Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki pienitissiset naiset on kateellisia

Vierailija
10.12.2015 |

isoista rinnoista? ;)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nyt ihan oikeasti kertoa, mitä hyötyä niistä isoista tisseistä on?

Vierailija
42/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku nyt ihan oikeasti kertoa, mitä hyötyä niistä isoista tisseistä on?

Tyhjällä käyvät miehet kuolaa perään kuin koira makkaranpalaa. Ihquu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä rinnoista.

T. Melkein trans

Vierailija
44/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks KAIKKI pienimunaiset miehet on kateellisia isomunaisille miehille? Miks KAIKKI rumat on kateellisia kauniille? Miks KAIKKI köyhät on kateellisii rikkaille? Miks KAIKKI tyhmät on kateellisii älykkäille? Miks KAIKKI sävelkuurot tyypit on kateellisii Celine Dionille? Siis MIKSI MIKSI MIKSI???

Mun mielestä munan koko ja rintojen koko eivät ole verrannollisia.

Vierailija
45/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä konkreettista hyötyä isoista rinnoista on? Itse olen pienirintainen, joten olisi kiinnostavaa kuulla, millä tavalla elämäni olisi voinut olla parempaa, jos olisin isorintainen.

Kun mietin omaa elämääni, en oikein keksi asioita, joissa pienirintaisuudesta olisi ollut ainakaan haittaa. Ei myöskään tule mieleen mitään, mikä olisi ehdottomasti edellyttänyt suuria rintoja. Esim. työssäni rinnoillani ei ole mitään merkitystä, mutta ajattelu- ja vuorovaikutustaitoni ovat ratkaisevan tärkeitä. Ylipäätään varmaan aika harvassa työssä suuret rinnat ovat ehdottomana pätevyysvaatimuksena.

Perheen perustamisessakaan isojen rintojen puute ei aiheuttanut hankaluuksia. Miehiä oli tyrkyllä sen verran paljon, että sain ihan valita oman ukkoni. Ei tarvinnut tyytyä siihen, joka sattui olemaan saatavilla. Ja lapsiani olen imettänyt WHO:n suositusten mukaisesti. Kumpikaan ei ole saanut pisaraakaan äidinmaidonkorviketta, kun näillä pienilläkin rinnoilla imetys onnistui täydellisesti.

Koska harrastan tavoitteellisesti kestävyysurheilua, olisi kiinnostavaa myös kuulla, onko isoilla rinnoilla jokin ihmeellinen maraton- tai Cooper-tulosta parantava vaikutus. Missään treenioppaissa ei kyllä ole tällaisesta mainittu.

Itselläni on aika samanlainen kokemus. Olen ollut oikein tyytyväinen näihin pieniin rintoihini, enkä ole oikeastaan koskaan edes halunnut isoja. Imettämisessä nämä ovat toimineet mainiosti, olen täysimettänyt kolme lastani puolivuotiaaksi asti ja rinnat ovat imetyksistä huolimatta ihan hyvässä kuosissa, vaikka olen yli nelikymppinen (enkä usko että haittaisi vaikka eivät olisikaan). Ja miehenikin kehuu näitä aika usein. Harrastan myös juoksua, ja juostessa nämä tosiaan ovat aika näppärät, koska eivät hölsky.En tiedä, mitä minun pitäisi sitten kadehtia? 

Vierailija
46/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varma että ihan kaikki pienirintaiset on kateellisia?? 

Haiskahtaa huonolle itsetunnolle:).

Vierailija
47/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tippaakaan kateellinen isoista rinnoista! Rakastan näitä b-kuppeja, ei roiku, voin juosta ja liikkua ilman että tissit häiritsee yhtään. Ja mikä parasta, vaatteet istuu hyvin. Nyt kun ikää alkaa olla 40 vuotta niin entistä enemmän huomaa miten isot tissit vanhentaa ja rumentaa ihmistä. En tiedä miksi mutta siltä se näyttää. Ja sekin on toki hyvää ettei tarvitse maksaa liiveistä extraa.

Vierailija
48/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen rintoihini <3 Kauneus ja rintojen koko eivät ole mitenkään suhteessa päin vastoin. Monesti isot rinnat roikkuvat ja Tallinnan silikonit on naurettavan näköiset. Yleensä vielä isot silikonit löytävät tiensä kaikkein tyhmimpien/tyrkyimpien naisten luo. Fiksut miehet eivät halua tyrkkyjä ja tyhmiä naisia ;)

Vierailija
49/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit saa naisen näyttämään sellaiselta pyylevältä maatalon tanttajustiinalta. Pienet rinnat ovat ihania.

Vierailija
50/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan vaikka omaan vaan B-kupin. Annakun arvaan: olet muutenkin "rehevä ja muodokas"?

Ja mä arvaan, että motto on "naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni, lautaa saa rautakaupastakin" :D

Vierailija
51/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä -tiedät- että -kaikki- ovat kateellisia isotisseille? Jos luulet että -kaikki- ovat, niin se kertoo ehkä enemmänkin siitä että toiveajattelet niin. Eikö sinussa ole muuta kadehdittavaa?

Vierailija
52/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70B ja olen tyytyväinen. Joskus treenatessa oli 70A ja enkä kokenut itseäni yhtään vähemmän naiselliseksi. Ja oma mies tykkää, mikä tietty tärkeintä !

Vierailija
53/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh en ole? Itse asiassa pidän pienemmistä siroista rinnoista enemmän.

Vierailija
54/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoimatta mitenkään häriökäyttäytyvän naikkosen "niitä", ainakin viime vuoden joulukuussa Tampereella käynti riitti sairaanloisen mustasukkaisen perässä seurailevan ja huutelevan naikkosen saamaa sekaisin; toki siihen riittii selvästi kilpailijayrittäjän länsimainen mainosjuliste (lisäksi sellainen piti saada itselleenkin). En ole ikinä kysynyt tämän seuraa mihinkään, eikä tämä otus ole selvittänyt vuoden häirinnällään haluaako mies edes tämän seuraa?! SItten yksinkertaisella välkähti ärsyttämisidea jonka takia itkeekin sitten sen mukaisesti, omaa tyhmyyttään. HEIPPARALLAA!!

Tässä siis "ne" olivat vain yksi monista syistä miksi esim. käänsin Kampissa lähtiessäni katseen eteenpäin kun tämä roikkui auton ikkunalasiissa kiinni huutamassa "MIKSI SINÄ TORJUT MINUT, [etunimii] .

Vierailija
55/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo. T. 80B

Vierailija
56/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan kateellinen... syitäkin on monia: 1. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet älykkyyteeni, olen korkeasti koulutettu ja sitä arvostetaan 2. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet sosiaalisiin suhteisiin, minulla on aina ollut paljon hyviä ystäviä 3. Olen ollut aina mielestäni kaunis ja sopusuhtainen, tällainen 'keijumainen' (valtavat rinnat saa monet näyttämään lihavemmilta kuin ovatkaan) 4. Pojatkin ovat aina olleet kiinnostuneita minusta ja nykyään seurustelee tasoiseni miehen kanssa, enkä koe että jonkun naisen kuppikoko olisi vienyt minulta miehiä :DD

Voisin jatkaa vielä listaasi

5. Mieheni pitää rinnoistani, jotka eivät edelleenkään roiku, vaikka olen imettänyt lapsiani vuoden.

6. Voin ostaa uudet laadukkaat liivit sovittamatta niitä. Tietty merkki istuu kuin hanska. Myös muodikkaat vaatteet istuvat päälleni koossa 36.

7. Juoksu ja aerobisen sisäliikunta lajit eivät ole epämiellyttäviä hölskyvien rintojen vuoksi.

Vierailija
57/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Jos saisin valita niin ottaisin ehdottomasti pienet rinnat, Nimimerkillä D-kuppi

Vierailija
58/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan kateellinen... syitäkin on monia: 1. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet älykkyyteeni, olen korkeasti koulutettu ja sitä arvostetaan 2. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet sosiaalisiin suhteisiin, minulla on aina ollut paljon hyviä ystäviä 3. Olen ollut aina mielestäni kaunis ja sopusuhtainen, tällainen 'keijumainen' (valtavat rinnat saa monet näyttämään lihavemmilta kuin ovatkaan) 4. Pojatkin ovat aina olleet kiinnostuneita minusta ja nykyään seurustelee tasoiseni miehen kanssa, enkä koe että jonkun naisen kuppikoko olisi vienyt minulta miehiä :DD

1.Minun isot luomurinnat eivät ole vaikuttaneet älykkyyteeni, olen korkeasti kouluttautunut ja huippuammatissa. 2.Olen muuten hoikka ja siro. Minulla on ihana mies ja ihania ystäviä. 3.Miehet iskevät usein, myös varatut. 4.Naiset ovat kateellisia.

Vierailija
59/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kommentoimatta mitenkään häriökäyttäytyvän naikkosen "niitä", ainakin viime vuoden joulukuussa Tampereella käynti riitti sairaanloisen mustasukkaisen perässä seurailevan ja huutelevan naikkosen saamaa sekaisin; toki siihen riittii selvästi kilpailijayrittäjän länsimainen mainosjuliste (lisäksi sellainen piti saada itselleenkin). En ole ikinä kysynyt tämän seuraa mihinkään, eikä tämä otus ole selvittänyt vuoden häirinnällään haluaako mies edes tämän seuraa?! SItten yksinkertaisella välkähti ärsyttämisidea jonka takia itkeekin sitten sen mukaisesti, omaa tyhmyyttään. HEIPPARALLAA!!

Tässä siis "ne" olivat vain yksi monista syistä miksi esim. käänsin Kampissa lähtiessäni katseen eteenpäin kun tämä roikkui auton ikkunalasiissa kiinni huutamassa "MIKSI SINÄ TORJUT MINUT, [etunimii] .

En ymmärtänyt tästä oikeastaan mitään.

Vierailija
60/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alkuperäistä kysymystä.

Mä tunnen useita pienitissisiä naisia, jotka ei ole kateellisia muiden tisseistä. Ja itselläni on isot tissit. Nuorempana ne nolotti, nyt olen niiden kanssa yhtä sinut kuin pienitissisit omiensa kanssa. Tissit ku tissit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi