Tunnen vetoa työpaikkani sosiaalisesti kömpelöön nörttiin

Vierailija

Hänessä on sitä jotain mun makuun. Sitä pidetään varmaan tosi outona ja erikoisena. Minunkin mielestä hän on sitä mutta se ei ole ollenkaan huono juttu. Hän hikoilee usein ja välttelee katsekontaktia - kun katson häntä hän kääntää pään pois. Hän on varmaankin noin 35-vuotias. Ei siis johdu mistään teinin epävarmuudesta. Hänellä on minua miellyttävä ulkonäkö ja kaksi asiaa mitkä tekevät hänestä vieläkin ihanamman on kävelytyyli ja ääni. Ääni on pehmeä mutta sopivan matala. Hän puhuu hiljaisella äänellä ja sekin on mielestäni miellyttävä piirre. Hän ei myöskään puhu paljon ja vaikuttaa älykkäältä silloin kun olen kuullut hänen puhuvan. Joskus hän haisee vähän pahalta ja hänellä on risaiset vaatteet, mutta joskus taas tuoksuu niin ihanan puhtaalta ja vaatteet ovat ehjät. Hän vaikuttaa siltä ettei hän usko kenenkään voivan pitää häntä vetävänä. Minä kuitenkin pidän. En pidä ylisosiaalisista, itsetietoisista tai tyhmistä miehistä. Tämä mies on juuri noiden vastakohta. Harmittaa että tämä mies tuskin koskaan tulee saamaan tietää tuntemuksistani.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Voi, mikset kerro hälle mitä ajattelet? Olen itse aika vastaavassa tilanteessa ja kerroin miehelle mitä ajattelen hänestä. Reaktio oli ihana, ujosteleva, ilahtunut... En kadu, että avasin suuni.

Vierailija

Oletko joku harmaa hiirulainen, joka ei saa suutaan auki.. Ei muuta kuin toimeksi..voihan se alkuun hiukan pelästyä, mutta ole varmaotteinen ja taluta, kyllä se siitä..

Vierailija

Tämä pisti ajattelemaan, että meistä kuka tahansa voi tälläkin hetkellä olla jonkun mielestä ihan mielettömän ihana, vaikka se joku ei sitä pystyisi syystä tai toisesta sitä meille näyttämään.

Vierailija

Oi, kuinka suloista! Miksi ei saisi tietää? Itse saattasin anonyyminä tuossa tilanteessa tehdä hänelle joulukortin jossa lukee nuo sinun tuntemuksesi. Olisi hauska seurata miten hän käyttäytyy ja jossain vaiheessa paljastaa. 

Vierailija

Kerro sille ne sen ihastuttavat puolet. Vaikka nimettömänä, jos ei muuten onnistu. Tuollainen ihminen saa luultavasti todella harvoin positiivisia viestejä itsestään. Joten se hyvien puolien huomaaminen tuo hänelle hyvän mielen ja nostaa itsetuntoa. Se voi olla todella tärkeää sille ihmiselle. Tee toiselle hyvää, kun sinulla on siihen nyt tilaisuus.

Minä ihastun myös juuri tuollaisiin sosiaalisesti kömpelöihin. Ja oon kyllä naimisissa, joten on selvää, etten hae mitään suhdetta. Mutta oon noita positiivisia puolia pari kertaa muistutellut ja saanut palautetta, että ne sanat on lämmittäneet mieltä tosi paljon.

Vierailija

Voi että. Tulee ihan mieleen sosiaalisesti kömpelöin ihminen, jonka tiedän. Tulee paikalle eikä tervehdi. Pois lähtiessä vaan häipyy eikä sano heippoja. Mutta on jotenkin niin supersuloinen, että siitä tajuaa heti, ettei ole tyly, vaan ei vaan hallitse näitä sosiaalisia taitoja. Sanoinkin sitten joskus, että hänen seurassaan on ihan virkistävääkin, kun ei tarvitse hössöttää noiden sosiaalisten sääntöjen kanssa, vaan saa olla just niin kuin on.

Vierailija

Ihanasti kirjoitettu. Ajattelepa miltä hänestä tuntuisi jos näyttäisit tämän aloituksen hänelle ja kertoisit että se on hän josta tämän kirjoitit! Voisi olla aika mahtava tunne kenelle tahansa mutta vielä mahtavampi hänenlaiselleen.

Vierailija

Viettele se ja kun se lopultakin uskaltautuu luottamaan sinuun niin sitten paljastat sille että oletkin cuckannut sitä koko sen ajan alfapelimiehen kanssa. Miten hauskaa se olisikaan!

Vierailija

Ihanaa! :)
Olen sosiaalisesti kömpelö nainen ja toivon että mun outous vois olla söpöä jonkun miehen mielestä. En ole hirveän näköinen, mutta musta usein tuntuu että musta tykätään ulkonäön perusteella ja sit kun selviää millainen olen niin kiinnostus kumminkin hiipuu...

Vierailija

Ole varovainen! Tuollainen mies voi vallan hyvin olla sellainen pahamainen lassukka!  Hiljaisen nörttikuoren alla voi piillä tulisieluinen miesasiamies, joka kirjoittelee kaikki vapaa-aikansa naisvihamielisiä viestejä av- ja suomi24 sinkut -palstoille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat