Pitäisi kävellä keskeytyksen jälkeen n.9 km
Onko vaarallista jos otan juomista mukaan? Ei rahaa bussiin enkä omista pyörää. Bussiin on siis rahaa mennä sinne,mutta ei takaisin.. ensiviikolla olisi ja kotoa sairaalaan n.9-10 km. Jos hitaasti kävelen, enhän tuuperru matkalle? Olisi noloa.
Kommentit (306)
Kerää kotoasi tyhjät kaljatölkit ja vie kauppaan,niistä saa helposti bussirahan.
Olen ollut abortteja vastaan mutta sinun tilanteesi avasi silmäni. Jos on noin vaikeaa ja köyhää niin kai se abortti on parempi vaihtoehto. Vaikka kyllähän sinä saisit lapsen kanssa tukia, etenkin lapsilisän ja elatusmaksut vaikka et edes tietäisi lapsen isää. *halaus*
Topsaa kirjoitti:
Olet tekemässä aivan väärää päätöstä. Pidä nyt se lapsi tai laita vaikka adoptioon jos sinusta ei ole lasta kasvattamaan. Sillä ihmisenalulla on nyt jo tällä hetkellä sydän joka sykkii, jos sen sykinnän lopetat päätökselläsi niin riistät tältä yksilöltä elämän. En pysty henkilökohtaisesti sinua estämään tässä tilanteessa tappamasta tätä arvokasta ihmisenalkua, mutta henkilökohtaisesti aivan tosissani minä toivon että päätät lapsen synnyttää ja vaikka laittaa adoptioon jos et huolehtimaan siitä pysty. Abortti ei koskaan tulisi unohtumaan mielestäsi ja tulevaisuudessa voisit alkaa kärsiä todella pahoista traumoista tästä asiasta, sekin vielä lisää trauman mahdollisuutta ja abortin vääryyttä että nyt on menossa niinkin muistettava ja merkittävä aika kuin joulu, se on tosia asia ei pelottelua, joten mieti sitäkin. Anna sille lapselle elämä, älä lopeta sitä. Minä saan voimaa siitä kun voin avoimesti tässä ja nyt puolustaa tämän lapsen oikeutta syntyä tähän mailmaan ja kokea elämä. Peru ajatuksesi tehdä abortti ja anna lapselle elämä. Kuten jo sanoin en voi sinua henkilökohtaisesti estää tekemästä aborttia, mutta jos abortin teet niin sen sanon jo nyt että kunniaa ja arvostusta tämän ihmisenalun muistolle koko sydämmestäni minä lähetän. Aivan sama mitä muuta nämä monet narsistiset ja tekopyhät persoonat täällä sinulle uskottelevat, niin abortti on todella väärä ja raskas teko, älä tee sitä. Anna tälle lapselle elämä! Lupaan että joku päivä tämä lapsi vielä hymyilisi elämän kauneudelle jos saisi syntyä. Tee adoptio tai pidä tämä lapsi.
Ei saa tuollaisia puhua,mammat raivostuu jos joku puollustaa syntymättömän lapsen elämää.
Henki pois vaan,se on mammojen motto.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen ja rapakuntoinen laiska lehmä, mutta ihmettelen tuota nykyajan ihmisten kyvyttömyyttä kävellä autoa pidempiä matkoja.
Ihan oikeasti et siihen alle kymmenen kilsan lenkkiin kuole.
Kävelet vaan hitaasti, lepäät jos huimaa ja otat vettä mukaan.
Ei sieltä sairaalasta tarvitse lähteä jos on huono olo.
Niin ja tiedän että alapääsi voi vuotaa. Pyydät kunnon siteitä sietä sairaalasta ja laitat vaikka pitkän takin jos pelkäät että mahdolliset ohivuodot paistavat kauaksikin.
Kävellessäsi saat happea ja siinä on hyvä ajatella asioita.
Ihmisten pitäisi kävellä paljon enemmän, eikä mennä aina taksilla, bussilla, pyörällä tai autollisen tuttavan siivellä.
Voimia kuitenkin sinulle vaikeaan tilanteeseesi.
Et ole tosissasi? Ei siihen kuole joo,mutta todennäköisesti ap pyörtyy matkalle. Itse sain keskeytyneen keskenmenon, joka hoidettiin täysin samalla tavalla kuin aborttiin, ja kun vuoto ei ollut edes kunnolla alkanut, lähdin kanttiiniin (olo oli hyvä) kävelin yhdet portaat ylös ja pyörryin keskellä kanttiinia. Siitä minut sitten roudattiin pyörätuolilla alas osastolle,jossa pyörryin toisen kerran ja meinasin pökertyä useammankin kerran aina kun nousin ylös. Ja olen hoikka ja kävelen monesti normaalitilassa 20 km päivässä.
Ap tässä huomenta vain. Kysyn tänään vielä mieheltä, joka minut saattoi raskaaksi, josko voisi parikymppiä lainata tilille siirtämällä, jotta saan sen nostettua, kun emme asu samassa kaupungissa. Sen tiedän ettei hänellä rahasta ainakaan ole puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä huomenta vain. Kysyn tänään vielä mieheltä, joka minut saattoi raskaaksi, josko voisi parikymppiä lainata tilille siirtämällä, jotta saan sen nostettua, kun emme asu samassa kaupungissa. Sen tiedän ettei hänellä rahasta ainakaan ole puutetta.
Hyvä idea, mutta miksi pari kymppiä? Pyydä nyt hyvä ihminen ainakin satanen tai kaksi. Voit samalla myös mainita, että jos pidätkin lapsen, hänen laskunsa on satakertainen siinä tapauksessa.
Pyydät siltä rahat laskuun jotka tulee poliklinikka käynneistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, mutta miksi pari kymppiä? Pyydä nyt hyvä ihminen ainakin satanen tai kaksi. Voit samalla myös mainita, että jos pidätkin lapsen, hänen laskunsa on satakertainen siinä tapauksessa.
Pikemminkin tuhatkertainen.
Älä lainaa vaan pyydä rahat. Vielä parempi jos mies voisi ottaa vapaata ja kuskata sinut. Jos sotket verellä bussin penkit niin se on iso lasku.
Siksi varmaan ei pyydä enempää kun jos pyytäisi, niin palstan sekopää-naisvihaaja huutelee heti lompakkoloista...
Kerroit, että tämä on sinulle jo toinen abortti. Miksi et huolehdi ehkäisystä?
Mikset voi pyytää vanhemmilta rahaa? Mun on oikeesti ollut vaikea aina ymmärtää kun joku sanoo ettei kehtaa vanhemmiltaan pyytää. Mulla on paljon erilaisia kavereita, mutta kaikki niistä kehtais kyllä pyytää vanhemmiltaan rahaa jos vaikka opintotuki on loppu. Ja ainahan voi keksiä jonkun tekosyyn mihin tarttee. Kirjoitit, että oot menossa joulunviettoon vanhemmille, eli välit ei ainakaan ihan paskimmasta päästä niiden kanssa voi olla.
Mä en koe, että nuorena aikuisena mulla olis ollut kovinkaan hyvät välit mun vanhempiin. Vanhemmat on kaikenlisäksi tosi pienituloisia. Äiti on abso, mutta silti oon joskus baarista laittanut viestin, että voiko se laittaa 10e mun tilille, että saan kolme sidukkaa. Laitto. Varmaan autto se, että sanoin suoraan, että viinaanhan se menee :P
Tai eikö sulla oikeesti oo yhtään ystäviä? Kai nyt joltakin voi pyytää sen muutaman euron?
Miten kasvatetaan ihminen joka ei kehtaa ottaa vastaan minkäänlaista apua?
Oikeestaan, mua rupes jo vähän vituttaa tää millanen vässykkä ap on :D Miten kukaan päätyy tilanteeseen ettei saa mistään muutamaa euroa...
Koska ap olet jo jalkeilla, niin kerrotko, miksi viivyttelit näin kauan abortin tekoa? Miksi et käyttänyt ehkäisyä, vaikka sinulle on aiemminkin tehty abortteja. Ei abortti ole ehkäisykeino. Kyllä luulisi, että yhdestä kerrasta viisastuisi.
Tietääkö mies raskaudesta ja keskeytyksestä? Jos tietää, niin et pyydä lainaa, vaan pyydät maksamaan puolet aiheutuneista kuluista.
Toivottavasti saat rahat kasaan, voimia sinulle!
Minä tiedän yhden kolmen lapsen äidin jolle on tehnyt niiden kolmen lapsen jälkeen kaksi aborttia. Tuntuu tosi pahalta niiden alkioiden takia :( Se ei osaa ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen ja rapakuntoinen laiska lehmä, mutta ihmettelen tuota nykyajan ihmisten kyvyttömyyttä kävellä autoa pidempiä matkoja.
Ihan oikeasti et siihen alle kymmenen kilsan lenkkiin kuole.
Kävelet vaan hitaasti, lepäät jos huimaa ja otat vettä mukaan.
Ei sieltä sairaalasta tarvitse lähteä jos on huono olo.
Niin ja tiedän että alapääsi voi vuotaa. Pyydät kunnon siteitä sietä sairaalasta ja laitat vaikka pitkän takin jos pelkäät että mahdolliset ohivuodot paistavat kauaksikin.
Kävellessäsi saat happea ja siinä on hyvä ajatella asioita.
Ihmisten pitäisi kävellä paljon enemmän, eikä mennä aina taksilla, bussilla, pyörällä tai autollisen tuttavan siivellä.
Voimia kuitenkin sinulle vaikeaan tilanteeseesi.
Et ole tosissasi? Ei siihen kuole joo,mutta todennäköisesti ap pyörtyy matkalle. Itse sain keskeytyneen keskenmenon, joka hoidettiin täysin samalla tavalla kuin aborttiin, ja kun vuoto ei ollut edes kunnolla alkanut, lähdin kanttiiniin (olo oli hyvä) kävelin yhdet portaat ylös ja pyörryin keskellä kanttiinia. Siitä minut sitten roudattiin pyörätuolilla alas osastolle,jossa pyörryin toisen kerran ja meinasin pökertyä useammankin kerran aina kun nousin ylös. Ja olen hoikka ja kävelen monesti normaalitilassa 20 km päivässä.
Kovin erilaisia on kokemukset. Itsellä sikiö kuoli kohtuun 10. viikolla ja sain kotiin Panacod-reseptin ja Cytotecit ilman mitään sairaalatouhuja. Jouduin hakemaan Cytotecceja mukaan vielä kaksi kertaa uudet satsit, kun vaikutus oli niin vähäinen. ettei kaikki tullut ulos. Sain niitä yhteensä 12 kpl. Verta ja hyytymiä tuli toki aika paljon, mutta supistukset vastasivat osapuilleen peruskuukautisia. Ei tarvinnut ottaa lainkaan särkylääkkeitä. Henkisesti oli rankkaa, mutta fyysisen puolen helppous yllätti. Synnytykset ovat olleet aika kivuliaita, mutta lääkkeellinen keskeytys ei minun tapauksessani.
Luin koko ketjun. Missä ap muka sanoi, että abortti on jo toinen? Ei sitten yhtään missään.
Itselleni tehtiin keskeytys 9+ viikolla ja vuotoa tuli paljon. Sidettä piti vaihtaa noin 30 min välein vaikka lepäsin. Eli älä kävele josset aio vaihtaa siteitä jossain pensaassa matkan varrella. Olen valmis myös auttamaan sinua jos tarvitset. Lisäksi sairaalassa sinulle annetaan vahvoja kipulääkkeitä jotka laittaa pään entisestään pyörryksiin.