Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki pienitissiset naiset on kateellisia

Vierailija
10.12.2015 |

isoista rinnoista? ;)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki? En valitettavasti osaa olla kateellinen isoista rinnoista. Olen hoikka ja pienirintainen, liikunnallinen nainen. Rintojen koko ei ole vaikuttanut kolmen lapsen imetykseen (vuosi jokaiselle), miesten mielenkiinnon herättämiseen, älyllisiin suorituksiin tai mihinkään muuhunkaan. Käyn uimassa sopivan kokoisessa uimapuvussa, pidän vaatteita, jotka mieluisia ja koen itsetuntoni olevan aivan kunnossa.

Vierailija
22/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että oma keskikoko on paras, ei tarvi kadehtia ketään  :)

t. 75D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se ei tiedä mistään mitään. Vai muka "kaikki".... kuule, en ole, enkä ole koskaan ollutkaan. Minulla on oikein nätit ja terhakat rinnat.

Isot rinnat saa, jos haluaa, koska tahansa. Pitäisiköhän ap tehdä johtopäätöksiä siitä faktasta, että silikonitissien kysyntä on vaatimatonta...

Vierailija
24/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa tuntevani kateutta, ennemminkin ihastelen joskus kauniita ja muhkeita rintoja. Itselläni on rumat ja pienehköt ketunnenät. Mutta näillä mennään. Elämänlaatuni ei ole tisseistä kiinni.

Vierailija
25/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo kateellinen

pienet rinnat näyttää terveemmältä ja modernimmalta

isorintainen on kuin joku maatalon emäntä

t: 70C

Ok. Ette ole kateellisia. Miksi ihmeessä sitten haukutte ja irvitte isorintaisia naisia?

Onko se teille vaan viihdettä? Arvostella ihmistä ulkoisesta ominaisuudesta jolle ei edes mahda mitään. Rinnat nyt vaan on eikä niitä saa kokonaan piiloon vaikka millaiseen kaapuun pukeutuisi.

Vierailija
26/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole. Viimeksi olen ollut rintojen koosta kateellinen joskus 20-vuotiaana lähes alipainoisena AA-kuppisena, mutta silloinkaan en halunnut isoja rintoja, ainoastaan C-kupit. Kuka hullu nyt vapaaehtoisesti haluaa jotkut roikkuvat ja hölskyvät utareet, jotka on ainoastaan tiellä ja aiheuttaa hartiavaivoja? Osanottoni sulle.

Vierailija
27/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon kateellinen pienitissisille. :( Olis kiva käyttää avaria kaula-aukkoja ja voida paljastaa dekolte-aluetta enemmän. Se on hyvin kaunis osa kehoa. On hirveän näköistä kun kaula-aukosta kurkkii persvaon näköinen tissivakko. Onneksi itselleni ei muodostu vakoa kunnolla vaikka tissit muuten tiellä onkin. Vaihtaisin silti nämä pullat koska tahansa sellaisiin 70B-kokoisiin vaikka. Sen kokoisiin ettei tarvitsisi käyttää liivejä tai etteivät rinnat ainakaan vaatisi jatkuvasti kovaa tukea.

T.N26 ja 80D

Vierailija
28/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen erittäin tyytyväinen a-kuppiini. Miksi jotkut luulevat, että muidenkin itsetunto on tisseistä kiinni jos itsellään on? Varsin yleistä entisillä pienirintaisilla, jotka on ottaneet silikonit ja sen jälkeen kaikki on kateellisia niistä silikoneista. 😀 Typerin heitto on vielä että "oot kateellinen ku sulla ei oo varaa" vaikka nykyään silareita saa osa-maksulla.

Vierailija
29/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole:) Tai olin parikymppisenä mutta nyt 50+ mulla on edelleen todella kauniit kiinteät ja pyöreät B kupin rinnat. En vaihtaisi isompiin, täydelliset mun hoikkaan kroppaan.

Vierailija
30/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että oma keskikoko on paras, ei tarvi kadehtia ketään  :)

t. 75D

Samaa mieltä :)

t. toinen 75D

Vierailija
31/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en oo kateellinen

pienet rinnat näyttää terveemmältä ja modernimmalta

isorintainen on kuin joku maatalon emäntä

t: 70C

Ok. Ette ole kateellisia. Miksi ihmeessä sitten haukutte ja irvitte isorintaisia naisia?

Onko se teille vaan viihdettä? Arvostella ihmistä ulkoisesta ominaisuudesta jolle ei edes mahda mitään. Rinnat nyt vaan on eikä niitä saa kokonaan piiloon vaikka millaiseen kaapuun pukeutuisi.

En tiedä, kuka haukkuisi isotissisiä naisia. Minä en ainakaan. Miksi taas yleistät?

Vierailija
32/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsittekin tarttua näin huonoon provoon. Kaikki tissit ovat hyviä ja kauniita, niin isot, keskikokoiset kuin pienetkin.

Aika rumaa kun tässäkin ketjussa moni omaan kokoon tyytyväinen samalla haukkuu inhottavin sanakääntein sen "vastapuolen" rintavarustuksen.. Varmasti jokaisella ystävä- ja perhepiiristä löytyy vaikka minkäkokoista ja muotoista rintaa, eikä se ihmistä huononna tai paranna jos on vaikka ne "hölskyvät utareet" tai "ketunnenät" .

Vierailija
33/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi silikonitollot haluaa olla kuin pikkupentuja joka kohdasta, karvat pois jne. Mutta sitten tulee rintakehän alue ja siihen istutettu valtavan lehmän utareet. Tosi koomista;)

Näyttää errä kaatuu nenällään ihan just.

Muka isot maitorauhaset edessä, mutta ne ovatkin tyhjää täynnä.

Mitä muita naurettavia valheita teil on

Vierailija
34/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä konkreettista hyötyä isoista rinnoista on? Itse olen pienirintainen, joten olisi kiinnostavaa kuulla, millä tavalla elämäni olisi voinut olla parempaa, jos olisin isorintainen.

Kun mietin omaa elämääni, en oikein keksi asioita, joissa pienirintaisuudesta olisi ollut ainakaan haittaa. Ei myöskään tule mieleen mitään, mikä olisi ehdottomasti edellyttänyt suuria rintoja. Esim. työssäni rinnoillani ei ole mitään merkitystä, mutta ajattelu- ja vuorovaikutustaitoni ovat ratkaisevan tärkeitä. Ylipäätään varmaan aika harvassa työssä suuret rinnat ovat ehdottomana pätevyysvaatimuksena.

Perheen perustamisessakaan isojen rintojen puute ei aiheuttanut hankaluuksia. Miehiä oli tyrkyllä sen verran paljon, että sain ihan valita oman ukkoni. Ei tarvinnut tyytyä siihen, joka sattui olemaan saatavilla. Ja lapsiani olen imettänyt WHO:n suositusten mukaisesti. Kumpikaan ei ole saanut pisaraakaan äidinmaidonkorviketta, kun näillä pienilläkin rinnoilla imetys onnistui täydellisesti.

Koska harrastan tavoitteellisesti kestävyysurheilua, olisi kiinnostavaa myös kuulla, onko isoilla rinnoilla jokin ihmeellinen maraton- tai Cooper-tulosta parantava vaikutus. Missään treenioppaissa ei kyllä ole tällaisesta mainittu.

Vierailija
35/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluaisin c kupin rinnat. Kaikki nämä vaivat on niin perseestä ku olla ja voi. Ei kukaan voi tosissaan olla kateellinen isoista rinnoista. Vituttaa enite että joudun käyttämään isompia vaatteita koska S koko ei mahdu tissien kohdalta päälle... Miksi pienennys maksaa niin helvetisti? En uskalla virossa käydä vaan haluaisin suomessa.. T. 85E

Vierailija
36/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite haluaisin c kupin rinnat. Kaikki nämä vaivat on niin perseestä ku olla ja voi. Ei kukaan voi tosissaan olla kateellinen isoista rinnoista. Vituttaa enite että joudun käyttämään isompia vaatteita koska S koko ei mahdu tissien kohdalta päälle... Miksi pienennys maksaa niin helvetisti? En uskalla virossa käydä vaan haluaisin suomessa.. T. 85E

Niin ja kaupoissa on vaan D kokoon asti rintsikoita. Harva paikka myy siitä ylöspäin ellei sit halua maksaa maltaita

Vierailija
37/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kaupoissa on vaan D kokoon asti rintsikoita. Harva paikka myy siitä ylöspäin ellei sit halua maksaa maltaita

Nettikaupoista löytyy edullisesti. T. 65I

Vierailija
38/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitsittekin tarttua näin huonoon provoon. Kaikki tissit ovat hyviä ja kauniita, niin isot, keskikokoiset kuin pienetkin.

Aika rumaa kun tässäkin ketjussa moni omaan kokoon tyytyväinen samalla haukkuu inhottavin sanakääntein sen "vastapuolen" rintavarustuksen.. Varmasti jokaisella ystävä- ja perhepiiristä löytyy vaikka minkäkokoista ja muotoista rintaa, eikä se ihmistä huononna tai paranna jos on vaikka ne "hölskyvät utareet" tai "ketunnenät" .

En minä ainakaan hauku isorintaisia ja toivon, että he ovat niihin omiin rintoihinsa tyytyväisiä. Itse en kuitenkaan isoja rintoja haluaisi mainituista syistä (hölskyy, on tiellä, aiheuttaa vaivoja, vaikea ostaa rintsikoita ja sopivia paitoja ym.) ja mielestäni minulla on siihen oikeus, varsinkin kun monet tosiaan kuvittelee päinvastaista, että kaikki haluaisi isot rinnat. Ei halua, eikä ole mikään pakko haluta. Ihan sama minulle, jos joku omiin rintoihinsa tyytyväinen isorintainen pitää minun pieniä rintojani vaillinaisina ja rumina. Ihan yks ja hailee. Samoin toivoisin, että heille olisi se ja sama, mitä minä isoista rinnoista ajattelen, sen sijaan, että syyttäisivät minua kateudesta.

Vierailija
39/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole elämässä muuta kuin tissit?

Vierailija
40/62 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks KAIKKI pienimunaiset miehet on kateellisia isomunaisille miehille? Miks KAIKKI rumat on kateellisia kauniille? Miks KAIKKI köyhät on kateellisii rikkaille? Miks KAIKKI tyhmät on kateellisii älykkäille? Miks KAIKKI sävelkuurot tyypit on kateellisii Celine Dionille? Siis MIKSI MIKSI MIKSI???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi