Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopetan viestittelyn edes päiväksi, mieluummin kahdeksi?

Vierailija

Olen paljon aktiivisempi laittamaan viestejä ihastukselle, vastaa kyllä heti. Kyllä sekin aloittaa, mutta harvemmin. Tänään ei vastannut ja olin paniikissa ja laitoin kauhean määrän viestiä. Vastasi sitten, että oli työmatkalla ja oma kännykkä kiinni. Tunnen itseni niin typeräksi ja nyt pakko laittaa viestit jäihin.

Kommentit (11)

Vierailija

Exmieheni laittoi niin kauan viestejä tai soitti, kunnes vastasin. Oli monesti huolissaan, jos jotain oli sattunut. 

Vierailija

Laitan siskollenikin ja ystävillekin joskus monia viestejä ennen kuin tulee vastaus. Mitä pahaa siinä on? Äitini tekee samaa minulle. 

Vierailija

Omanarvontunto kohdilleen ja stoppi viesteille. Joku mies saattaa pönkittyä egoltaan saadessaan jatkuvasti viestejä, mutta toinen saattaa ärsyyntyä. Riippuu kyllä viestien sisällöstä eli jotain sä oot niin ihana jaksaa kukaan aikuinen lueskella.

Vierailija

"Hei, mitäs kuuluu?"

"Tulikohan viesti perille :)?"

"Ootko töissä vai?"

"Vastaa kunhan näet nämä :)"

"Missäs oot?"

"Mikset vastaa?"

"Ootko suuttunu?"

"Onkohan kaikki kunnossa?"

"Vastaa heti kun näet nämä! Olen huolissani!!"

Jos tuohon malliin viestittelit niin o-ou.

Vierailija

Se on hyvin yksinkertaista: älä laita viestejä. Toisen elämään tunkeminen voimalla, vaatimus saada yhteys aina ja heti, on todella ahdistavaa aikuisista ihmisistä.
Tasapaino näissäkin asioissa.

Vierailija

Minä olen aktiivisempi viestittelijä kuin ystäväni johon ihastuin. Luulin tunnetta molemminpuoliseksi, mutta kun muutama viikko sitten rupesi mainitsemaan ettei lue puhelintaan vapaalla tai ei kirjoita kun asiaa, tulkitsin, että tunne ei ole molemminpuolinen.

Aikani yritin, nyt lopetin. Eipä juuri kuulu. Pahalta tuntuu että rakas ihminen torppaa yhtäkkiä kokonaan eikä vältä kuulla eikä nähdä. Mutta perään en jaksa viestiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen aktiivisempi viestittelijä kuin ystäväni johon ihastuin. Luulin tunnetta molemminpuoliseksi, mutta kun muutama viikko sitten rupesi mainitsemaan ettei lue puhelintaan vapaalla tai ei kirjoita kun asiaa, tulkitsin, että tunne ei ole molemminpuolinen.

Aikani yritin, nyt lopetin. Eipä juuri kuulu. Pahalta tuntuu että rakas ihminen torppaa yhtäkkiä kokonaan eikä vältä kuulla eikä nähdä. Mutta perään en jaksa viestiä.

Ja siis en todellakaan ole ahdistavassa määrin viestinyt.

ap

Duty calls

Mulla on kiireinen elämän tilanne, mutta toki kaipaan rakkautta ja kaikkea mitä se sisältää. En kuitenkaan kertakaikkiaan ehdi tapailla ja viestiä saatikka puhua puhelimessa kokoajan. Erääseen mieheen katkaisin välit koska painosti koko ajan. Piti soitella ja viestiä ja tavata ihan koko ajan tai hän suuttui tai huolestui. Muuta vikaa miehessä ei ollut. Nykyinen on kanssa kiireinen ja viestimme ja näemme kun ehdimme ja kyllä lähetellään niitä hohhoijaa hali pusu viestejä. Tällaisessa tilanteessa ne tuntuvat luksukselta! Mutta niin siis painostamalla=viesti pommituksella voi tuhota muuten ihan hyvän jutun!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiireinen elämän tilanne, mutta toki kaipaan rakkautta ja kaikkea mitä se sisältää. En kuitenkaan kertakaikkiaan ehdi tapailla ja viestiä saatikka puhua puhelimessa kokoajan. Erääseen mieheen katkaisin välit koska painosti koko ajan. Piti soitella ja viestiä ja tavata ihan koko ajan tai hän suuttui tai huolestui. Muuta vikaa miehessä ei ollut. Nykyinen on kanssa kiireinen ja viestimme ja näemme kun ehdimme ja kyllä lähetellään niitä hohhoijaa hali pusu viestejä. Tällaisessa tilanteessa ne tuntuvat luksukselta! Mutta niin siis painostamalla=viesti pommituksella voi tuhota muuten ihan hyvän jutun!!!

Mutta jos toinen sanoo ettei ehdi eikä jaksa olla puhelimella tavoitettavissa, eikä laita ollenkaan viestejä eikä ollenkaan ehdi nähdä yhtäkkiä, eikö se tarkoita ettei kiinnostusta ole?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat