmaisin itseäni väärin! En mä nyt tarkoita sitä et olisin itse mitenkään parempi tai välttämättä edes kirjaviisaampi vaan et täällä on tosi paljon ihmisiä jotka ei esimerkiksi osaa kirjoittaa kunnolla. Siis välillä tuntuu et onko ees ala-aste käyty. Ja jaetaan ihme tietoa tietona, mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Tykkään kyllä hasssuista ja silleen hassusti "tyhmistä" ja vähän hulluistakin jutuista mutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mistä se johtuu että olet täällä Ap?
Täällä on elämää. Tyhmää mutta kuitenkin. Muut palstat ovat ihan kuolleita.
Samaa mietin joskus! Ei kaikki suinkaan ole tyhmiä mutta iso osa. Luulen et tänne on eniten aikaa kirjoitella esim työttömillä jotka saattavat olla vähemmin koulutettuja. Itse tosin pyörin täällä jonkin verran ajankuluksi kun työ on sellaista et on välillä jopa hieman tylsää mutta paikan päällä pitää olla kuitenkin valvomassa jos firman järjestelmät kaatuu tms.
Ja aiku teidän henkselit paukkuu ja itsetunto nousee kohisten. Rahvaan parissa on niin virkistävää vierailla.
Ilo olla avuksi, olkaa hyvä.
Äh, ei pauku henkselit, ehkä ilmaisin itseäni väärin! En mä nyt tarkoita sitä et olisin itse mitenkään parempi tai välttämättä edes kirjaviisaampi vaan et täällä on tosi paljon ihmisiä jotka ei esimerkiksi osaa kirjoittaa kunnolla. Siis välillä tuntuu et onko ees ala-aste käyty. Ja jaetaan ihme tietoa tietona, mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa. Tykkään kyllä hasssuista ja silleen hassusti "tyhmistä" ja vähän hulluistakin jutuista mutta..
Okei, piis ;)
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa todellakin laidasta laitaan. Ite yllätyin positiivisesti siitä miten fiksuja ja hauskoja juttuja täältä myös löytyy. (-Joo, oli ennakkoluuloja kun mm. HHU:ssa naureskeltiin Vauva-palstalle, uteliaana sitten tulin.)
Tutkitusti kirjoittajien selvä enemmistö on matalasti koulutettuja.
Kun esitän tieteellisiä lähteitä, ja kutsun idiootteja idiooteiksi, niin minä muka olen väärässä. Naurettava palsta.
Minusta tyhmyys ei ole se ongelma. Jos ihminen on tyhmä, niin hän ei voi sille mitään. Hän on rehellisesti tyhmä.
Mustavalkoisuus ja itsensä ylentäminen ja muiden ihmisten häpäiseminen on paljon suurempi ongelma. Ne kun ei är ole synnynnäisiä ominaisuuksia.