Jos naiset ja tytöt ajattelisivat miehiä tuntevina ihmisenä niin...
.. he olisivat aktiivisempia luomaan suhteita miesten kanssa, antamaan miehille seksiä ja vähemmän kiinnostuneita jäämään prinsessaharhoihinsa odottamaan "tarpeeksi laadukasta miestä". Siis naiset eivät kyllä millään mittarilla ole ihmisläheisiä ja avoimia koska aktiivisesti pihtaavat sitä mistä miehelle, ja naisillekin, tulee hyvä olo. Avoin rakkauden, hyväksynnän ja seksin antamisen kulttuuri naisilta miehille loisi eniten maailmaan hyvää, enemmän kuin mikään muu teko.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29+1 jaksaa trollata...
Eikö tuo ole se miesviha-ulisija, prinsessa ja harhainen jalusta mainittu.
sepä se. ja ihan niinkuin ironia ei tekisi tästä komiikkaa muutenkin, mietitääs häiskän omaa viimeisintä väitettä; kaikki miehiset tunteet liittyvät kyrvän ja lompakon ympärille.
niin mikäköhän se sitten on sitä miesvihaa :D
-m35
Vierailija kirjoitti:
Antamisen ilo?
Pianhan on joulu.
Ap, miehet ovat tuntevia ja haluaa seksiä, anna siis sinä seksiä miehille! Turhaan sinä siinä odotat sitä unelmien prinsessaa, pylly pystyyn ja liukkaria ruiskaus (muista nyppiä perskarvat). Ta-daa, nyt olet ajatellut miehiä tuntevina olentoina, olet suostunut seksiojektisi. Nyt vaan annat kaikille mahdollisille miehille, kukaan ei ole sinulle liian huono, kaikki kelpaa!
Minä nimenomaan ajattelin, että miehet on tuntevia olentoja jotka eivät lisäksi pärjää tunteidensa kanssa, joten voit olla varma että olin järkyttynyt kun syliini tuupattiin POIKAvauva. Miten helkkarissa minä sen kasvatan, koko ajan saa varoa ettei sen miehisyys vaan mene rikki.
Tosin pillua en tarjoa, kun kerran sain sen ulos sieltä.
Ehkä tämä ei ihan pilalle ole mennyt, naimalupakin sillä jo taskussa ja sain minä sen tytönkin.