Katkeroituminen

Vierailija

Miten estää katkeroituminen ja masentuminen, kun ei kelpaa naisille tai edes yhdelle? Vai onko sama antaa periksi ja muuttua lassukaksi? Huomaan jo jotain muutoksia ajattelussa ja käytöksessä, mutta ehkä vielä ei ole liian myöhäistä. Ei mielellään haukkumista, vaan konkreettisia neuvoja.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Älä muutu lassukaksi :D Minäkin olen 22-vuotias ikisinkku nainen, jota miehet ovat ainoastaan pilkanneet. Yritän ajatella järjellä, että kyllä tässä maailmassa varmasti edes joku on, jolle kelpaan. Niin on myös sinulle, ihmisiä ja mieltymyksiä on niin paljon erilaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yritätkö aina niitä kauniita. Mitä jos hankkisit tyttöystävän jostakin ei niin viehättävästä.

Ei minulla kauniisiin riitä itsellä itsetunto. Yhtä mielestäni nättiä naista vähän aikaa tapailin, mutta hänellä oli olematon itsetunto ja sain olla hänelle terapeuttina  ja varoa sanomisiani, joten se kävin liian raskaaksi ja tuli ero. Nainen varmaan luulee, että ulkonäkönsä takia, mutta oikeasti paskan itsetunnon takia.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä muutu lassukaksi :D Minäkin olen 22-vuotias ikisinkku nainen, jota miehet ovat ainoastaan pilkanneet. Yritän ajatella järjellä, että kyllä tässä maailmassa varmasti edes joku on, jolle kelpaan. Niin on myös sinulle, ihmisiä ja mieltymyksiä on niin paljon erilaisia.

Miksi pilkanneet? :(

Minusta naiset eivät vain ole kiinnostuneet tarpeeksi. Enköhän jollekin kelpaa, mutta jaksaako odottaa niin kauaa.

Ap

Vierailija

Toivottavasti tää ei kuulosta ilkeeltä, mutta monista miehistä loistaa kilsan päähän sellanen pelottavan epätoivoinen pillunkipeys, ja minusta kaikista parasta olis vaan ottaa rennosti, olla oma itsensä ja keskittyä niihin omiin harrastuksiin ja asioihin jotka sua kiinnostaa, sen sijaan että vaan jatkuvasti jahtais naisia ja antais ajatustensa pyöriä sen ympärillä.

Useestihan sitä löytää silloin kun ei edes etsi,  niin ehkä joku kiva nainen tupsahtaa sun elämääsi vaikka jonkun yhteisen harrastuksen kautta?

Vierailija

Naiset kyllä huomavat sen jos ovat sinulle pelkästään "riittäviä", "ihan kelpoja" ja eikä heidän tarvitse muka kokea riittämättömyyttä koska sinun itsetuntosi ei riitä niihin parempiin, jotka mieluummin ottaisit jos olisit rohkeampi.

OIkeasti kaltaisesi miehet ovat erittäin halveksuttavia.

Vielä luulet olevasi kovastikin hyvä ihminen kun ihan olet toisen terapeutiksi itsesi ylentänyt.

Olette lassukat vaan niin sokeita omalle naisia halventavalle käytöksellenne ettei se edes naurata.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää ei kuulosta ilkeeltä, mutta monista miehistä loistaa kilsan päähän sellanen pelottavan epätoivoinen pillunkipeys, ja minusta kaikista parasta olis vaan ottaa rennosti, olla oma itsensä ja keskittyä niihin omiin harrastuksiin ja asioihin jotka sua kiinnostaa, sen sijaan että vaan jatkuvasti jahtais naisia ja antais ajatustensa pyöriä sen ympärillä.

Useestihan sitä löytää silloin kun ei edes etsi,  niin ehkä joku kiva nainen tupsahtaa sun elämääsi vaikka jonkun yhteisen harrastuksen kautta?

Et selvästikään ole elänyt miehenä. Noin se toimii naisille; miehen pitää tehdä kaikki itse.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mua ainakin kiinnostaa aina miehet jotka eivät yritä heti iskeä. Kiinnostaa miehet myös jotka eivät koko ajan vilkuile ympärilleen ja etsi jotain sutinaa. Siihen kai se perustuukin, että kun siirtyy seurustelmaan alkaa muutkin miehet kiinnostua... Ihmettelen tässä samalla sitä kun olen väsynyt tai pahalla päällä, miehet katsovat enemmän, hyvällä siis. Onko vihainen nainen jotenkin "seksikäs" (sana jota inhoan...).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä huomavat sen jos ovat sinulle pelkästään "riittäviä", "ihan kelpoja" ja eikä heidän tarvitse muka kokea riittämättömyyttä koska sinun itsetuntosi ei riitä niihin parempiin, jotka mieluummin ottaisit jos olisit rohkeampi.

OIkeasti kaltaisesi miehet ovat erittäin halveksuttavia.

Vielä luulet olevasi kovastikin hyvä ihminen kun ihan olet toisen terapeutiksi itsesi ylentänyt.

Olette lassukat vaan niin sokeita omalle naisia halventavalle käytöksellenne ettei se edes naurata.

Huom, ap ei ole katkeroitunut eikä lassukka eikä ole syyllistänyt naisia! Ärsyttää tällaiset kommentit. 

Minusta lassukat ovat ehkä vastenmielisin ihmisryhmä jonka tiedän, eikä lassukaksi tulla vain koska ei löydä naista, siinä on kyse ihan persoonallisuuden piirteistä.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole elänyt miehenä. Noin se toimii naisille; miehen pitää tehdä kaikki itse.

-Mies 29v + 1v-

Sinä täytät kyllä lassukan kaikki tuntomerkit, ap taas ei.

Vierailija

Minkä ikäinen sä olet ap?:) Älä laske rimaa kriteereistä vaan vaadi parasta, koska jos haluut elämänkestävän suhteen;) huh, mä kans ikisinkku, koska mua tulee aina siis Aina iskeen varatut miehet, jotka haluu seikkailua... surullista, mutta niin totta ja sitten kun jotkut kysyy et miten mä voin olla sinkku, miten tuon näköinen voi olla vapaa..jne. Ehkä sitten ne kaikki sinkkumiehet luulee, että mä oon varattu..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sä olet ap?:) Älä laske rimaa kriteereistä vaan vaadi parasta, koska jos haluut elämänkestävän suhteen;) huh, mä kans ikisinkku, koska mua tulee aina siis Aina iskeen varatut miehet, jotka haluu seikkailua... surullista, mutta niin totta ja sitten kun jotkut kysyy et miten mä voin olla sinkku, miten tuon näköinen voi olla vapaa..jne. Ehkä sitten ne kaikki sinkkumiehet luulee, että mä oon varattu..

Jonkun verran alle kolmekymmentä. Tiedä onko tässä paljon varaa pitää kriteereitä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jonkun verran alle kolmekymmentä. Tiedä onko tässä paljon varaa pitää kriteereitä.
Ap

Kriteereitä on aina varaa pitää. Tietysti jos ne ovat liian kovat, lopputulos ei ole toivottu. En tiedä oikeastaan mitä sanoa, olen itse ollut lähes aina siinä asemassa että olen parisuhteeseen päässyt niin halutessani. Jos jotain vinkkejä voin antaa, tärkeintä oikeasti on se hyvä itsetunto, ja lukemani perusteella olettaisin että ymmärrät kuinka tärkeätä tämä on. Kiinnostus ja kunnioitus naista kohtaan josta olet kiinnostunut. Hampaiden harjaaminen 2 kertaa päivässä.

Älä missään nimessä rupea lassukaksi. Oletko kokeillut nettiä? Siihenkin voin antaa juurikin sen vinkin, että et kuuntele lassukoiden neuvoja, vaan selaa profiileja, katso kiinnostavat ja laitat harkitun ja yksilöidyn viestin niille kiinnostaville, melkeinpä mielellään 1 kerrallaan. Miksi profiili kiinnosti ja miten näet että teillä voisi olla yhteistä ja molemminpuolista kiinnostavuutta. Parisuhde on kuitenkin kaksisuuntainen väylä, et mene parisuhteeseen vain saamaan, vaan myös antamaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat