Elämäni on niin tylsää että nauroin vedet silmäissä kun....
... kun radiossa reportteri kertoi Ranskan olleen "puheenjohtajanaa-.. puheenjohtajanamaana... siis anteeksi puheenjohtajamaana"
vieläkin naurattaa
Kommentit (22)
vieläkin naurattaa
kuuntelen repeatilla ja nauran itseni uneen
hyi jonku lihavan käppyrän av-mamman nauru
Mä nauroin kaksi päivää kun kastetuissa luki Leya-Liisa. Tirskuin aina kun se tuli mieleen.
Pohjanmaan Radiossa toimittaja sanoi useampi vuosi sitten aamulähetyksessä joskus kuuden aikaan että "kuten äsken kuulinette"! Olen naureskellut asiaa siitä saakka aina kun tulee mieleen tai ko. toimittaja kadulla vastaan :D
Uutisten lukijoiden mokat on ihan parhaita. Pano,, pano,, palomiesten liitto. Sattuuhan sitä virheitä ja hyvä niille jotka osaa ottaa mokailunsa huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
hyi jonku lihavan käppyrän av-mamman nauru
Mä tykkään käännellä sanoja väärinpäin ja monesti saatan naureskella itsekseni :D Esim. Tuossa pari päivää sitten kävelin Skanskan toimiston vierestä. Skanska on takaperin aksnaks! Syysflunssassa naurarutti kun Strepsils on slisperts :DDD Halpaa huumoria ja samalla hyvää aivojumppaa!
Sipulipussi
Pupulisissi
Tälle aloin tirskumaan kerran kaupassa
Ja aina kun joku ap allekirjoittaa viestinsä
Terv. Ap
Niin luen sen tervaperse
Taa on hulvaton! :D Varsinkin kun toimittaja yrittaa jatkaa nauramatta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään käännellä sanoja väärinpäin ja monesti saatan naureskella itsekseni :D Esim. Tuossa pari päivää sitten kävelin Skanskan toimiston vierestä. Skanska on takaperin aksnaks! Syysflunssassa naurarutti kun Strepsils on slisperts :DDD Halpaa huumoria ja samalla hyvää aivojumppaa!
..nararutti....:D, tuo nauratti..............;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..nararutti....:D, tuo nauratti..............;D
sori, naurarutti............;D
luin kerran sanan surtsi ja mietin pitkään mikä se mahtaa olla, sitten luin uudelleen ja siinä lukikin strutsi :)
hei tässä sen voi kuunnella :D
http://areena.yle.fi/1-3128170?autoplay=true
kohdasta 1:25 alkaen
muistinkin ensimmäisen väärin, mutta idea kuitenkin. Nauratti taas.