Miten mies sai sinut ihastumaan itseensä ?
Täällä on ollut muutamakin ihastumiseen liittyvä ketju..
Mutta kertokaapa mitä mies teki tai tekikö mitään että ihastuit häneen ? Esimerkiksi työkaveri...jutteliko mukavia ja oli kiinnostunut sinusta aidon oloisesti...ei vain saadakseen pillua ?
Kommentit (32)
Olemalla empaattinen, kohtelias ja ystävällinen kaikille.
Oli kovin ujo... :) vaikeasti selvitettävissä haluaako jotain kun ei niitä aloitteita oikein meinannut tulla. Ollaan nyt myöhemminkin miehen kanssa keskusteltu tästä ja häntä olen kiittänyt että oli sellainen :D Ah <3 Muistan vieläkin kun se miehen ujous sitten alussa tarttui mulle myös vaikkei ole mun tapaista ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljoa tarvinnut tehdä. Oli oma itsensä.
On ystävällinen, kohtelias ja avulias. Juttelee mukavia, pyytää apua- luottaa neuvoihini, heittää läppää. Sanoo huomenet ja heipat, aina.(muut ei sitä tee) Nykyään vitsaillaan eri kielillä, muiden kanssa emme sitä tee. Ja hän hymyilee minulle paljon ja vääntelehtii erilaisia ilmeitä. Jos minä hymyilen hänelle, niin hän hymyilee takaisin.
Toivottelen turhaan jotain meidän välille. Ähh. On saman aikaisesti inhottavaa ja mukavaa olla ihastunut.Toi on jännä että et oikein usko että välillänne voisi olla jotain...tuohan kuulostaa että välillänne on aika paljonkin joten miksi turhaan jarruttelet ? Tuijota vaikka miehen haaroihin puolisalaa niin että jäät siitä kiinni ja katso miten reagoi..
En oikein tiedä. Jotenkin on vaan sellainen tunne, että ei häntä kiinnosta.
Olen useampaankin otteeseen jäätynyt tuijottamaan häntä. Sitten kun olen havahtunut, hän on vain hymyillyt takaisin. Täytyypä huomenna testata haarojen tuijottelua. ;)
Vielä kun saisin selville, että onko hän varattu.. on tietysti, eihän nyt tuollainen mies vapaana voi kulkea..
Mörgh.. mitäs tää nyt sitten tarkotti? Istui tänään samaan pöytään, vaikka toisessa pöydässä, jonka ääressä hänen kaverinsa istuivat, olisi ollut monta vapaata paikkaa. O.o
Nyt sekoaa pää totaalisesti. :/
Tuijotti hävyttömästi ja noitui - se oli menoa
Vierailija kirjoitti:
Tuijotti hävyttömästi ja noitui - se oli menoa
Kuulostaa hyvältä.
Oli oma itsensä.. En osaa selittää. Jokin vain klikkasi:)
Oli oma hymyilevä ja kohtelias itsensä. Ensimmäisenä kiinnitin huomiota siihen miten toimi kaveriporukassaan. Huomioi kaikkia kuuntelemalla ja katsomalla keskustelukumppaniaan silmiin, ei syrjinyt ketään, heitti hauskaa läppää. Kun oltiin porukalla lähdössä minun autollani, nappasi lumiharjan ja putsasi autoni pyytämättä.
Kai vaikutti kiinnostuneelta osaltaan.. Tosin ikinä en kehtaisi hänelle kiinnostuksesta kertoa.. Entä jos hän ei olekaan kiinnostunut, saisi "valta-aseman". Voisin tuntea oloni erittäin kiusalliseksi jos hän esim. flirttailisi seurassani kovasti jollekin työkaverille samalla tietäen että minä olen kiinnostunut. Olisi noloa.