Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies sai sinut ihastumaan itseensä ?

Vierailija

Täällä on ollut muutamakin ihastumiseen liittyvä ketju..

Mutta kertokaapa mitä mies teki tai tekikö mitään että ihastuit häneen ? Esimerkiksi työkaveri...jutteliko mukavia ja oli kiinnostunut sinusta aidon oloisesti...ei vain saadakseen pillua ?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Oli välinpitämätön paha poika, joka oli välillä kuuma, välillä kylmä, välillä läheinen, välillä etäinen. Menin aivan sekaisin hänestä.

Vierailija

Kuunteli ja rohkaisi minua, kun ketään muuta ei elämäni kiinnostanut.

Kaksi vuotta olen ollut päättömästi rakastunut häneen - mutta hänellä on tyttöystävä, joten tähän tämä jää.

Vierailija

en ole vieläkään ihastunut

ja hyvä niin. koska ihastuksia tulee ja menee

rakkaus on ja pysyy

nykyään olemme naimisissa

Vierailija

Lähdin alunperin treffeille ajatuksella, ettei ole mun tyyppinen mies mut katsotaan. Ja yllättäen mua ihastutti heti se, kun miehestä näki että sitä jännitti. Ja syy miksi suostuin toisille treffeille oli se, että mies sai mut aidosti nauramaan. Ja saa edelleen, 9 vuoden jälkeen. Eli ei siis varsinaisesti tehnyt mitään erikoista, oli vain oma ihana itsensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

rakkaus on ja pysyy

Päivän tekoviisaus palkinto myönnetään teille. Onneksi olkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

rakkaus on ja pysyy

Päivän tekoviisaus palkinto myönnetään teille. Onneksi olkoon.

ei se ole tekoviisaus, jos se on toiminut minulla

kaikista ihastuksistani on kuoriutunut hirviöitä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta olen ollut päättömästi rakastunut häneen - mutta hänellä on tyttöystävä, joten tähän tämä jää.

Millä tavalla siis rohkaisi sinua ja mihin rohkaisi ?

Vierailija

Hänellä oli mahtava, juuri mun tyylinen huumorintaju; mulla oli aina treffeillä ihan superhauskaa hänen kanssaan. Herrasmies joka ei ottanut itseään liian vakavasti :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla siis rohkaisi sinua ja mihin rohkaisi ?

No, mulla oli vähän vaikeampi tilanne elämässä. Olin tosi yksinäinenkin vielä, ja tämä mies oli ainoa joka todella kysyi mitä kuuluu ja jäi kuuntelemaan vastauksenkin. Muisti mitä olin kertonut ja kysyi myöhemmin niistä asioista uudestaan, että menikö yhtään paremmin. Sanoi ihan ääneen mistä tykkää minussa ja missä olen hänen mielestään hyvä, ja kuinka selviän varmasti ihan kaikesta. Yksinkertaisesti siis välitti minusta aidosti. Ja tämähän oli kuin ukkosmyrsky olisi tullut Saharan autiomaahan, noinniinku sydämeni puolesta.

Vierailija

Eipä paljoa tarvinnut tehdä. Oli oma itsensä.
On ystävällinen, kohtelias ja avulias. Juttelee mukavia, pyytää apua- luottaa neuvoihini, heittää läppää. Sanoo huomenet ja heipat, aina.(muut ei sitä tee) Nykyään vitsaillaan eri kielillä, muiden kanssa emme sitä tee. Ja hän hymyilee minulle paljon ja vääntelehtii erilaisia ilmeitä. Jos minä hymyilen hänelle, niin hän hymyilee takaisin.
Toivottelen turhaan jotain meidän välille. Ähh. On saman aikaisesti inhottavaa ja mukavaa olla ihastunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni on huuri tuollainen, että hän "tukee" naispuolisia ystäviään, "joilla on elämässä vaikeaa ja ovat itsetuhoisiakin". Stalkkasin kännykän ja siellä oli vähän muunlaisiakin kirjoituksia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä paljoa tarvinnut tehdä. Oli oma itsensä.
On ystävällinen, kohtelias ja avulias. Juttelee mukavia, pyytää apua- luottaa neuvoihini, heittää läppää. Sanoo huomenet ja heipat, aina.(muut ei sitä tee) Nykyään vitsaillaan eri kielillä, muiden kanssa emme sitä tee. Ja hän hymyilee minulle paljon ja vääntelehtii erilaisia ilmeitä. Jos minä hymyilen hänelle, niin hän hymyilee takaisin.
Toivottelen turhaan jotain meidän välille. Ähh. On saman aikaisesti inhottavaa ja mukavaa olla ihastunut.

Toi on jännä että et oikein usko että välillänne voisi olla jotain...tuohan kuulostaa että välillänne on aika paljonkin joten miksi turhaan jarruttelet ? Tuijota vaikka miehen haaroihin puolisalaa niin että jäät siitä kiinni ja katso miten reagoi..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat