Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiiko sulle treenitrikoot?

Vierailija

Eli pukeeko sua/käykö sulle/näyttääkö hyvältä vai huonolta, ne piukat salitrikoohousut/juoksuhousut? mitkä ovat kuin legginsit mutta ei kuitenkaan.

Mietin vain kuinka monen päälle sellaset käy? varmasti siis kaikkien, mut että mikä on sinun mielipide itsestäsi sellaisissa housuissa, jos tietysti olet koskaan käyttänyt/kokeillut?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ovat tosi mukavat päällä, mielestäni näytän ihan hyvältä, vaikka varmaan voisi olla vieläkin pyöreämpi peppu jonkun mielestä, mutta itse kyllä tykkään miltä näytän :)

Vierailija

Käy mulle, koska ovat vilpoisat joustavat ja kestävät. Käytän lähes päivittäin, koska liikun paljon. Toisaalta ne ei kyllä pue mua yhtään, eikä näytä hyvältä varsinkaan persauksen kohdalta.

Vierailija

Ei sovi, silti käytän niitä. Käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla ja siellä ne ovat parhaimmat. Aina en jaksa vaihtaa housuja jo ihan siitä, että iho ihan hikinen ja housujen pois saaminen ja farkkujen päälle laitto on VAIKEAA. Välillä unohdan vaihtohousut kotiin.

Asun maalla, joten kuntosali sijaitsee kaupan vieressä ja käyn usein samalla reissulla kaupassa. Välillä hävettää tosi paljon olla urheilutrikoissa ja kuvittelen muiden ajattelevan, että mitä mäkin kuvittelen itsestäni, kun en todellakaan ole timmi ja kuljen ihmisten ilmoilla niissä.
Monille ne sopii todella hyvin. Tai mä en ainakaan ole nähnyt kuin itseni, jolle ne eivät sovi.

Vierailija

Mä kokeilin huvikseni kaupassa sellaisia, ajattelin että saampahan motivaatioo laihuttamiseen kun nään kuin hirveeltä näytän niissä, mut mä näytinkin tosi kivalle!! yllätyin ihan, pitihän ne ostaa, ja toiset on tilattuna, niitäkun on niiiiin paljon erilaisia ihanissa kuoseissa ja malleissa. Ap

Vierailija

Niitä on eri malleja samalta merkiltäkin. Osa litistää pyllyn, mutta silti vatsa roikkuu. Osa on yläosasta tiukkoja ja reisistä löysät ja toisinpäin. Joka vartalolle siis sopivat. Täytyy vain kokeilla ja löytää itselle sopivat.
Ehdottoman mukavat ovat, vaikka eivät mulle sovikaan.

Vierailija

Joo korkea vyötärö täytyy olla, ainakin tälläiselle neljän lapsen saaneelle, se litistää alavatsan ja suoristaa pikku jenkkakahvat ja kätkee täydellisesti epätasaisuudet.

Vierailija

No ei sovi. Näytän omasta(kin) mielestäni äärettömän huvittavalta sellaiset jalassa, joten urheilusuoritus menee ihan vituroilleen, kun suorituksen sijaan keskityn miettimään, miltä ahterini kyykätessä mahtaa näyttää... Niinpä olen ihan suosilla jättänyt trikoot kauppaan ja ostanut sellaisia pöksyjä, jotka jalassa keskittymiseni kohdistuu oikeisiin asioihin. Ja siis, mä en noin muuten ole kyllä pätkääkään pinnallinen ihminen enkä mikään välineurheilija, mutta trikoot nyt vaan on mulle ongelma. Olen kai sitä ikäluokkaa, joka rinnastaa ne ennemmin sukkahousuihin kuin... ööö... housuihin.

Vierailija

Oikein hyvältä näyttäävät! mutta se on vaatinut työtä. Ne näyttää hyvältä kun on edes jonkinlainen peppu, ettei lattana, ja reisissä kun on vähänkin lihaksi, muodottomille pakaroille ei käy.

Vierailija

Ei sovi mulle. Harvalle sopii. Nayttavat aika irvokkailta varsinkin lenkkeilevien rimppakinttujen paalla. Ehka salilla kayvissa on enemman sellaisia, joille sopii. Rinnastan ne sukkahousuihin. Mutta olenkin kai aika vanhanaikainen. Leggingsitkin on mun mielessa pitkat kalsarit.

On muuten tosi vaikea loytaa housuja liikuntaan, kun trikoita ei halua.

Vierailija

Millaiset alusvaatteet ovat mielestänne parhaimmat tiukkojen trikoiden alle ja miksi juuri kyseiset mallit parhaimmat mielestäsi?.JotkuT sanovat että hipsterit parhaimmat,toiset stringit ja toiset vannoo "mummomalliin". Mitkä seikat vaikuttaa valintaan...

Vierailija

Mulle itelleni ei juoksutrikoot tai salitrikoot oikein sovi, kun peffani ei ole oikein trikoo kunnossa, tosi leveä ja roikkuva...mut jos omistaa timmin ja treenatun peffan, niin heille kyllä suosittelen lämpimästi trikoita myös vapaa-aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia housuja käytätte trikoiden sijaan? Monet gollarit on liian paksuja ja osassa liian leveät lahkeet.

No sisäliikuntaan on onneksi olemassa myös sellaisia leveämpiä, ohkaisia pöksyjä. Vähän sellaisia joogahousun tyyppisiä. Olisko ne sitten jostain tanssivaateosastolta, en tiedä miksi niitä tarkalleen ottaen sanotaan (ehkä ihan vain joogahousuiksi?). Perinteiset jazz-mallisetkin jumppahousut on ihan toimivat. Myös capri-malleista löytyy paljon muitakin vaihtoehtoja kuin malli nakinkuori.

Ulkohousuissa taas valinnanvaraa on mielestäni ihan kivasti. Hiihtohousuista, juoksuhousuista ja ihan perus tuulihousuistakin löytyy kyllä leveämpää lahjetta ja monenlaista materiaalia. Gollegehousuissa en voisi ikinä kuvitella hikiliikuntaa harrastavani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millaiset alusvaatteet ovat mielestänne parhaimmat tiukkojen trikoiden alle ja miksi juuri kyseiset mallit parhaimmat mielestäsi?.JotkuT sanovat että hipsterit parhaimmat,toiset stringit ja toiset vannoo "mummomalliin". Mitkä seikat vaikuttaa valintaan...

Juoksutrikoo- stringipervo taas paikalla!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat