Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdään täydellinen meikkipohja?

Vierailija

Eli siis sellainen tasainen, kuultava ja luonnollinen. Itse laitan kevyttä kosteusvoidetta, sen kuivumisen jälkeen peitepuikolla arvet ja meikkivoidetta kasvoille. Lopuksi irtopuuteria ja sipaus poskipunaa/aurinkopuuteria. Meikistä tulee aika mattapohjainen (ei kuitenkaan liian raskas). Haluaisin myös opetella tekemään varjostuksia ja käyttämään valokynää. Vinkkejä?

Miten itse teette sen "täydellisen" meikkipohjan?:)

Kommentit (4)

Vierailija

Pesen kasvot kylmällä vedellä, laitan vähän kosteusvoidetta ja sitten BB voiteen. Sen jälkeen laitan puuteria.

Vierailija

Ensinnäkin puuteri pois, ainut puuteri on varjostus -ja korostuspuuteri. Heleän pohjan jättävää meikkivoidetta, valokynää silmien alle ns kolmiomuotoon. Varjostukset poskiin luiden "mukaisesti", sekä otsaan ja nenänpieleen. Korostukset nenänvarteen, amorinkaareen ja kulmien alle (ja otsaan).

Vierailija

Alle kunnon kosteusvoide ja silmänympärysvoide. Mineraalimeikkipohja, poskipuna, contouring (varjostuksia vähän), valokynä ja nudehelmiäinen meikkikynä. Näillä tulee kuultava ja heleä meikkipohja, tosi kaunis oikeastaan.

Vierailija

Peitepuikkoa suositellaan käytettäväksi vasta meikkivoiteen päälle, koska se saattaa liukua meikkivoidetta laittaessa. Lisäksi kun laittaa meikkivoiteen ensin, niin sitten näkee kuinka paljon oikeasti tarvitsee käyttää peitepuikkoa/voidetta.

Googlaamalla valokynä löytää nopeasti ohjeita sen käyttöön. Yllättävän helppokäyttöistä.

Lumenen nude perfection taitaa olla tämän hetken luonnollisin ja kevein meikkivoide, ei tosin riittävä jos on epätasaisen värinen iho. Kuulautta saa valitsemalla heleyttävän meikki- tai pohjustusvoiteen tai käyttämällä normia meikkivoidetta maltilla. Suosittelen levittämään siveltimellä.

Mulla (nainen 35v) ainakin Lumenen pikakaunistaja-seerumi tekee ihmeitä (laitetaan ihan aluksi jopa ennen kosteusvoidetta) ja huomaan selkeän eron jos käytän kosteusvoiteen jälkeen meikin pohjustusvoidetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat