Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex ei ole päässyt vieläkään yli?

Vierailija
04.12.2024 |

Miehen ex viestittää edelleen tikusta asiaa tyyliin.. on toki hieman laantunut kun lapset ovat isompia, mutta saattaa laittaa aikuisten lasten asioista "määräyksiä". Tyyliin: Ostin Pentti-Ilmarille kengät ja takin. Lisäksi olen antanut sille 100 e rahaa. Maksa sä sit sen hammaslääkärilasku. Taikka sanotko Pentti-Ilmarille, ettei lähde ajelemaan autolla liukkaalla. Miksi miestä pitää tähän ohjeistaa? Sanokoon itse ja mies sanoo jos kokee tarpeelliseksi.

Saattaa myös kysellä, että mitä ostit joululahjaksi lapsille (aikuisille siis edelleen) tai näkee vaivaa jostakin mitä olemme suunnitelleet tekevämme jos saa lapsiltaan kuulla. Repii pelihousunsa esim. yhteisistä matkoista jne. Ei me tietääksemme olla tilivelvollisia hänelle enää yhtään mistään. Mies ostaa lapsilleen jotain jos kokee aiheelliseksi, ei exän määräyksestä.

Tää ex tykkää pitää yhteyttä muutenkin välillä aivan olemattomista asioista. Ja ottaa kantaa mitä mun lasten suhteen kuuluisi olla.. (ei yhteisiä lapsia, vaan MINUN lapset), eli että mun lapset ei sitten saa saada mitään enempää kuin hänenkään lapsensa :D.. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis heidän erostaan aikaa jo yli 3 v

Vierailija
2/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa huolehtia lapsista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ongelma miehellesi vai pelkästään sinulle? 

Vierailija
4/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Eikö toi vaan ole hyvä juttu.

Minä en 5v erosta halua edes txt lähettää exälle.

Kertoo siis ihan hyvää miehestäsi.

Vierailija
5/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis tilittää sulle kaiken mitä ex viestittää? 

Vierailija
6/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas kuvottava ap. Lapset ja lasten äiti ei miehen elämästä häviä, mutta sinä voit hävitä.

Vierailija
7/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta lähinnä huolehtivaiselta vanhemmalta. Sano miehellesi, että lakkaa kertomasta sulle näistä, kun eihän ne sulle mitenkään kuulu ja ahdistaa vaan. 

Vierailija
8/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö noin tiukkaa ap kun teillä ei oo yhteisiä lapsia vaan joudut sietämään että miehelläs on ikuinen side johonki toiseen naiseen? 

Vierailija
9/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä pahempaa, ex yrittää määrätä mitä katsotaan telkkarista lasten kanssa ja koska pestään hampaat ja mennään sänkyyn. Kyse yli 13.v lapsesta. 

Sai hirveän raivarin kun lapsi oli ollut lauantaina 22 jälkeen WA paikalla, eikä kysynyt edes syytä vaan raivosi vaan kuinka hänen sääntöjään ei noudateta.

Viimeksi ilmoitti että lapsi on sitten herkku kiellossa koko viikon eikö mitään herkkuja saa antaa hänelle. No joo ei noudatettu, mutta huvittaa nää sen aivopierut.

Vierailija
10/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset jo aikuisia, mutta niille ostetaan vaatteet ja maksetaan hammaslääkärit? 18v lukiolaiselle kyllä, mutta onko miehellä 18v kaksoset vai miksi vielä useampi huollettava?

Toiseksi mikä motiivi äijälläs on sulle lukee exän tekstarit?

Vierailija
11/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe noissa viesteissä mitään kummallista, eikä niistä voi päätellä mitään mistään yli pääsemisestä. Usein se ylipääsemättömyys näkynee pikemminkin niin, ettei pysty olemaan normaalisti yhteydessä. 

Vierailija
12/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapset jo aikuisia, mutta niille ostetaan vaatteet ja maksetaan hammaslääkärit? 18v lukiolaiselle kyllä, mutta onko miehellä 18v kaksoset vai miksi vielä useampi huollettava?

Toiseksi mikä motiivi äijälläs on sulle lukee exän tekstarit?

Meillä on kaikki avointa. Mies kertoo kyllä jos exänsä saa näitä "määräyskohtauksia" koska ei itsekään niitä ymmärrä miksi hänen pitäisi toimia kuten ex "määrää". onhan hänellä omatkin aivot. Varmaan häntä lähinnä jurppii tuo turha yhteydenpito ja on monesti exälleen sanonut, että tekee kyllä parahaaksi katsomallaan tavalla. Ei välttämättä siis maksele aikuisten lastensa menoja. auttaa jos tarvitsee muttei ole automaatio.

Vierailija
13/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni annetut esimerkit ovat ihan normaalia yhteisvanhemmuutta. Kyllä lasten lahjoja ja kuluja saa sekä kuuluu organisoida, ei siinä ole mitään järkeä jos oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee. 

Ja mitä tulee alempana kommentoineeseen : teet hallaa lapsille, jos annat heidän sinun luonasi luistaa herkkukiellosta. Oletettavasti se herkkukielto on tullut jostain syystä ja vanhempi yrittää kasvattaa lasta. Samoiten se, että ette pidä nukkumaanmenoajoista tai yhteisistä säännöistä kiinni on haitallista lapselle. Toki ne säännöt pitää olla yhdessä sovittuja. 

IHMISET ÄLKÄÄ ALOITTAKO UUSPERHETTÄ JOS ETTE KESTÄ EXÄN IHAN NORMAALIA LÄSNÄOLOA LASTEN ELÄMÄSSÄ. 

Vierailija
14/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity mieheesi eksän käytös,on vaan tuon laatuinen äiti. Erikoinen kysymys tässä avauksessa. Miten saat käsityksen ettei eksä ole päässyt suhteesta yli kun ilmiselvästi asiat liittyy lapsiin?

Vierailija
15/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ap itse ei ole päässyt irti miehen exästä.

Miksiköhän otit käytetyn miehen?

Vierailija
16/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni annetut esimerkit ovat ihan normaalia yhteisvanhemmuutta. Kyllä lasten lahjoja ja kuluja saa sekä kuuluu organisoida, ei siinä ole mitään järkeä jos oikea käsi ei tiedä mitä vasen tekee. 

Ja mitä tulee alempana kommentoineeseen : teet hallaa lapsille, jos annat heidän sinun luonasi luistaa herkkukiellosta. Oletettavasti se herkkukielto on tullut jostain syystä ja vanhempi yrittää kasvattaa lasta. Samoiten se, että ette pidä nukkumaanmenoajoista tai yhteisistä säännöistä kiinni on haitallista lapselle. Toki ne säännöt pitää olla yhdessä sovittuja. 

IHMISET ÄLKÄÄ ALOITTAKO UUSPERHETTÄ JOS ETTE KESTÄ EXÄN IHAN NORMAALIA LÄSNÄOLOA LASTEN ELÄMÄSSÄ. 

Tämä. Jos on yhteisiä lapsia niin se eksä tulee olemaan elämässä aina mukana. Ei väliä vaikka lapset aikuisia. Ihminen on vanhempi kuolemaansa saakka jos on jälkikasvua.

Vierailija
17/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis heidän erostaan aikaa jo yli 3 v

Ok, se ex siis kuvittelee edelleen että mies muuttaa mielensä ja haluaa palata yhteen, nämä tällaiset exät on niin nähty. Lähde pakoon tuota suhdetta , ei se mies voi olla niin ihana jos ei exmuijaa saa ruotuun.

Vierailija
18/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity mieheesi eksän käytös,on vaan tuon laatuinen äiti. Erikoinen kysymys tässä avauksessa. Miten saat käsityksen ettei eksä ole päässyt suhteesta yli kun ilmiselvästi asiat liittyy lapsiin?

Miksi miehen ex määräilee myös ap:n lapsista?

Vierailija
19/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suhde ole alkanut pettämisestä? Monesti se jonka kanssa petetään, ei kestä sitä, kun kumppani onkin eksänsä kanssa tekemisissä. 

Vierailija
20/58 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä nuo esimerkit kuulosta siltä, että kyse olisi onko päässyt yli vai ei. Mä olen ainakin jotain noista tehnyt itsekin, tai siis puolin ja toisin. Lahjoista sovitaan aina, ettei osteta samaa. Muistakin ostoksista kerrotaan ja esim rahan antamisesta, joskus. Teini saattaa yrittää saada samaan asiaan rahat molemmilta. 

Ja kyllä olen myös puuttunut tilanteeseen, kun omat lapseni puhui miten isän luona isän vaimon lasta lellitään ja kohtelu on epätasa-arvoista. Tarkoitus oli kysyä suoraan mieltä painavasta asiasta ja en halua, että mun lapset elää puolet ajasta tuollaisessa ympäristössä. Uskoin kyllä alunperin, että lapset liioitteli, mutta parempi asiat on puhumalla selvittää. Myönnän, että lapsiin liittyvät asiat menee mulla helposti tunteisiin, mutta kyse ei todellakaan siitä, että haluaisin exän takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan