Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koskeeko miehesi sinuun joka päivä jollain tavalla?

Vierailija
09.12.2015 |

Millä tavalla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että pitäisikö erota, kun mies ei joka päivä koske muhun millään tavalla. Ap

Onko tilanne ollut aina samanlainen?

Ei ole

Ap

Olet varmaan sanonut että asia vaivaa sinua? Miten itse osoitat hellyyttä miehellesi ja onko hän silloinkin torjuva?

Olen joskus sanonut kyllä. Itse en voi millään tavalla koskea mieheeni, koska hän luulee heti että haluan seksiä (mitä hän ei halua). Ap

Keskustelkaa asiasta! Sano miehelle että sinulle kosketus on tärkeää, etkä yritä viitata sillä seksiin. Ei se asia täällä vatvomalla ratkea.

Mutta eikö jo se ole syy erota, jos mies ei halua seksiä?

Vierailija
22/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että pitäisikö erota, kun mies ei joka päivä koske muhun millään tavalla. Ap

Onko tilanne ollut aina samanlainen?

Ei ole

Ap

Olet varmaan sanonut että asia vaivaa sinua? Miten itse osoitat hellyyttä miehellesi ja onko hän silloinkin torjuva?

Olen joskus sanonut kyllä. Itse en voi millään tavalla koskea mieheeni, koska hän luulee heti että haluan seksiä (mitä hän ei halua). Ap

Keskustelkaa asiasta! Sano miehelle että sinulle kosketus on tärkeää, etkä yritä viitata sillä seksiin. Ei se asia täällä vatvomalla ratkea.

Mutta eikö jo se ole syy erota, jos mies ei halua seksiä?

Riippuu mistä roikkuu... Jos tilanne on korjattavissa/jos kyseessä on jotain ohimenevää niin ei. Jos syy miehen (tai naisen) haluttomuuteen on mahdollista selvittää ja ratkaista, ei ole mitään syytä erota jos muuten rakastaa. Kuitenkin jos haluton osapuoli ei suostu ongelmaa tunnustamaan ja ratkaisua etsimään, tai jos haluttomuus kohdistuu vain siihen omaan kumppaniin niin ero voi olla paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariskunnasta kumpikaan ei kaipaa koskettelua, jos muuten huomio toista, kuuntelee, on avulias jne ei se ole mikään ongelma. Mutta jos toinen kaipaa kosketusta, niin sitten asiasta täytyy päästä sopuun keskustelemalla.

Meillä kosketellaan, mies pussailee, koskettaa tissiä, peppua tai halaa ja ottaa kainaloon. Tykkään ja annan tehdä. Itse jakelen pusuja.