Pitäisi kävellä keskeytyksen jälkeen n.9 km
Onko vaarallista jos otan juomista mukaan? Ei rahaa bussiin enkä omista pyörää. Bussiin on siis rahaa mennä sinne,mutta ei takaisin.. ensiviikolla olisi ja kotoa sairaalaan n.9-10 km. Jos hitaasti kävelen, enhän tuuperru matkalle? Olisi noloa.
Kommentit (306)
Mua ei todellakaan olisi saanut silloin abortissa kävelemään mihinkään suuntaan. Viikkoja oli saman verran. En tuntenut raskautta ollenkaan ja sitä olikin alle viikossa kaikki säpissä sit, siksi noin myöhäsillä viikoilla.
Sain silloin kaikenmaailman mömmöjä suoneen ja suunkautta otettavaksi. Jos sikiö ei olisi tullut ulos silloin kun tuli, niin olisin joutunut jäämään sairaalaan ja kaavinnassa olisi käyty. Olin sairaalalla yhteensä 12 tuntia ja ilta meni ihan omissa maailmoissa. Ei olisi edes päästetty yksin kotiin ja ei mielellään myöskään julkisilla välineillä. Saattaaja piti olla ja kotona vahti.
Aloittajalle zemppiä ja haleja. Tiedän mitä tuo on, tälläkin hetkellä työttömänä ja rahattomana.
Voi hyväntähen. Missähän sairaalassa se keskeytys tehdään? Voin tulla nakkaamaan sut kotio, jos et mitenkään saa asiaa itse selvitettyä.
Vierailija kirjoitti:
jäät sinne sairaalaan yök
Yök siis hyi yök örks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI lääkkeellinen? Miksi sun sitten pitää ylipäätään mennä sairaalaan?
Koska viikkoja on yli 11. Jos olisi alle 9 olisin saanut tehdä sen kotona. -ap
Kusipäinen ämmä olet. En ole mikään prolife fanaatikko. Mutta useita viikkoja olet jo tiennyt olevasi raskaana ja nyt vasta sen vauvan tapat? Johan on taas arvot kohdillaan. Onneksi sinusta ei tule äitiä.
Siihenkin kaikkeen on syynsä. Mitäpä tuo huutamisesi auttaa?
Lisäksi vois kysyä missä lukee, että ap on tiennyt monta viikkoa? Kyllä sen keskeytysajan aika nopeasti saa, koska sitä ei voi loputtomiin viivyttää, eli aivan hyvin on voinut tietää vasta pari päivääkin. Esim. minä huomasin oman raskauteni vasta neljännellä kuulla, luulin vain lihoneeni hiukan kun farkut kiristi.
Myy vaikka tori.fissä joku tavara, että saat rahaa!!!
Keskustassa pummimalla saa 15e/h
On täällä hyväuskoisia,joko unohtui Sädevauva, jota kukaan ei auttanut....
Ap, niin makaat kuin petaat.
Teidän mielestänne on ihan normaalia että kantasuomalainen saa könytä verisenä ojan pohjia? Tämäkö on käsityksenne hyvinvointivaltiosta? Toisaalta saahan siinä raitista ilmaa.
Kyllikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita sinne osastolle ja kerro tilanteestasi tai kysy onko 9km kävely mahdollinen.
Eiköhän ne sen taksilapun kirjoita.
Luuletko, että taksilapulla pääsee ilmaiseksi. Omavastuu on yli 14 euroa. Siinä saisi aika paljon pulloja kerätä.
HUOM !!!! KELATAKSIN OMAVASTUU
1.1.2015 alkaen Kelan korvaamien matkojen omavastuu yhteen suuntaan tehdyltä matkalta on 16 euroa. Kun taksimatka tilataan alueellisista tilausvälityskeskuksista, asiakas maksaa matkastaan vain tämän omavastuun.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotatte että ap kävelisi sinne?:D niin kuin hän sanoi, aamulla on itse laitettava cytotecit emättimeen jolloin "synnytys" alkaa ja sitä vuotoa tulee helvetisti ja kivut olisi luultavasti sellaiset ettei ap pääse perille. Todellakin kävelet pois sieltä, mutta hitaasti ja taukojen kanssa. Vitun typerä idea tuokin, lainaa joltakin rahaa. Muutoin saamme lukea iltalehdestä että nainen löytyi tajuttomana/kuolleena tien penkasta ja sairaala saa jotkut syytteet.
Eiks sitä paitsi sairaala vaadi jonkun saattajan poistuessa tai muuten joutuu jäämään yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, saanko kysyä... miksi teet keskeytyksen?
No jos tyypillä ei ole edes rahaa bussilippuun 9km matkalle (paljonkohan sekin tekee, pari euroa??!!) niin tuskin on varaa elättää lasta.
Täällähän abortinvastustajat ja prostituutiota ihmettelevät kilvan julistavat, miten upea sosiaaliturvajärjestelmämme on! Kaiken ja enemmänkin saat tulonsiirtoina yhteiskunnalta.
Hah, ylävitonen sinne! Seurasitko eilen samaa ketjua kuin minäkin prostituutiosta mikä täällä oli (en löytänyt sitä enää)? Siinähän alapeukkuja sateli kun joku kertoi, että seksiä myyvät naiset koostuvat pääasiassa opiskelijoista. "Ei koostu, koska pojilla samat tulot eikä niidenkään tarvitse myydä itseään." Huvitti tuo tietämättömyys ja usko siihen että sos.turv.järjestelmämme pelastaa, vaikka tilanteita ja ihmisiä on monia!
Vierailija kirjoitti:
Ja joku kysyi missä asun. Tiedän ettei minusta ole silloin kohtaamaan ketään vierasta, tämä ei ole mitenkään hirveän iso kaupunki, olisi tosi kiusallista joskus tulevaisuudessa kohdata tuon jälkeen. Hävettää muutenkin ihan pirusti.-ap
Ei tarvitse hävetä. Itse tein abortin 18-vuotiaana. En vaan olisi ollut valmis lapseen joka oli vahinko eli pillerit petti. Nyt 33-vuotiaana olen edelleen sitä mieltä että ratkaisu oli oikea. Onhan se kamala tilanne mutta joskus ainoa vaihtoehto. Jos oot jyväskylässä niin voisin auttaa?
Hei kaikki. Mies aikoi siirtää minulle sen 20 e. Eri pankit meillä valitettavasti on, mutta toivotaan että ehtii alkuviikkoon. - ap
Ap synnytä tämä lapsi ja laita se vaikka adoptioon jos sinusta ei äidiksi sille ole. Abortti on väärä ratkaisu. Abortti on tappamista ja sen tietää jokainen, mutta joidenkin ihmisten mieli on vain niin kieroutunut tai puutteellinen että he eivät sitä myönnä vaan sivuuttavat sekä vähättelevät abortin todellista pahuutta, joka on ihmiselämän riistäminen. Ap Synnytä tämä lapsi ja anna sille tänä jouluna lahjaksi elämä. Tämä lapsi aivan varmasti saisi elämisen arvoisen tulevaisuuden jostain toisesta perheestä.
Kyllä on huijattavia satoja. Osa antaisi vaikka viimeiset rahansa. Teitä, saakin huijata.
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielestänne on ihan normaalia että kantasuomalainen saa könytä verisenä ojan pohjia? Tämäkö on käsityksenne hyvinvointivaltiosta? Toisaalta saahan siinä raitista ilmaa.
Niin makaa, kuin petaakin. En sääli lainkaan.
Miksi et ole hoitanut raha-asiaa aiemmin kuntoon??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on huijattavia satoja. Osa antaisi vaikka viimeiset rahansa. Teitä, saakin huijata.
Noh, jos mä antaisin jollekin rahaa bussiin tai taksiin niin se olisi mulle aika pieni raha. Terveisin se joka kysyi asuuko ap Jyväskylässä. Annan mä joskus kolikoita suoraan joillekin "kadun miehillekin" vaikka tiedän et viinaanhan ne menee. En vaan oo niin kitsas rahoistani.
Missä ap sanoo että keskeytys olisi jo toinen? Ei missään.