Voiko laihduttamalla saada tissejä pienemmiksi?

Vierailija

siis minulla on hieman roikkuvat tisut niin saiskohan ne pienemmiksi laihtumalla? Vähän on muuallakin ylimääräistä, ei kuitenkaan paljoa

Kommentit (14)

Vierailija

no kyllä ne varmasti saa laihduttamalla pienemmiksi, ovathan ne suurimmaksi osin rasvakudosta. Sama homma allekirjoittaneella, haluaisin pienemmät tissit.. mutta nää vikat kilot on myös niin tiukassa etten jaksa kitudieettiä... luoja nyt näköjäään halus suoda mulle isot tissit kokoon nähden..

Vierailija

Voi saada! Minulla laihtuessa lähtee ensimmäisenä tissit. Se ei silti valitettavasti tee niistä terhakoita nuoren naisen tissejä. Lähinnä tapahtuu teepussi-ilmiö. Mutta pienemmät kuin aikaisemmin kyllä.

Vierailija

Itse en enempää laihduta, pienenee rinnat liikaa, enkä tykkää. Kyllä ne suurimmalla osalla ovat enimmäkseen rasvakudosta. Poikkeuksia on, ainakin täällä, missä on eniten kaikkea poikkeavaa ikinä.

Vierailija

Kyllä rinnat mulla ensimmäisenä pienenee kun laihduttaa. Kun painoin 54 kg niin koko oli 75B. Nyt lihonut 10 kg, 80D. Ottaa päähän, mut mies on tyytyväinen.

Vierailija

Samaa toivon minäkin. Inhoan näitä valtavia riippurintojani. Rinnanaluset aina täynnä tissihikeä ja muutenkin nämä ryntäät lihottavat olemustani. Pakkohan niiden on pienentyä kun saa kiloja pois ja alkaa urheilla.

Vierailija

Laihduin vähitellen aika paljon melkein 30 kg,  rinnat pysyi samoina: 75 - 80 D.

Mutta viimeisten kilojen mennessä rintsikat tyhjeni ja piti ostaa uusia. Liivikaupassa kooksi mitattiin edelleen 75 D, mutta nykyään monet niistä on liian löysiä ja sopii myös 70 D ja 75 C. Ennen joskus 80 D kiristi lähinnä ympäryksestä ja kupitkin oli vähän täydet.

Olin ennen mielestän rinnoista aika täyteläinen, vaikken isorintainen. Nykyään hoikka ja pienirintainen, sentäään jotain jäi jäljelle, mutta jotenkin ihan eri meininkin.

Vasta viimeisten 6 - 10 kg hävitessä vaatteetkin piti vaihtaa pienempiin, siihen asti ei juuri huomannut eroa, vaikka tosiaan meni jopa 30 kg (lihoin raskauksien ja sairauden myötä, sitten laihduin ennalleni ja vielä enemmän ihan isestään.)

Vierailija

Mulle kävi niin että laihtumisen myötä vaan ympärysmitta pieneni. Kuppikoko kasvoi ja siksi rinnat näyttää entistäkin suuremmilta.

Lääkäri joskus rintojani tutkiessa valitteli että vaikea tutkia kun on runsaat ja tiiviit rinnat.

Yleensä taitaa kuitenkin rinnat pienentyä kun laihtuu.

Vierailija

Pienemmiksi joo, mutta ihan yhtä roikkuviksi ne todennäköisesti jää. Ehkä jopa roikkuvat entistä enemmän kun rasvakudosta lähtee, ainakin itselläni kävi näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siis minulla on hieman roikkuvat tisut niin saiskohan ne pienemmiksi laihtumalla? Vähän on muuallakin ylimääräistä, ei kuitenkaan paljoa

Rasvakudostahan ne enimmäkseen on, joten laihduttamalla tisutkin pienenevät. Tuskin kuitenkaan kovin radikaalisti. Roikkuvuus ei kuitenkaan laihduttamalla juuri vähene, vaan tuloksena on enintään pienemmät roikkuvat tisut.

Vierailija

Mulla ei rinnat pienene laihtuessani. Niissä on jotain vikaa. Rinnat kasvavat siis aina raskauksien aikana, mutta eivät ole vielä koskaan pienentyneet takaisin. Olen lihonut ja laihtunut näiden vuosien aikana, mutta rinnat ovat vain kasvaneet. Ennen esikoista olivat B-kupit ja nyt kolmannen lapsen imetyksen päätyttyä ovat H-kupit. Olen normaalipainoinen, joten joko kroppaani kaikki rasvakudos on noissa tisseissä tai sitten minä kasvatan niitä jollain muulla täytteellä. Nyt on tarkoitus kyllä pyrkiä pienennykseen, mutta se taitaa olla vaikeaa 😕

Vierailija

Voi ja ei voi.

Minulla oli ennen rintojen pienennysleikkausta H-J-kupin rinnat, jotka eivät laihduttamalla pienentyneet yhtään koska olivat enimmäkseen tiivistä, raskasta rauhaskudosta sekä roikkuvaa nahkaa. Yleisesti ottaen nuoremmilla on enemmän rauhaskudosta rinnoissaan, vanhemmiten rasvan määrä rinnoissa lisääntyy. Omista rinnoistani tuli laihduttamisen myötä kuin painavat tennispallot villasukissa - rasva lähti, mutta rauhaskudos ja nahka jäi.

Jos rinnat eivät ole alkujaan mitkään megahinkit, ne eivät todennäköisesti kärsi laihduttamisesta yhtä paljon.

Roikkuva nahka ei lähde laihduttamalla. Jos rinnat näyttävät hieman roikkuvilta mutta eivät ole vielä kokonaan painovoiman voittamat, ne voivat kohentua laihtumisen myötä, kun rinnat hieman kevenevät. Erityisesti punttitreeni ym. voi myös hieman kohottaa rintoja (sekä muutakin roikkuvaa ihoa esim. vatsalla) mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka.

Jokainen on tässä asiassa yksilöllinen, eli ei auta kuin kokeilla.

Vierailija

Ei kaikilla tosiaan pienene laihduttamalla. Minäkin kuuluin ennen näihin isorintaisiin ja muuten laihoihin nuoriin naisiin. Sitten imetin useamman lapsen, kutakin vuoden. Se oli niiden rintojen loppu. Laihuuden kaverina on nyt pienet löysät, raskausarpiset tissiraasut, joita mies yrittää urheasti kehua. Itseäni lähinnä itkettää, naurattaa, hävettää ja harmittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rasvakudostahan ne enimmäkseen on, joten laihduttamalla tisutkin pienenevät. Tuskin kuitenkaan kovin radikaalisti. Roikkuvuus ei kuitenkaan laihduttamalla juuri vähene, vaan tuloksena on enintään pienemmät roikkuvat tisut.

Mulla se ei haittaa kun ne leikataan kuitenkin pois :) Tällä hetkellä tärkeintä on niiden piilottaminen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat