Mitä yhteistä tekemistä lahjaksi14-vuotiaalle tytölle ja aikuiselle?

Vierailija

Haluaisin antaa14-vuotiaalle tytölle tavaran sijasta joululahjaksi yhteistä tekemistä, siis vaikkapa konserttiliput tai käynti jossain mielenkiintoisessa paikassa. Olen miettinyt pääni puhki ja selannut lippupalvelut ym, mutta en vain keksi sopivaa. Tapahtuman pitäisi olla kohtuullisella etäisyydellä pääkaupunkiseudusta ja hinta yhden hengen osalta pitäisi pysytellä kokonaisuudessaan esim alle 100 eurossa. Mieluummin paljon vähemmän.

Löytyisikö täältä vinkkejä teiniä mahdollisesti kiinnostavaan teatteriesitykseen, näyttelyyn, tapahtumaan, konserttiin tms? Elokuvissa tyttö käy muutenkin, niin haluaisin tarjota jotain muuta.

Kommentit (12)

Vierailija

Laskettelu ja jos ei osaa lasketella niin siihen hiihdon-opetus mukaan. Kylpylä ja hotelli? Risteily? 100 ekee per henkilö on aika paljon. Saa jo mukavan lahjan.

Vierailija

Siis sä et keksi pääkaupunkiseudulla tekemistä?!

Olen itse pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, joten en valitettavasti voi antaa mitään täsmävinkkejä. Kiinnostaisiko Heureka? Itse olisin ainaki riemusta kiljuen mennyt sinne 14-vuotiaana. Mutta olinkin vähän nörtti. Miten olisi keilaus tai kylpylä? Päiväreissu Tallinnaan ja siellä vaikka kasvohoito?

Vierailija

Heppatytölle liput Helsinki International Horse Showhun tai Apassionataan kun ovat seuraavan kerran.

Musiikin ystävälle liput lempibändin konserttiin (Helsinki tai Tallinna) tai Suomessa festarille, jossa esiintyy.

Shoppailusta pitävälle päiväretki Tallinnaan tai Tukholmaan, Hki-Tukholma laivalippuja saa sesongin ulkopuolella mukavan halvalla, jos ei nyt sviittiä ja kaikkia ruokailuja ota. Aamiaiset voi molemmat syödä maissa.

Hemmotteluun juuri Tallinna ja joku spa parilla hoidolla. Päiväretki riittää, eikä hitaammat laivat paljoa maksa kansipaikalla.

Jos tyttö tykkää Twilightista (varsinkin Edwardista ;)) niin helmikuussa alkaa Peacock-teatterissa Vampyyrien tanssi -näytelmä. Jokin vuosi sitten oli Seinäjoella ja oli hyvä ja hauska. Näyttelijä joka Seinäjoella esitti naispääroolin, esittää saman roolin myös Helsingissä.

Vierailija

Minä olen menossa juuri 15-vuotta täyttäneen tytön kanssa tammikuussa Imagine Dragonsin konserttiin. Kelpaisiko tämä teillekin? Lippuja näkyy vielä olevan myynnissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laskettelu ja jos ei osaa lasketella niin siihen hiihdon-opetus mukaan. Kylpylä ja hotelli? Risteily? 100 ekee per henkilö on aika paljon. Saa jo mukavan lahjan.

¨
Samaa olisin ehdottanut. Esim. peuramaalle laskemaan. Mies

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat